Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 97205 пати)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4703
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Moose Тестови
« Одговори #330 на: 14 Февруари 2020, 14:49:45 pm »
Многу погрешно. Ако твојата констатација е точна тогаш нисан кашкаи има ист хендлинг како порше 911? Дали е тоа така?

Овдека гледаме како возилото ја следи траекторијата во услови кога ЕСП-то се уклучува и како тоа реагира односно е наместено софтверски.

Затоа имаме на пример вакви случаеви


и некој недоквакан пишува испод видеото
Цитат
Worse result than cheaper suv like X-trail. What an total embarrassment.

Истово се дешава и на форумов, се правите со сила глупи али јебига.
 
Ако прочиташ добро ќе видиш дека Фиц пиша ,,Секако дека Moose Test опфаќа дел од хендлингот.“ Што значи дека не го диктира начинот на кој колата хендла на тркачка стаза/мраз/снег или било кое друго сценарио, ниту пак дали е забавна/досадна/безбедна за возење.

Мус тестот се фокусира исклучиво на едно релативно контролирано сценарио т.е. на ненадејно избегнување мус(препрека) при брзина од 75км/ч.

Секое друго сценарио има мал милион променливи и фактори, впрочем и самиот мус тест: вид, квалитет, температура и состојба на подлога/гуми, нагиб на подлога,  временски услови, способност на шофер, познавање на возилото, колку е натоварено, моментален мод на суспензија и ЕСП итн итн). Се гледа и од самиов тест колкава разлика има при 1-3км/ч поголема брзина а не па останатите фактори.

Не дека не е релевантен тестов, ама и нормалнo e дека никој нема да одлучи за кола според нестандардизиран мус тест или коментар на јутуб видео. Туку ќе купи што може и сака...underage keyboard warriors има колку сакаш на џутуб и форуми, кој ги врти нека штракаат :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #331 на: 14 Февруари 2020, 15:06:00 pm »
Важниот дел кај Moose testot е што е колку што може пообјективен. А тоа е многу важно кај едно тестирање. Конкретно Мус тестот не го интересира дали колата е BMW3 или Dacia Duster, тој си е објективен и кон двата. Додека кај субјективни човечки тестови и ривјуа, многу голема психичка разлика прави дали се тестира BMW 3, или Dacia Duster.

Тоа е најважниот дел кај овој тест. Што е релативно објективен. Затоа и се добиваат многу интересни резултати. А потоа тие резултати може секој самиот да си ги протолкува.

Башка што името на темава е Moose Тестови и логично е за тоа да се дискутира во неа.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10033
Одг: Moose Тестови
« Одговори #332 на: 14 Февруари 2020, 15:41:59 pm »
Кола со најдобро хендлање е југо.

Една зима со многу снег и мраз на коловоз на едни семафори ја сечев Партизанска. Возев внимателно во втора кога на сред раскрсница одненадеж се извртев за 360 степени и си продолжив како ништо да не било ;D ;D

Притоа воопшто не хендлав ;D некој аутопилот се имаше вклучено ;D


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Moose Тестови
« Одговори #333 на: 14 Февруари 2020, 15:46:29 pm »
Многу погрешно. Ако твојата констатација е точна тогаш нисан кашкаи има ист хендлинг како порше 911? Дали е тоа така?

Овдека гледаме како возилото ја следи траекторијата во услови кога ЕСП-то се уклучува и како тоа реагира односно е наместено софтверски.

Затоа имаме на пример вакви случаеви


и некој недоквакан пишува испод видеото
Цитат
Worse result than cheaper suv like X-trail. What an total embarrassment.

Истово се дешава и на форумов, се правите со сила глупи али јебига.
 
Ако прочиташ добро ќе видиш дека Фиц пиша ,,Секако дека Moose Test опфаќа дел од хендлингот.“ Што значи дека не го диктира начинот на кој колата хендла на тркачка стаза/мраз/снег или било кое друго сценарио, ниту пак дали е забавна/досадна/безбедна за возење.

Мус тестот се фокусира исклучиво на едно релативно контролирано сценарио т.е. на ненадејно избегнување мус(препрека) при брзина од 75км/ч.

Секое друго сценарио има мал милион променливи и фактори, впрочем и самиот мус тест: вид, квалитет, температура и состојба на подлога/гуми, нагиб на подлога,  временски услови, способност на шофер, познавање на возилото, колку е натоварено, моментален мод на суспензија и ЕСП итн итн). Се гледа и од самиов тест колкава разлика има при 1-3км/ч поголема брзина а не па останатите фактори.

Не дека не е релевантен тестов, ама и нормалнo e дека никој нема да одлучи за кола според нестандардизиран мус тест или коментар на јутуб видео. Туку ќе купи што може и сака...underage keyboard warriors има колку сакаш на џутуб и форуми, кој ги врти нека штракаат :)
Целосно се согласувам особено во делот каде што овој тест е се само не е стандардизиран а на темава ако ја пролисташ ќе ти остави впечаток дека мус тест е нешто што носи објективност за тоа колку некое возило е управливо, а уствари целава работа околу управливостса на овој тест доаѓа тоа од како е испрограмиран софтверски есп системот како целост. Прост е примерот со тојотата рав4 која поради мали промени во софтверот има многу различни резултати. Никакви механички компоненти не беа сменети. И тука значи доаѓаме до најбитното а тоа е дека може да земам тука и југо 45ка да му ставам агресивен есп и да биде на исто рамниште со порше 911. Едноставно ништо значително, стандардизирано или објективно не покажува тестов освен во делот на крај каде што возат слалом и тоа а далеку поважно во реалниот свет.

Многу погрешно. Ако твојата констатација е точна тогаш нисан кашкаи има ист хендлинг како порше 911? Дали е тоа така?

