Автор Тема: Половно ауто  (Прочитано 6641 пати)

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Половно ауто
« Одговори #15 на: 29 Јуни 2018, 21:15:49 pm »
Толку, тука требаше да застанеш.

Во врска со Реното, напушти ја идејата комплетно. Ако сакаш нешто француско или гледај Мерцедес со Рено мотор или гледај Нисан со Рено мотор. Рено со Рено мотор тоа е комедија без граници.

Ако си за долги патишта бегај од Алфа и Рено, гледај германско.

Возев пасат караван и сум презадоволен ама сопругата имаше страв да го вози пошто и беше многу големо ауто.
Алфата е нешто помала и би требало да и се допадне, башка повторно караван.

Мерцедес со рено мотор неам видено. 
Нисан едвај на слики имам начекано, не па во живо. 

Голф караван е нешто помалу ауто или да препорачате нешто трето, четврто...  :)
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20556
Одг: Половно ауто
« Одговори #16 на: 29 Јуни 2018, 21:27:04 pm »
Пролистај ја темава ако сакаш, и јас бев у дума пред извесно време:
http://forum.carclub.mk/index.php?topic=20700.msg909411#msg909411
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Половно ауто
« Одговори #17 на: 29 Јуни 2018, 21:27:19 pm »
Pred da ja kupam 159 imav 156 1.9 16v 150 i mozam da kazam deka 1.9 e prilicno pa i poprilicnoo izdrzliv motor. E sea 156 nema mnogu ekologija pa moze zatoa. So 156 projdov oprilika 100000 km bez nikakov problem vo motor ama apsolutno nikakov.
Sea na red e 159 2.4 ama sum uste taze nemozam da kazam sto kako.


Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: Половно ауто
« Одговори #18 на: 29 Јуни 2018, 21:51:57 pm »
Гранд Сеникот е економично ауто... и таман е за долго патување.
Имаше една алфа со спортски седишта ама на долг пат да се фиксирам 12 сати на такво седло тешко дека ќе изджам. Има и класик седишта, најдов таква и сеа неа треба да ја проверам на механичар.

Задната клупа ваљда е доволна голема за седиште за дете и дете во неа.
Шифоњерот ќе го оставам дома.

Е сеа книги треба да возикам... удав ми се тие... дома не се дише од нив, не па уште да ги возикам ама ко ќе се врзете со наука тоа е.   :-[;D
Ај се надевам да ми ги исполни очекувањата алфава...

Ако имала седишта od Тi (или била Ti) тогаш тешко да најдеш поудобни седишта од „спортските“ на алфа. Не се лоши и нормалните, но Ti се лудница :)

Еве Ti:



Еве како моите, веројатно ако си гледал 2.0јтдм, тогаш вакви ти се виделе „спортски“  (само кај мене се комбо кожа со текстил):



Еве од некоја „нормална“ основна, Личат на оние „моине“ ама имаат послаба странична потпора на долниот дел и кај грбот:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Половно ауто
« Одговори #19 на: 29 Јуни 2018, 22:19:10 pm »
Pred da ja kupam 159 imav 156 1.9 16v 150 i mozam da kazam deka 1.9 e prilicno pa i poprilicnoo izdrzliv motor. E sea 156 nema mnogu ekologija pa moze zatoa. So 156 projdov oprilika 100000 km bez nikakov problem vo motor ama apsolutno nikakov.
Sea na red e 159 2.4 ama sum uste taze nemozam da kazam sto kako.


Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
Фала @TRPEE за советот... да 1.9 претежно гледам или евентуално 2.0.
Немам потреба од најјаката 2.4
156 не гледам пошто се постари модели веќе и имаат повеќе од 10 години старост. Таа кола што ќе ја земам можеби нема да ја возам долго и ќе треба да ја дадам. Што ја давам треба да остане нешто во неа за новиот газда да ја вози.ќ

100 илјади да поминам и јас со неа на коњ сум.  ;)

@Simo - Carrier159 не ги знам ознаките на седиштата ама спортските прават да си фиксиран, што е добро од една страна ама на долги возења по 12 сати може да биде мачно пошто не можеш да свртиш грб-г'з и после нормално почнуваат да болат коските и мускулите... пошироките седишта или оние класик што ги викам јас може и да се мрднеш лево-десно. Тоа значи удобност на долги возења, а за во град спортските не се лоши пошто тоа се кратки релации.

