Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline  (Прочитано 47226 пати)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #15 на: 28 Март 2018, 10:38:47 am »
Свака част на тој што ќе го има како секундарно возило голфов од 20 илјади евра.

Инаку може да иде, зошто да не, кога ќе размислиш подобро Србите одат со Фиат Пунто од 2000 та во Грчка.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13464
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #16 на: 28 Март 2018, 10:40:48 am »
Сега експертите за одмор и товарање ќе се јават. Немојте такви богохулења.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #17 на: 28 Март 2018, 10:43:12 am »
Абе види реално е да се посомневаш, даваш доста пари па те интересира затоа што некои луѓе не се разбираат како експертската фела на карклуб и сакаат да знаат дали 1.0 ќе се помести од место.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #18 на: 28 Март 2018, 10:45:16 am »
Озбилно мислите дека на пример дека голф 6ка со некаков си 1.6 атмо од мртви 102 коња со 4ца на одмор е посилен од ова? Неможе да се водите само според големината на моторот. Ова има турбо и 200нм поради тоа. Ова со ДСГ е идеална комбинација за низ град, троши многу малце. Сепак и ова иде со торзиона суспензија позади како и дизелот (1.6 115) така да ни едното ни другото.

Правиш не фер споредби, мислиме еве на пример голф 6ка со некаков си 2.0, на пример на зеро голфот, ем може дирекно да ни направи споредба, со 4рица на одмор (кога го зедовме ова за пример веќе.) секојдневни ситуации - претицање цистерна на плетвар; да се качиш на некое туристичко место до каде се стига по остра угорница.  Ситуации во  кој сум се нашол милион пати.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #19 на: 28 Март 2018, 10:46:38 am »
И јас незнам кој нормален купуваше на времето тојота аурис 1.4, голф 6 1.4, цтироен ц4/пежо 307 1.4, астра 1.4 и ред други да не ги бројам а кога во истиот момент можеше да земеш далеку по-солидно дизелче, ама скааапо.
Не мислиме пер прашавме, олабаи.
Па прашалник има на крајот на мојата реченица, не извичник. Олабави бе.... :D



Лево е 1.0 тси десно 1.6 тди 110. Со бензинчево кога си наодмор ќе го шалташ малце повечко и свршена работата. Далеку подобро од историските 1.4 атмо на ваг, цитроен, опел итн.

Озбилно мислите дека на пример дека голф 6ка со некаков си 1.6 атмо од мртви 102 коња со 4ца на одмор е посилен од ова? Неможе да се водите само според големината на моторот. Ова има турбо и 200нм поради тоа. Ова со ДСГ е идеална комбинација за низ град, троши многу малце. Сепак и ова иде со торзиона суспензија позади како и дизелот (1.6 115) така да ни едното ни другото.

Правиш не фер споредби, мислиме еве на пример голф 6ка со некаков си 2.0, на пример на зеро голфот, ем може дирекно да ни направи споредба, со 4рица на одмор (кога го зедовме ова за пример веќе.) секојдневни ситуации - претицање цистерна на плетвар; да се качиш на некое туристичко место до каде се стига по остра угорница.  Ситуации во  кој сум се нашол милион пати.
Епа баш 2.0 тди со 150кс не е фер споредба според мене. Несомнено дека 320нм и 150кс си го прават своето. Земи спореди ондак 1.4 тси 150 и на зеро голфот.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #20 на: 28 Март 2018, 10:49:24 am »
Со четворица се иде строго на одмор, Плетвар и по угорници.


Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1721
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #21 на: 28 Март 2018, 10:51:50 am »
Бандажите се алуминиумски или раткапни има? Некако не ми стојат убаво.

Во врска со моторот, сеуште сум скептик за вака мали мотори. Си пишал дека со 2ца оди 140 без проблем, претпоставувам на право. Тоа би го постигнало и пунто 1.2, со бучење нормално. Но каква би била ситуацијата на Плетвар со 3ца и багаж (таму најчесто возам), знаејќи дека од клисурите до селото сето е угорници. Или пак низ тунелите Грција од Игуменица? Не прашувам за тркање, туку за "нормално" возење со 30+ од знаци како што најчесто возиме.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3603
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #22 на: 28 Март 2018, 10:52:29 am »
Во време кога 1.4 тси 122 беше посакуван модел, јас возев 1.4 80hp. Ми се темнеше кога треба да претицам на стража.. Уствари чекај, некој од овде ќе се тегне позади камион едно пола саат и ќе си свирка. Дајте го голфов да идеме до маврово 4ца у кола да видиме дали е за фалење или за преса. Ако сум грешка частам кафана!
Според мене овој мотор е преоптоварен за оваа шасија. Во UP можеби е идеален ама во голф, сори, бат ју феилд биг тајм.

п.с. и петката идеше 170 на рамно..
@zlatkoa сите (или можеби само јас) купуваме возила според потребите и веќе пресметани релации, па можеби затоа секогаш го зимам маврово за репер пошо таму сум исто колку и во скопје.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #23 на: 28 Март 2018, 10:57:45 am »
Кој автомобил со 110кс и 4ца во кола има одлични перформанси на угорница?

