Дај приоритет на 2.0јтдм. Спортските седишта нудат по удобна вожња од стандардните.
Еве уште еден пример.
Возиш на пат кој цело време има кривини (да речеме планински превој):
- Во спортските седишта за да останеш во средина на седиштето не ги користиш мускулите бидејќи те држат страничните делови на седиштето. (бидејќи нели инерцијата те влече лево - десно )
- Во обичните седишта на секоја кривина ти активираш мускули за да не те влече надвор од седиште.
Во кое седиште ќе бидеш по одморен на крајот од патувањето?
Кога би бирал јас, приоритет би било да е 2.0јтдм и седиштата да имаат фина странична поддршка, а ТИ седишта би биле јаготка на шлагот.
Благодарам за твојот совет, но кола не се одбира според седиштата... прво треба да биде во добра состојба со другите елементи што ја движат, а седиштата се најмал проблем пошто се менуваат.
И да... не преферирам спортски седишта. Немам намера да патувам 12 сати на планински превои со кривини... 12 сати е афтопатот!!! Тоа го наведов во моите претходни мислења од темава.
Ако се подоги колата и ако колата има спортски седишта, ќе ја земам.
Ако се погоди колата и ако колата нема спортски седишта, ќе ја земам.
Ако колата не се погоди, нема да ја замам без разлика какви седишта има.
Ете
@TRPEE убаво даде објаснување да не го цитирам за џабе... сите седишта се добри. Се надевам нема да добијам седиште од Застава 1300 од 1969 година!?
btw почнуваат квалификации во Австрија.