Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 97746 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #480 на: 11 Август 2020, 19:03:23 pm »
Каков генијален заклучок, бравос!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #481 на: 12 Август 2020, 01:48:16 am »
Значи да возиме сите со 70+кмч и сигурни да бидеме дека може да избегнуваме деца низ град, јасно.

Ако сите што немаат аквариум се педери, ондак океј.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #482 на: 12 Август 2020, 02:56:14 am »
СТ на Видиковец ќе помине со 120 да речеме ама 1.0 ќе пушти предница или газ на 100, џабе го поминал мус тестот побрзо кога тоа не се отсликува во управување. Единствено само покажува на која кола како работи есп-то.
Зошто мислиш дека ќе пушти 1.0 (доколку стигне до таа брзина, прво и основно?) Јас мислам дека нема.

Суспензија, гуми и други фактори. Мада и со иста димензија бандаж/гума пак нема да помине поради другите фактори како суспензија и цврстина на шасија. Нека е со некој помоќен мотор споредбата пак нема да помине. Да беше така пример 335и ремапирано на иста моќ со м3, ќе имаше исто време со м3 на стаза.
Се работи за ST не за RS, да праевме муабет за 1.0 екобуст вс RS ќе се согласев со тебе и ќе беше валидна споредбата со 335 i M. Додуша може да ги споредиш на мус ST-то и RS-от, како овој вториов си пегла асфалт...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Moose Тестови
« Одговори #483 на: 12 Август 2020, 07:23:23 am »
Упорно споредувате Moose тест со управување на стаза, а едино заедничко што може да имаат е тесна шикана.

Moose тестот прикажува до која брзина во реален свет ќе можете да избегнете одрон на патот, куче што рипнало од жардињера, кола што нагло застанала пред вас, необележан трактор ноќно време итн. на коловоз со само две ленти. Така да битен си е тестот, поготово за Daily Driver возило.

Мус тестот е битен само каде што живеат мусови поради тоа што може да излетаат на пат и е ризично да ги мавнеш, затоа што ако го мавнеш пола тон на кров ти слетува.
Мене два пати ми има излезено ваков вол на пат (огромно животно како слон) и првиот и другиот пат имав иста реакција (инстикт) папучата за кочница до крај. Какво вртење лево десно, ни на крај памет. Едно е тест друго е пракса. Вакви маневри како на видеото се реални само при мали брзини 30-50км/ч све над тоа автоматски кочиш прво и после размислуваш дали имаш простор за маневар лево/десно или право.
СТ на Видиковец ќе помине со 120 да речеме ама 1.0 ќе пушти предница или газ на 100, џабе го поминал мус тестот побрзо кога тоа не се отсликува во управување. Единствено само покажува на која кола како работи есп-то.
Зошто мислиш дека ќе пушти 1.0 (доколку стигне до таа брзина, прво и основно?) Јас мислам дека нема.

Суспензија, гуми и други фактори. Мада и со иста димензија бандаж/гума пак нема да помине поради другите фактори како суспензија и цврстина на шасија. Нека е со некој помоќен мотор споредбата пак нема да помине. Да беше така пример 335и ремапирано на иста моќ со м3, ќе имаше исто време со м3 на стаза.
Се работи за ST не за RS, да праевме муабет за 1.0 екобуст вс RS ќе се согласев со тебе и ќе беше валидна споредбата со 335 i M. Додуша може да ги споредиш на мус ST-то и RS-от, како овој вториов си пегла асфалт...
Значи и самиот индиректно докажуваш дека самото подвозје игра голема улога. Батали тоа дали било СТ или РС. Да земеш мус тест при брзини од 140км/ч повоторно веруваш дека 1.0 екобуст ќе има подобар хендлинг?!

Најпрост пример е Nurburgring каде што е многу веројатно 1.0 екобуст на првиот дел од стазата да има слично време со фокус ст или рс (небитно) поради бавните кривини и тука моќноста не игра улога. Самата тежина игра огромна улога во такви бавни кривини.

