Автор Тема: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V  (Прочитано 7675 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14350
  • Цитрон Скара 1.4i
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #15 на: Август 07, 2018, 23:24:50 pm »
Собира кило мара? Битните прашања не се оставаат неодговорени ;D

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #16 на: Август 10, 2018, 14:25:31 pm »
Цицка. :D
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #17 на: Февруари 01, 2019, 08:56:48 am »
Се фрли некоја пара по Полото.

12.12.2018, 203.982 km - заменет лев внатрешен зглоб со манжетна, 1.400,00 со 400,00 работна рака.

25.12.2018, 204.187 km - некоја пиксна на анласер просвире, 300,00 со 1.000,00 работна рака.

04.01.2019, 204.307 km - заменет акумулаторот, Ромбат Тундра 55 mAh, 3.400,00.

31.01.2019, 204.732 km:
- сет ребрасти со ролери и затегачи Ина - 6.600,00
- клинест ремен Ина - 470,00
- водна пумпа Ина - 2.600,00
- три семернизи некои на радилица, пошто капеше уље - 900,00
- антифриз 3 литри, 540,00
- работна рака 2.000,0

Укупно - 13.200,00.

Наредно ќе биде амортизери со буфери и лагери, за напред, се комплет ќе ме кошта ~7.000,00.

Мора да се уложи нешто, не бива само качи се-пали-вози.

:D
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #18 на: Април 20, 2019, 11:46:12 am »
18.04.2019 година, 206.579 километри.

Променети предните амортизери со буфери и лагери. Ставени Monroe Original 16451 амортизери, буферите и лагерите се Febi Bilstein.

Амортизерите коштаа 5.000,00, буфери со лагери 2.600,00, работна рака 800,00, или вкупно 8.400,00.

Сега од понеделник ќе се менуваат две гумици на баланс штангла и два стабилизатори.

Околу амортизерите - што знам, не се нешто посебно. Се чувствува разлика, ама се гледа дека не се перформанс амортизери. Многу тропкаа лагерите, а беа отидени и амортизерите, не дека не..

Мислев дека и летвата е отидена, ама за среќа - во солидна состојба е, тоа бар ми се мавна од главата. Тропкањето било од лагерите на амортизерите, плус нешто од стабилизаторите.

Се надевам дека со промената на гумиците и стабилизаторите, предницата ќе биде тип-топ.
« Последно менување: Април 20, 2019, 12:33:17 pm Diesel »
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #19 на: Мај 02, 2019, 21:19:28 pm »
02.05.2019 година, 207.066 километри.

Заменети стабилизатори - Febi Bilstein 19518, двата коштаа 1.500 денари, гумици на баланс-штангла Moog 16 mm VO-SB-7896 - 300 денари, со работна рака 800 денари.

Колата се трансформира. Му дојде прекрасно со замената на амортизерите, буферите и лагерите.

Спие.
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Присутен Mikius

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3418
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #20 на: Мај 02, 2019, 21:52:42 pm »
Се радува количето :)

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #21 на: Мај 03, 2019, 09:22:23 am »
Нека види убвина малце, пошто од претходниот сопственик нема видено.
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #22 на: Мај 23, 2019, 21:41:27 pm »
Мал тизер..



DIY проект, не е завршен. За еден од останатите тапацири, планирам степ-бај-степ да направам, натенане.

Не е бело, светла нијанса на сиво е, глупо е светлото. Мада, сакав потемно, за волја на вистината, ама што е, тука е.
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #23 на: Мај 25, 2019, 11:36:03 am »
Конечен резултат, со мака која дефинитивно не се исплати, споредено со тоа да си платиш и да ја оставиш работата на професионалец.



Не е совршено, во никој случај, ама јас сум задоволен.

Споредено со ова..



..е каде-каде подобро.

2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Roci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2756
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #24 на: Мај 25, 2019, 12:11:20 pm »
Nezafrkavaj bas e profi  ;D

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #25 на: Мај 25, 2019, 23:26:46 pm »
Профи не е, ама е солидно, имајќи во предвид дека прв пат правам вакво нешто.
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #26 на: Мај 28, 2019, 19:07:15 pm »
Diesel 2, тапацири 0.





Подобро испадна од претходната врата. Ама добро, сега сум малку поискусен..
« Последно менување: Мај 28, 2019, 19:51:48 pm Diesel »
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #27 на: Јуни 15, 2019, 15:26:34 pm »
15.06.2019 година, 208.260 километри.

Редовен сервис, кој вклучува:

- Масло Тотал Кварц 7000 10w40, 1.600,00;
- Филтер за масло 300,00
- Филтер за воздух 380,00
- Филтер за полен 510,00
- Работна рака 300,00,

Или вкупно 3.090,00 денари.

Немаше филтер за гориво на лагер, нарачан е, кога ќе стигне ќе се менува и тој.

Сакав и свеќиците да ги сменам, ама сервисерот не ги сменил, ги мерел, не се амортизирани.

Мал рефреш. Наредно - заден лонец.
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #28 на: Јуни 28, 2019, 16:51:26 pm »
Вчера регистрирана. Трошоци:

5.057,00 денари автоодговорност;
2.201,00 денари трошоци на технички;
2.819,00 денари јавни патишта, и
50,00 денари административна такса.

Нешто замара сијаличката за уљето. Градска, жешко, тргни-застани и ќе почне да пишти. Излегувам на отворено, се е во ред. Нивото си е сосем во ред.

Заменет сензорот за притисок на масло, пак исто. Наредно, валјда пумпата заебава. Ќе се провери, па ќе се решава проблемот деновиве.

Успат и филтер за гориво ќе се смени.
2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.

Отсутен Diesel

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2517
Одг: 2002 VW Polo 9N 1.4 16V
« Одговори #29 на: Јули 20, 2019, 16:35:52 pm »
Конечно стиснав г'с да ги завршам тапацирите.





90% задоволен. Си имаат маанички, ама се прилично занемарливи.

Уште тврдам дека не ми се исплатеше сам што ги работев. Материјали, труд, време, нервоза.. За тоа се професионалците.

Памет за друг пат.

2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport

2002 VW Polo 9N 1.4 16V

Масло во менувач се менува кога се менува менувач.