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #24 на: 28 Март 2018, 11:00:36 am »
И јас незнам кој нормален купуваше на времето тојота аурис 1.4, голф 6 1.4, цтироен ц4/пежо 307 1.4, астра 1.4 и ред други да не ги бројам а кога во истиот момент можеше да земеш далеку по-солидно дизелче, ама скааапо.
Не мислиме пер прашавме, олабаи.
Па прашалник има на крајот на мојата реченица, не извичник. Олабави бе.... :D
 
Озбилно мислите дека на пример дека голф 6ка со некаков си 1.6 атмо од мртви 102 коња со 4ца на одмор е посилен од ова? Неможе да се водите само според големината на моторот. Ова има турбо и 200нм поради тоа. Ова со ДСГ е идеална комбинација за низ град, троши многу малце. Сепак и ова иде со торзиона суспензија позади како и дизелот (1.6 115) така да ни едното ни другото.

Правиш не фер споредби, мислиме еве на пример голф 6ка со некаков си 2.0, на пример на зеро голфот, ем може дирекно да ни направи споредба, со 4рица на одмор (кога го зедовме ова за пример веќе.) секојдневни ситуации - претицање цистерна на плетвар; да се качиш на некое туристичко место до каде се стига по остра угорница.  Ситуации во  кој сум се нашол милион пати.
Епа баш 2.0 тди со 150кс не е фер споредба според мене. Несомнено дека 320нм и 150кс си го прават своето. Земи спореди ондак 1.4 тси 150 и на зеро голфот.


Правам муабет дали сега можеш да земеш по солиден дизел за приближно иста цена.

п.с. на зеро голфот е 140 кс мислам, а не 150  ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #25 на: 28 Март 2018, 11:05:03 am »
Сега не можеш да земеш 2.0 тди со слична цена како 1.0 тси.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #26 на: 28 Март 2018, 11:06:16 am »
Ај да пробаме сите да дадеме одговор на следниве прашања, пред психолошки да се релаксираме околу некои предрасуди:

1. Дали 1.0 турбо бензин е подобар мотор од 1.4 атмосферец?
2. Дали би купиле 2.0 ТДИ за да имаш резерва на сила кога ќе престигнуваш на Плетвар, а во останатите 95% би ја возеле колата во град?
3. Дали би купиле 1.0 ТСИ за да ја возиш 95% низ град и да ти биде таман, ама кога ќе идеш на Плетвар ќе вратиш во трета и ќе ја газиш за да претицаш, (што не е некој мачен маневар)?
3. Дали би купиле 1.4 атмо за да ја возиш 95% низ град и да ти биде таман, ама кога ќе идеш на Плетвар ќе вратиш во трета и ќе ја газиш за да претицаш (многу мачно)?


Мало литражните турбо бензинци се замената на 1.4 и 1.6 атмосферците кои беа напорни за возење. Разликата ја прави турбината и тоа многу, затоа што 1.0 турбо бензин е мноооооогу подобар и поеластичен за возење отколку било кој соодветен атмосферец.

Исто како што 1.4 атмо си имаше купувачи кои не беа нешто среќни со изборот, и 1.0 ТСИ ќе си најде купувачи само што овие ќе бидат далеку посеќни.

Поентата ми е што Плетвар, Халкидики, Маврово и угорницата кај Јован Бигорски се совладува еднократно, и не е пресудно за нешто да чини или не чини.

Имам фиеста со 1.4 атмо мотор која е интересна за возење, бара враќање степен подолу при престигнвање, ама не ме фрустрира тоа многу.

Имам возено 1.0 еко буст во Фиеста и Фокус.

1.0 Екобуст во Фокус го возев со тројца во кола и полн гепек од Скопје до Подгорица и назад преку Албанија. Фантастичен беше моторот.

Предрасуди се решаваат со проба. Пробајте, товарете возете. Потоа донесете заклучоци.


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #27 на: 28 Март 2018, 11:11:46 am »
Во време кога 1.4 тси 122 беше посакуван модел, јас возев 1.4 80hp. Ми се темнеше кога треба да претицам на стража.. Уствари чекај, некој од овде ќе се тегне позади камион едно пола саат и ќе си свирка. Дајте го голфов да идеме до маврово 4ца у кола да видиме дали е за фалење или за преса. Ако сум грешка частам кафана!
Според мене овој мотор е преоптоварен за оваа шасија. Во UP можеби е идеален ама во голф, сори, бат ју феилд биг тајм.

п.с. и петката идеше 170 на рамно..
@zlatkoa сите (или можеби само јас) купуваме возила според потребите и веќе пресметани релации, па можеби затоа секогаш го зимам маврово за репер пошо таму сум исто колку и во скопје.
Воопшто не е преоптеретен со оглед на тоа што има подобри реални перформанси од 1.4 тси во 4та, 5та и 6та каде реално се користи моторот.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3603
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #28 на: 28 Март 2018, 11:14:14 am »
1. не, дека се исто говно
2. не, затоа што споредбата не ти е на место.
3. за воља на вистината со 1.0 ем ќе се мучиш ем ќе потрошиш гориво
4. исти курац, сегде се мачиш

атмото не е којзнае колку напорен, ама имат снемано сила.
плетвар, маврово, бигорски, црниче исти курац. се совладува еднократно 20 пати во месецот
1.4 атмо скопје-виена-скопје, милина, нит бучи нит иде.
1.4 атмо скопје-маврово-скопје ужас, ем бучи ем не иде
1.0 т скопје-маврово-скопје исто ужас. (докажи ми го спротивното)

се надевам дека ќе го пробам овој мотор и тогаш или ќе се извинам или ќе го потврдам моето сомневање.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3603
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #29 на: 28 Март 2018, 11:15:36 am »
@Deni treta каде е?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html