Фала на сите на советите и благодарам што учествувате со ваши искуства и мислења. Се надевам и моите потреби ги разбирате па секое ваше мислење го земам во предвид. Ама алфа си е алфа... 170 коња.  ;D
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17279
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Половно ауто
« Одговори #20 на: 29 Јуни 2018, 22:27:34 pm »
@Simo - Carrier159 не ги знам ознаките на седиштата ама спортските прават да си фиксиран, што е добро од една страна ама на долги возења по 12 сати може да биде мачно пошто не можеш да свртиш грб-г'з и после нормално почнуваат да болат коските и мускулите... пошироките седишта или оние класик што ги викам јас може и да се мрднеш лево-десно. Тоа значи удобност на долги возења, а за во град спортските не се лоши пошто тоа се кратки релации.

Фала на сите на советите и благодарам што учествувате со ваши искуства и мислења. Се надевам и моите потреби ги разбирате па секое ваше мислење го земам во предвид. Ама алфа си е алфа... 170 коња.  ;D

Имаш предрасуди за спортски седишта, т.е. самото тоа што ги нарекуваш „спортски“ те кочи да пробаш кола со такви. Тие седишта го потпираат телото во клучните точки многу подобро од обично класично седиште.

Добро потпрен грб и добро углавен газ во седиште ја елиминира потребата од користење мускули во тие предели за одржување баланс, и токму поради некористењето на мускулите, ти како возач не си изморен по долг пат. Ако константно мораш да ги користиш грбните мускули за да се потпираш на седиштето, по долг пат се чувствуваш како прегазен од парни ваљак ;D

Пробај кола со „спортски“ седишта пред да донесеш погрешна одлука. :)

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Половно ауто
« Одговори #21 на: 29 Јуни 2018, 22:39:14 pm »
Имаш предрасуди за спортски седишта, т.е. самото тоа што ги нарекуваш „спортски“ те кочи да пробаш кола со такви. Тие седишта го потпираат телото во клучните точки многу подобро од обично класично седиште.

Добро потпрен грб и добро углавен газ во седиште ја елиминира потребата од користење мускули во тие предели за одржување баланс, и токму поради некористењето на мускулите, ти како возач не си изморен по долг пат. Ако константно мораш да ги користиш грбните мускули за да се потпираш на седиштето, по долг пат се чувствуваш како прегазен од парни ваљак ;D

Пробај кола со „спортски“ седишта пред да донесеш погрешна одлука. :)
Издржано мислење, таман на место е.  ;) Фала за советот и навистина треба да се проба на лице место па после да се носат одлуки. :)
Друго ме интересира, ксенон светла се ставаат на алфа? Како одат цени, модели? Треба некои модификации на фарот за да влезат внатре?
Жолти ксенон, т.е. да не се бели само и потопла боја да имаат, се наоѓаат или уште нема?

пс-ја у спортско седиште, е исто како магаре и музика ама ја ќе пробам.  ;D
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: Половно ауто
« Одговори #22 на: 29 Јуни 2018, 22:43:40 pm »
@SELECT Ако веќе имаш избор, избери го 2.0jtdm моторот. Доста порафинирано и подобро работи од 1.9, иако се многу слични. Ем мислам дека е нијанса поштедлив. Бонус: лесно се стига преку 200кс со него, и по перформанси дури и без ремап е близок до 2.4 200кс.
Ем, 2.0 се нуди исклучиво во моделите по 2008, што би се рекло фејслифт варијанта, која има одредени подобрувања (олеснета шасија, обавезни брембо кочници, средени ситни проблемчичи со електричните уреди во колата и сл.
Ако налеташ на 159 со Ti  седишта, и ти се „многу спортски“  со задоволство ќе ги смениме моите со твоите :P

