Автор Тема: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001  (Прочитано 28411 пати)

Присутен Mikius

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3168
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #255 на: Јануари 20, 2020, 14:49:50 pm »
Мора да се стиска пуна, Пасат е тоа, не е Развигорче.
 ;D ;D ;D

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4179
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #256 на: Јануари 20, 2020, 15:52:57 pm »
Чекајте малку, "Коњите Passat трева" сеуште :D
Се разбудија :)
Турбото е сменето, земено како што кажав од Ужице. Покрај турбото Митревски ми кажа дека се исчистени интеркулерот и цевкариите околу него бидејќи при вадење на гумените црева од интеркулер истекло масло (е сега сум сигурен дека тоа што чурело од издув, било од турбото а не Аралот).
Вака на прва колата работи ок, влече ок со не многу осетна разлика од предходно. Немав можност да ја стиснам ме фати гужва низ град, ќе видиме деновиве тестот накај Водно ;D
Зафатов ме кошташе нешто ситно над 300€ во кој влага и работната рака, турбината има 1 година гаранција, дечкото од турбо сервис Ужице беше ок, достапен и во друга држава преку Вибер. Пофалби.

Друга работа што видов на сликиве, задна шапа која требаше да се смени, отпаѓа за идни интервенции бидејќи се среди после менувањето глицерин, се случуваше на дигање рачна кочница да заглави и да не се враќа, летото ќе направев беља така бидејќи не приметив дека заглавила а ја возев доста. Кога дојдов дома смрдеше на изгорено па се вртев 15мин околу кола па случајно да осетам јака топлина од тоа тркало каде што блокирала. Ја разработував рачно со WD40 но решението беше краткотрајно. Битно сега е ок, т.е не е пошто тој диск и тие плочки се умрени да речам.

По повод на тоа следна интервенција ми е менување 4 диска и плочки, може етапно да ги менувам 2 со 2 ама ќе видиме, битно е да се сменат.
 Имаше уште нешто ситно како долни прави рамења и тие ќе се сменат.

Е ова кога ќе го средам, се надевам до пролет, следно ми е амортизери. Мислам дека овие се ок ама сакам да ги проверам деновиве. Како и да е и да се ок ќе се земат коиловери и ќе почнам пак со циркуси.
Тоа би било сега за сега.
« Последно менување: Јануари 20, 2020, 18:47:36 pm зоки-златен »
Пoтпис,дaтa,пијaм,вoдa.

Присутен riki_staff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2930
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #257 на: Јануари 25, 2020, 19:32:52 pm »
Како се вика овој дел кај турбото и шо функција врше?
Кај мене на фиато е цело р'ѓосано и мислам тоа ми праве некогаш проблем,т.е колата ми работи како без турбо,но кога ќе ја спукам од 3000грм нагоре почнува да "корне" 😁


Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2689
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #258 на: Јануари 25, 2020, 21:08:04 pm »
Како се вика овој дел кај турбото и шо функција врше?
Кај мене на фиато е цело р'ѓосано и мислам тоа ми праве некогаш проблем,т.е колата ми работи како без турбо,но кога ќе ја спукам од 3000грм нагоре почнува да "корне" 😁
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Тоа се вика wastegate и има функција да го регулира притисокот на полнење на турбото (boost).
Ако од надвор е р`ѓосано немора да значи дека не функционира.Треба да се отвори и да се види неговата состојба внатре + има начин да се проба дали и како функционира (за тоа треба механичар)

Присутен riki_staff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2930
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #259 на: Јануари 25, 2020, 21:28:00 pm »
Кај мене е ептен рѓосано,мислам дека таа осовината шо е од него до турбото тешко функционира,бетер од старо југо е рѓосано,утре ќе сликнам.
Има шанси пример ако е до него да не ми вклучува турбината? (да заглавува од рѓата).
Од време на време тоа се случува,прво мислев дека ставав адетив за ДПФ,потоа на дијагностика покажа МАФ но пак се случува од време на време.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 37158
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #260 на: Јануари 25, 2020, 21:39:28 pm »
Пошто е VGT, нема wastegate, туку тоа е вакyумскиот регулатор на варијабилните перки.
Проблемот веројатно не е во рѓосаното шипшче, туку во вакуумската регулација. Провери си ги сите вакуум црева, прво почни од тоа дали тоа шипчето мрда од една крајна во друга крајна положба кога ќе ја запалиш колата. Ако е на исто место, многу веројатно дека имаш проблем со вакуумот. Ако се менува положбата, треба да се види при турирање дали мрдка, или не, ако не мрда, тогаш може да се запечени и засаѓени вариабилните перки во самото турбо, и да не може да има доволно движење. Може да е и до електичниот регулатор кој се наоѓа на вакуум цревото пред турбо. Но прво провери "vacuum leak", па после све друго.
А да, провери и да не имаш "vacuum leak"... не можам да потенцирам колку може да биде ова вообичаеен проблем :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен riki_staff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2930
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #261 на: Јануари 25, 2020, 21:48:20 pm »
Okay boss 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4179
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #262 на: Февруари 16, 2020, 13:02:13 pm »
Денес после два дена возење без лев ретровизор како мува без глава, сменето стакло. Мене без едно стакло ми е непријатно возењето, незнам за оние без ретровизори како тераат... Купено од каросерија.
Имав мал мацолка сусрет со еден чика и неговиот џип, по негова вина.

Sent from my A1 Alpha using Tapatalk

Пoтпис,дaтa,пијaм,вoдa.