Автор Тема: Audi S-Tronic  (Прочитано 6068 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4943
  • The Spartan General
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #15 на: 10 Август 2018, 11:50:05 am »
Има hill-assist ама работи само на угорница.

Кај мерцедесот и фокусот кај мене се активира со посилен стисок на кочница, без разлика дали сум на угорница или не. На угорница во 95% од времето се вклучува и без посилен стисок на кочница кај фокусот. Кај мечето, треба да стиснам малце посилно, освен ако не отпуштам рачно-ножната кочница. Гарант е и кај тебе така, ама немаш заприметено или испробано.

Кај мене на улица е блага угорнина/удолнина па откривањето на оваа удобност беше после првите два-три дена паркирање.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4707
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #16 на: 10 Август 2018, 11:57:26 am »
Има hill-assist ама работи само на угорница.

Кај мерцедесот и фокусот кај мене се активира со посилен стисок на кочница, без разлика дали сум на угорница или не. На угорница во 95% од времето се вклучува и без посилен стисок на кочница кај фокусот. Кај мечето, треба да стиснам малце посилно, освен ако не отпуштам рачно-ножната кочница. Гарант е и кај тебе така, ама немаш заприметено или испробано.

Кај мене на улица е блага угорнина/удолнина па откривањето на оваа удобност беше после првите два-три дена паркирање.
Хммм, не сум приметил, ај баш ќе пробам после и ќе кажам дали функционира така кај мене.


Отсутен igor_xxxx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 440
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #17 на: 10 Август 2018, 12:38:09 pm »
Има hill-assist ама работи само на угорница.

Кај мерцедесот и фокусот кај мене се активира со посилен стисок на кочница, без разлика дали сум на угорница или не. На угорница во 95% од времето се вклучува и без посилен стисок на кочница кај фокусот. Кај мечето, треба да стиснам малце посилно, освен ако не отпуштам рачно-ножната кочница. Гарант е и кај тебе така, ама немаш заприметено или испробано.

Кај мене на улица е блага угорнина/удолнина па откривањето на оваа удобност беше после првите два-три дена паркирање.


Кај мене дефинитивно работи само на угорница, ама па јас возам VAG така да може и расипано да ми е :D

Отсутен vanenaumovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #18 на: 14 Август 2018, 08:17:10 am »
Како не им текнало на баварциве тоа :( најбоље идеја.
Ако имаш hill-assist би требало да е така. НО... Кај мерцедес е тоа малце и како страничен ефект поради ножната “рачна“ кочница. Стиснеш посилно и задните кочници ја држат колата додека не тргне.
Има hill-assist ама работи само на угорница.
I mojata ima hill assist ama isto na ugornica samo.

Отсутен vanenaumovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #19 на: 14 Август 2018, 08:19:59 am »
fala na mislenjata na site. Go znam i videoto na Engineering Explained go sledam so godini. Koga mu smenuvav i maslo istoto go praeshe majstorot za zagrevanje duri mene me klade vo kolata da ja drzham kochnicata na Drive. Mnogu dolgo vreme trebashe da kreni temperaturata ama tolku vreme sigurno nema da stoish na eden semafor. Kako i da e, mislam deka podobro e vo Drive da bidi. Pozdrav

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4707
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #20 на: 14 Август 2018, 09:19:27 am »
Потврдено и практично и од сервисер, кај мојата е90 аутоматик функционира само на угорница, не им текнало да го напраат истото како мерцедес. Додуша ако кренам рачна не се движи ама тоа е замарање плус и непотребно гњавење на рачната :) Drive + ножна кочница и готово.


Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #21 на: 09 Септември 2020, 22:53:33 pm »
Ај да исвежиме малку за темава . Туку баш ме интересира нели кај мануелните менувачи кога акумулаторот е капут или алансерот е истрошен и нејче да вергла и останува само само туркање и ОП на втора брзина и ќе запали е сега за автоматски менувач како ќе запали на сред пат во туѓина ???


Sent from my iPad using Tapatalk

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2690
  • Шалабајзер
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #22 на: 10 Септември 2020, 00:20:05 am »
Ај да исвежиме малку за темава . Туку баш ме интересира нели кај мануелните менувачи кога акумулаторот е капут или алансерот е истрошен и нејче да вергла и останува само само туркање и ОП на втора брзина и ќе запали е сега за автоматски менувач како ќе запали на сред пат во туѓина ???


Sent from my iPad using Tapatalk
Кабли само


Sent from my iPhone XS using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1470
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #23 на: 10 Септември 2020, 01:08:44 am »
Ај да исвежиме малку за темава . Туку баш ме интересира нели кај мануелните менувачи кога акумулаторот е капут или алансерот е истрошен и нејче да вергла и останува само само туркање и ОП на втора брзина и ќе запали е сега за автоматски менувач како ќе запали на сред пат во туѓина ???


Sent from my iPad using Tapatalk

пак у втора го ставаш ако е автоматски и те гураат






 ;D ;D ;D ;D ;D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.