Автор Тема: Мислење за BMW 323ci 1999  (Прочитано 2492 пати)

Отсутен D_NazGUL

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 128
  • Come to the dark side - We have cookies!
Мислење за BMW 323ci 1999
« на: 18 Април 2018, 12:43:22 pm »
Дечки дајте некоја дума за овој модел.
Носи M53TUB25 мотор со дупли VANOS, што би рекло после надргардбата.
Моторов ми праи ќеиф во однос на перформанси: 2500 кубика со 168кс (5500) и 245Nm (3500 обртаи).
Немам намера плин да ставам.
Колку читав по нетов, на разни бимер форуми, едини поголем квар им се јаува околу системот за разладување и евентуално некој ситен квар кај ваносот.

Zastava 101 >> Matiz >> KIA Ceed >> Audi A3 >> VW Passat Variant >> pending ...

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4942
  • The Spartan General
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #1 на: 18 Април 2018, 13:06:07 pm »
Моторот е безсмртен. Детјуниран М52Б25ТУ. Зимај и не се мисли.

ПРоблемот со ладењето е што казанчето за антифриз со тек на време распукува затоа што е направено од тврда пластика, а работната температура му е некаде околу 100 степени. Ваносот се средува со нови дихтунзи/карики на клипчињата што пумпаат масло за да функционира ваносот. Трет проблем му е филтерот/вентилот на картерната вентилација што најверојатно ќе треба да си го смениш.


И тоа е тоа.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6908
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #2 на: 18 Април 2018, 16:42:30 pm »
Моторот е безсмртен. Детјуниран М52Б25ТУ. Зимај и не се мисли.

ПРоблемот со ладењето е што казанчето за антифриз со тек на време распукува затоа што е направено од тврда пластика, а работната температура му е некаде околу 100 степени. Ваносот се средува со нови дихтунзи/карики на клипчињата што пумпаат масло за да функционира ваносот. Трет проблем му е филтерот/вентилот на картерната вентилација што најверојатно ќе треба да си го смениш.


И тоа е тоа.
Ваш BMW доктор, Luki Junior !

Отсутен D_NazGUL

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 128
  • Come to the dark side - We have cookies!
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #3 на: 18 Април 2018, 18:28:08 pm »
Моторот е безсмртен. Детјуниран М52Б25ТУ. Зимај и не се мисли.

ПРоблемот со ладењето е што казанчето за антифриз со тек на време распукува затоа што е направено од тврда пластика, а работната температура му е некаде околу 100 степени. Ваносот се средува со нови дихтунзи/карики на клипчињата што пумпаат масло за да функционира ваносот. Трет проблем му е филтерот/вентилот на картерната вентилација што најверојатно ќе треба да си го смениш.


И тоа е тоа.

Си викам, да го пингам чоеков или не ...  :P
Zastava 101 >> Matiz >> KIA Ceed >> Audi A3 >> VW Passat Variant >> pending ...

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6299
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #4 на: 18 Април 2018, 19:24:20 pm »
Моторот е безсмртен. Детјуниран М52Б25ТУ. Зимај и не се мисли.

ПРоблемот со ладењето е што казанчето за антифриз со тек на време распукува затоа што е направено од тврда пластика, а работната температура му е некаде околу 100 степени. Ваносот се средува со нови дихтунзи/карики на клипчињата што пумпаат масло за да функционира ваносот. Трет проблем му е филтерот/вентилот на картерната вентилација што најверојатно ќе треба да си го смениш.


И тоа е тоа.
Луки ќе можиш да ми објасниш малку околу тоа филтерот вентилот на картерната вентилација ? Кај мене кизнај дали е променет некогаш.. На колку се мењава? колку кошта ? колку е комплициран за мењавање ?


Инаку јас го имам M52TUB28 и досега сум презадоволен.. Не гледам причина зошто да не го конвертираш на плин.. Кај мене конкретно потрошувачката (во пари) е смешна..

Отсутен D_NazGUL

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 128
  • Come to the dark side - We have cookies!
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #5 на: 18 Април 2018, 21:40:25 pm »
Моторот е безсмртен. Детјуниран М52Б25ТУ. Зимај и не се мисли.

ПРоблемот со ладењето е што казанчето за антифриз со тек на време распукува затоа што е направено од тврда пластика, а работната температура му е некаде околу 100 степени. Ваносот се средува со нови дихтунзи/карики на клипчињата што пумпаат масло за да функционира ваносот. Трет проблем му е филтерот/вентилот на картерната вентилација што најверојатно ќе треба да си го смениш.


И тоа е тоа.
Луки ќе можиш да ми објасниш малку околу тоа филтерот вентилот на картерната вентилација ? Кај мене кизнај дали е променет некогаш.. На колку се мењава? колку кошта ? колку е комплициран за мењавање ?


Инаку јас го имам M52TUB28 и досега сум презадоволен.. Не гледам причина зошто да не го конвертираш на плин.. Кај мене конкретно потрошувачката (во пари) е смешна..

Сериозно не сум верник у плин. Ја обожавам моќта на бензинот!
Zastava 101 >> Matiz >> KIA Ceed >> Audi A3 >> VW Passat Variant >> pending ...

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #6 на: 18 Април 2018, 23:36:48 pm »
Ја би на то плин закачија, па рецимо уодма!
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6299
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #7 на: 19 Април 2018, 00:40:49 am »
Па истата моќ си ја имаш и на плин.. Додуша зависи од системот.. Кај мене има минимална разлика, можеби некои 10% намалена снага.. Али на плин никогаш го немам пуштено над 4500 обртаи.. Кога сакаш максимум снага да си го направиш меракот фино лепо си префрлаш на бензин и цепаш 6500 обртаи..

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4942
  • The Spartan General
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #8 на: 19 Април 2018, 10:02:00 am »
Луки ќе можиш да ми објасниш малку околу тоа филтерот вентилот на картерната вентилација ? Кај мене кизнај дали е променет некогаш.. На колку се мењава? колку кошта ? колку е комплициран за мењавање ?
Инаку јас го имам M52TUB28 и досега сум презадоволен.. Не гледам причина зошто да не го конвертираш на плин.. Кај мене конкретно потрошувачката (во пари) е смешна..


Бузуки, ако не троши уље, ако не и играат обртаи у лер, ако не прима паразитен воздух од никаде, значи се си работи како што треба. Кога ќе почне тој филм, тогаш ќе ги смениш и вентилот и цревата пошто со тек на време окрутуваат и се ронат. Целиот сет е околу 100ина евра оригинал од БМВ.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #9 на: 19 Април 2018, 16:01:54 pm »
Го потврдувам ова луки што го кажа само за цената незнам да потврдам пошо беше поевтино ама и јас имам друг мотор (4 цилиндри). Дефектов е ситница и се санира по дома без посета на сервисер.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13576
Одг: Мислење за BMW 323ci 1999
« Одговори #10 на: 20 Април 2018, 09:31:35 am »
Трет проблем му е филтерот/вентилот на картерната вентилација што најверојатно ќе треба да си го смениш.

И кај мене е ова проблем :) бил пред менување.

Е сеа тро соленко менувањето.

Делот како дел не е скап.

Треба да видам како се вади/менува.

EDIT: Видов. Фак ит . Сам ќе си го направам. Лесно било.