Но едно е тоа а сосема друга работа е нагло променување на правец како на тестов и следствено на тоа активирање на ЕСП и неговата реакција, која што нема апсолутно никаква поврзаност со управливоста на возилото. Најпрост пример е РАВ4 каде што го средија електронски . Колку е реално тоа поврзано со самата управливост на возилото? Нула. И тука рајата на јутуб со коментари ајајајајаајај my honda civic from 1998 is so much better некако слабо им иде да го сфатат, али па и дечкиве што го прават тестов мора да прават пари а гледачите 95% им се такви.

Ние всушност гледаме како ЕСП систем е калибриран при нагла промена на правец која во реалниот свет никогаш нема да ја примените како на тестот и нема никаква поврзаност со управливоста на возилото како негова карактеристика.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #484 на: 12 Август 2020, 08:26:53 am »
За 140км/ч мус тест не би знаел, и нема што да верувам, треба да видам. Би претпоставил дека 150кг полесниот у нос, полесно ќе смени правец.
Види, јас не викам дека подвозјето не игра улога, секако дека игра, но ST има подвозје кое е многу слично на 1.0 екобуст, за разлика од RS кој има сосема друг сетап на подвозјето.
Примерот со Нринг е истото она што ти го кажав од Стража према Кичево, 150кг потешкиот нос ќе си има мака, доколку подвозјата им се такви какви што се. 1.0 и ST имаат многу слично подвозје, ST секако има спортска суспензија со други амротизери и пружини, но тоа малку влијае кога ќе имаш 150кг потежок нос пред предните тркала, за разлика од RS-от кој што има и други предности, како погон на 4, Torque Vectoring, тркачка подесива суспензија, друг распоред на тежина и сл, и со тоа RS-от е сосема друга ѕверка.
Тоа дека тестот  „нема никаква врска со реалниот живот“ не ја дискутирам, глупо е, не верувам дека некој ќе вози слалом у реален живот (освен у Скопје на партизанска можеби), но неговата релевантост може да ја гледаш како показател кога споредуваш две исти (дури и не мора исти да се), возила кое како реагира при нагли промени на правец. Макар биле и разлики во ESP подесување. Може баш тие разлики се битни во реалниот живот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Moose Тестови
« Одговори #485 на: 12 Август 2020, 09:05:58 am »
Добро е, малце по малце и дојдовме до "макар биле и разлики во есп".

Еве сега јапанците со РАВ4-ката го средија ЕСП-то тип топ за разлика од првиот пат кога се "избламираа". Сега имаш пре-агресивен ЕСП и веднаш при нагла промена на правец возилото се успорува нагло за да можеш да се вратиш што побрзо на десно, без разлика ти дали држиш гас до крај и се глупираш. Имате ЕСП во вашите коли и верувам сте искусиле што значи ЕСП.

Следствено на ова, сепак невкусно е да тврдиме дека РАВ4 има подобро управување од Фокус СТ нели? :) 

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Moose Тестови
« Одговори #486 на: 12 Август 2020, 09:37:16 am »
Има врска со реален свет.
Возиш во десна лента кај Демир Капија и гледаш одеднаш одрон со димензии 2 на 2 одма после кривина. ( true story).

При иста брзина во случајов со СТ ќе спасиш глава заради подобри гуми и кочници...(ако воопшто има во споредба со Екобустот).
Во спротивно , не.

Тоа што е "појак" модел во каталог не значи дека полесно се маневрира во вакви ситуации.





Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #487 на: 12 Август 2020, 10:22:11 am »
Важната поента е што гледаме директно како се однесува возилото на патот при нагли промени. Немора да се фаќаме само за бројката, туку општо самото однесување се гледа. Секој може да си извлече свој заклучок за тоа. Кај тестовите е важно кога се прават споредби на слични возила кои реално би се споредувале и на голо око би личело дека се „исти“ возила, но се многу далеку од исти во реалноста.
Ако гледаш дека возилото не го почитува правецот како X2 или Пасат или Рав4 или Артеон или BMW M235i Xdrive или Ибица или CX3 или Голф и слично, се однесува ератично, неможе да се искоординира себеси на тестот имаш конкуренти кои можат тоа да го направат. На Рав4 би бил Ц4 еркрос, на Артеон/Пасат би било Ауди А5/Инсигнија/Џулија, на Ибица би била Свифт/Фиеста на Голф би бил Фокус/308/Цивик итн.
Ова е многу корисна работа да се види. Возачите и ривјуерите и ентузијастите ги знаат овие однесувања. Само неможе да се квантифицираат во конкретна бројка. Имено секаде се спомнува дека Фокусот е најдобар за возење, дека Цивикот е одличен за возење, а некои конкуренти се полоши за возење. Ова дава една бројчана компонента на тие зборови што ги читаме насекаде, особено кога се зборува за возила со релативно слична намена и конкурентност. Секако дека тешко е да се одреди преку една бројка дали една кола е подобра од друга, особено кога резултатите се блиски и задоволителни, ама кога резултатите не се добри и има големи отстапувања во однос на конкурентите - тука се забележува дека нешто се случува. И тој резултат треба да се види зошто е таков, и добро-добро-добро да се размисли дали да се купи нешто такво.

Еве јас споредувајќи Поло и Фиеста од иста година, како мои возила можам лесно да ја увидам огромната разлика во управување на тие две возила. И како доаѓаат од фабрика, и како може да се потсредат од страна на корисникот. Имено Полото беше многу тешко да се управува на поголеми брзини, и евидентно е дека морав да ставам -15мм пониски спирали за да се смири колата. И така и беше. Потоа дојде со 165ки гуми, морав да ставам 185/195 за да прекинат да урлаат системите за безбедност постојано. Со такви модификации веќе возилото стана океј, и пристојно за да може според мене да излезе од фабрика. Од друга страна Фиестата беше како по шини уште веднаш. Си доаѓа со 195ки гуми, си има супер возење на колку сакаш високи брзини, едноставно неспоредливо подобро управување според мене. А и секаде каде ќе се прочита тоа. Реално е тоа. Убаво е во старт кога гледам да имам информација дека возилото има некои фалинки, како на пример лоша управливост при нагли промени на правец. Тоа со сигурност би ме одвратило од некоја кола. Конкретно таков пример е Артеон VS Ауди а5. Еве и ист бренд гледаме VAG. Јас не би погледнал Артеон во никој случај, а А5 би зел со задоволство. За исти или слични пари.

Ова е екстремно корисен тест како целина на тест, а не само бројката која ја вади. Самото видео нуди доста добар преглед на возилото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #488 на: 12 Август 2020, 10:47:14 am »
Добро е, малце по малце и дојдовме до "макар биле и разлики во есп".

Еве сега јапанците со РАВ4-ката го средија ЕСП-то тип топ за разлика од првиот пат кога се "избламираа". Сега имаш пре-агресивен ЕСП и веднаш при нагла промена на правец возилото се успорува нагло за да можеш да се вратиш што побрзо на десно, без разлика ти дали држиш гас до крај и се глупираш. Имате ЕСП во вашите коли и верувам сте искусиле што значи ЕСП.

Следствено на ова, сепак невкусно е да тврдиме дека РАВ4 има подобро управување од Фокус СТ нели? :) 

Таман работа рав4 да има подобар хендлинг од ST. Ама дека го оправија РАВ-от, го оправија! Софтверски, свака част. Сега RAV-от е со подобар хендлинг него што беше. ESP има битна улога во хендлингот вон стаза. За на стаза е друго. За на стаза често сакаш инциран овер или андерстир, што ESP-то не го дозволува (затоа и сакаме да може да го исклучиме кога знаеме дека нема да имаме изненадувања од Елени преку жардињерите на партизанска што рипаат). ST-то на тестов, покажува андерстир во однос на 1.0 екобуст, дури и кога е во „нормал“ мод, единствено затоа што е потежок.
Јас дури и би се кладел дека истиот ESP систем го имаат двата Форда. Би се кладел велам, не тврдам, да не ме разбереш погрешно дека сум го забетонирал ставот. Дали може да го подесат ESP-то да работи подобро во ST-то и да ги подобрат мус тест резултатите - не знам, треба Форд да ги прашаш.
Во овој тест, во овој конкретен сетап на асфалт, патека, чуњеви и брзини. СТ-то покажува послаби резултати од 1.0. За мене очекувано, пошто има 150кг потежок нос, што јасно се гледа од правецот во кој се движи колата, споредено со аголот на тркалата (шоферскиот инпут на воланот). Доколку би требало да бирам кој форд јас би го возел строго раководејки се од тестов, дали 1.0Екобуст или ST, доколку би ми ги дале беспари, веројатно ќе се одлучам за RS. :)