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Половно ауто
« Одговори #23 на: 29 Јуни 2018, 22:49:24 pm »
@SELECT Ако веќе имаш избор, избери го 2.0jtdm моторот. Доста порафинирано и подобро работи од 1.9, иако се многу слични. Ем мислам дека е нијанса поштедлив. Бонус: лесно се стига преку 200кс со него, и по перформанси дури и без ремап е близок до 2.4 200кс.
Ем, 2.0 се нуди исклучиво во моделите по 2008, што би се рекло фејслифт варијанта, која има одредени подобрувања (олеснета шасија, обавезни брембо кочници, средени ситни проблемчичи со електричните уреди во колата и сл.
Ако налеташ на 159 со Ti  седишта, и ти се „многу спортски“  со задоволство ќе ги смениме моите со твоите :P
Искрено не ми менува 1.9 или 2.0... каква ќе се погоди таква. :-X
Важно да биде во добра состојба и да ја извозам барем 100.000км ќе бидам на коњ. ;D
За седиштата ако не ми се погодат богами самиот ќе барам да се смениме... нема проблем, нека биде ова преддоговор во случај ако не ми се исполнат очекувањата за долги патувања. Навикнат сум на пошироки, немам седено 12 сати на спортски... треба да пробам за да знам ко што кажа @MartinAlfista
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен Баги

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 794
Одг: Половно ауто
« Одговори #24 на: 30 Јуни 2018, 13:21:48 pm »
Дај приоритет на 2.0јтдм. Спортските седишта нудат по удобна вожња од стандардните.
Еве уште еден пример.
Возиш на пат кој цело време има кривини (да речеме планински превој):
- Во спортските седишта за да останеш во средина на седиштето не ги користиш мускулите бидејќи те држат страничните делови на седиштето. (бидејќи нели инерцијата те влече лево - десно )
- Во обичните седишта на секоја кривина ти активираш мускули за да не те влече надвор од седиште.

Во кое седиште ќе бидеш по одморен на крајот од патувањето? :)

Кога би бирал јас, приоритет би било да е 2.0јтдм и седиштата да имаат фина странична поддршка, а ТИ седишта би биле јаготка на шлагот.


Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Половно ауто
« Одговори #25 на: 30 Јуни 2018, 13:33:40 pm »
Ништо не им фали на обичните кожни седишта во 159.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Половно ауто
« Одговори #26 на: 30 Јуни 2018, 14:55:17 pm »
Дај приоритет на 2.0јтдм. Спортските седишта нудат по удобна вожња од стандардните.
Еве уште еден пример.
Возиш на пат кој цело време има кривини (да речеме планински превој):
- Во спортските седишта за да останеш во средина на седиштето не ги користиш мускулите бидејќи те држат страничните делови на седиштето. (бидејќи нели инерцијата те влече лево - десно )
- Во обичните седишта на секоја кривина ти активираш мускули за да не те влече надвор од седиште.

Во кое седиште ќе бидеш по одморен на крајот од патувањето? :)

Кога би бирал јас, приоритет би било да е 2.0јтдм и седиштата да имаат фина странична поддршка, а ТИ седишта би биле јаготка на шлагот.

Благодарам за твојот совет, но кола не се одбира според седиштата... прво треба да биде во добра состојба со другите елементи што ја движат, а седиштата се најмал проблем пошто се менуваат.

И да... не преферирам спортски седишта. Немам намера да патувам 12 сати на планински превои со кривини... 12 сати е афтопатот!!! Тоа го наведов во моите претходни мислења од темава.

Ако се подоги колата и ако колата има спортски седишта, ќе ја земам.
Ако се погоди колата и ако колата нема спортски седишта, ќе ја земам.
Ако колата не се погоди, нема да ја замам без разлика какви седишта има.

Ете @TRPEE убаво даде објаснување да не го цитирам за џабе... сите седишта се добри. Се надевам нема да добијам седиште од Застава 1300 од 1969 година!?  ;D

btw почнуваат квалификации во Австрија.  ;)
Ferrari International Assistance strikes again....