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Moose Тестови
« Одговори #489 на: 12 Август 2020, 13:49:24 pm »
ESP има огромна улога во управување кога ситемот ќе забележи губење на баланс, пролизгување итн итн. Зборот ми е кога ќе ја искачуваш Стража со 100км/ч по кривините со Рав4 и Фокус СТ, најверојатно на ниту еден нема да се уклучи ЕСП-то зошто немаш нагли маневри но многу е веројатно дека со Фокусот ќе имаш подобро управување додека во Рав4 мислиш дека ќе се превртиш во секој момент. И затоа горенаведениот тест не е релевантен тест за управување туку покажува како ЕСП-то е калибрирано на одреден автомобил. Едноставно нема силна корелација подобар мус тест да значи подобро управување.

Иначе да, нормално дека 1.0 екобуст поради лесна предница при такви мали брзини ќе биде по-агилен и СТ ќе има андерстир и не гледам тука ништо чудно или невообичаено. Исто како што ист автомобил ќе има различно управување само поради моторизацијата. Да не одиме до толку далеку со СТ модели, доволно е да земеш Фокус 1.0 екобуст и Фокус 2.0 дизел. Но СТ како модел си има друга намена и таа сигурно не е управуање при некои смешни брзини и дали имало оверстир на Водно при 30км/ч. Фаќање кривини на стаза при 130-140км/ч кој модел ќе има подобро управување? Фокус екобуст со мишелин енерџи и обично подвозје или СТ со спортски гуми, спуштено подвозје, спирали, амортизери, поголеми сопирачки итн итн. :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #490 на: 12 Август 2020, 16:25:03 pm »
Малце си ја утнал темата. Од прееска си запнал со тоа управување на стаза. Никој не вика дека тие што имаат подобри резултати на Moose Test ќе вадат и подобро време на стаза, туку се работи за дел од управувањето при нагла двојна промена на правецот на возилото, која најчесто се случува при непредвидени опасни ситуации. Ако не ти е битно како ќе се однесува возилото во такви околности, не знам што толку упорно се објаснуваш во темава. Никој не те фати за гуша да мораш да ни го наметнеш твоето мислење. Како да одбереш да одиш на изборен предмет по Социологија и 10 часа да се расправаш дека Социологија не е релевантен предмет.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Moose Тестови
« Одговори #491 на: 12 Август 2020, 17:07:08 pm »
Примерот со искачување на стража не е стаза. Незнам што друго да ти реплицирам. При нагла промена на правец особено при брзини од 70км/ч ЕСП то веќе е вклучено пред да си трепнал. Затоа управувањето и карактеристиките на возилото не се релевантни во мус тест.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #492 на: 12 Август 2020, 17:33:21 pm »
Затоа управувањето и карактеристиките на возилото не се релевантни во мус тест.

Не можам никако ова да ти го разберам, како да ми кажуваш дека 2+2=31, тврдиш работи спротивни на очигледното.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Moose Тестови
« Одговори #493 на: 12 Август 2020, 17:40:27 pm »
И јас неможам да разберам како возрасни луѓе прават заклучоци од мус тест за тоа дали автомобилот има добра/лоша управливост и се носат многу погрешни закчучоци и генерализации. Очигледно нели?

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #494 на: 12 Август 2020, 17:49:44 pm »
Примерот со искачување на стража не е стаза. Незнам што друго да ти реплицирам. При нагла промена на правец особено при брзини од 70км/ч ЕСП то веќе е вклучено пред да си трепнал. Затоа управувањето и карактеристиките на возилото не се релевантни во мус тест.

A сакаш да кажеш дека никако не е битна геометријата на возилото, суспензијата и пневматиците. Него само со ЕСП-то се може да се реши?