Мојата констатација е точна, меѓутоа твоето сфаќање на истата е погрешно. Можеби требаше да го болдирам за да ти биде појасно, еве вака:
Секако дека Moose Test опфаќа дел од хендлингот.

Истово се дешава и на форумов, се правите со сила глупи али јебига.
Сепак и ти си дел од форумов, па има логика ова што си го пишал.

Си се оптеретил со Поршето кај кое приоритет е хендлингот при повисоки брзини во подолги свиоци и можноста за забавно зализгување, што се провоцира баш со двојна нагла промена на насоката. Нормално е коли со помала тежина и помали димензии да извадат подобри резултати во тесни шикани. Но тоа не значи дека целокупниот нивен хендлинг е подобар од оној на Поршето.
Супер!
Исто како што не значи дека целокупниот хендлинг на пежо 508 е подобар од оној на артионот на пример. Драго ми е што се разбравме на крај. Да продолжиме сега со мус тестчиња.

Сакате каква таква објективност? Има безброј тестови на два автомобили каде што ги вози ист возач на стаза и вади време. Па таму може да збориме за управливост итн.
« Последно менување: 14 Февруари 2020, 15:58:34 pm vlatko.klp »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Moose Тестови
« Одговори #334 на: 14 Февруари 2020, 15:56:31 pm »
Важниот дел кај Moose testot е што е колку што може пообјективен. А тоа е многу важно кај едно тестирање. Конкретно Мус тестот не го интересира дали колата е BMW3 или Dacia Duster, тој си е објективен и кон двата. Додека кај субјективни човечки тестови и ривјуа, многу голема психичка разлика прави дали се тестира BMW 3, или Dacia Duster.

Тоа е најважниот дел кај овој тест. Што е релативно објективен. Затоа и се добиваат многу интересни резултати. А потоа тие резултати може секој самиот да си ги протолкува.

Башка што името на темава е Moose Тестови и логично е за тоа да се дискутира во неа.

... i nikoj ne grepka so noktinjata po enterirot.
Drugo pobeduva tuka, nesto mnogu pobitno vo realen zivot vo situacii od koi pomekata saltabla i kopcinja za klima nema da te spasat. :)

Sto se odnesuva do celokupniot hendling vo konkretniot slucaj za 508 vs Arteon, izgledajte gi testovite. Nikade Arteonot nema podobar hendling.
« Последно менување: 14 Февруари 2020, 16:06:31 pm Stratro »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20048
Одг: Moose Тестови
« Одговори #335 на: 14 Февруари 2020, 17:50:40 pm »
Не грепка никој ама ако пластикатата околу кваката е срање или било кој дел кој може случајно да го допреш не знам колку ќе ти е сеедно на кола излезена во 2020.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20048
Одг: Moose Тестови
« Одговори #336 на: 14 Февруари 2020, 17:54:07 pm »
Another curious factor is that the suspension geometry of the Arteon is relatively simple compared to its competitors by price. Many are technically more complex. The problem I see in all these details is that Volkswagen asks for practically the same money for the Arteon as Audi for the A5 Sportback, which has a similar approach and a technically more elaborate platform: longitudinal engine, lower weight, front multi-link scheme and all-wheel drive with Torsen differential  (instead of Haldex clutch ), which allow it to give better performance and consumption with 22 horsepower less ( comparative tab ). In addition, you can choose with six-cylinder engines whose refinement far exceeds that of any Arteon engine. During the dodge maneuver we have not obtained a satisfactory result.  In the face of an abrupt flickering it has turned out to be clearly oversteer. Not in excess, but yes enough that a little skillful driver can be scared and not able to counterbalance just enough to take the car through its place while the stability control responds.

Од тука и доаѓа тоа дека Ауди е премиум бренд, a VW и Пежо не се.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Moose Тестови
« Одговори #337 на: 14 Февруари 2020, 17:56:52 pm »
Не грепка никој ама ако пластикатата околу кваката е срање или било кој дел кој може случајно да го допреш не знам колку ќе ти е сеедно на кола излезена во 2020.

Seedno ne.
Presudno nikogas.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #338 на: 14 Февруари 2020, 18:28:32 pm »
Не грепка никој ама ако пластикатата околу кваката е срање или било кој дел кој може случајно да го допреш не знам колку ќе ти е сеедно на кола излезена во 2020.
И тач да има.

Сепак за некои е поважно да има покрута шасија која добро поминува на нагли промени на правец.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10033
Одг: Moose Тестови
« Одговори #339 на: 14 Февруари 2020, 18:32:34 pm »
Не грепка никој ама ако пластикатата околу кваката е срање или било кој дел кој може случајно да го допреш не знам колку ќе ти е сеедно на кола излезена во 2020.

Seedno ne.
Presudno nikogas.
Да се немало попаметна работа зад волан па само да се пипкало ;D
Ене ја Симката од 77ма и не сум знаел се до пред малку дека е мека на пипкање ;D
Перверзија невидена ;D


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Moose Тестови
« Одговори #340 на: 14 Февруари 2020, 21:19:09 pm »
Не грепка никој ама ако пластикатата околу кваката е срање или било кој дел кој може случајно да го допреш не знам колку ќе ти е сеедно на кола излезена во 2020.
И тач да има.

Сепак за некои е поважно да има покрута шасија која добро поминува на нагли промени на правец.

De toj komenarot za enterierot na RAV4 ili sho bese...
Podobro sroceno-zdravje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #341 на: 14 Февруари 2020, 22:12:50 pm »
Moose test не бил стандардизиран?

Имаш идентичен тест при идентични услови за сите возила (освен промената на асфалтот откако го сменија). Што може да биде постандардизирано од тоа а?

Једино гумите, ама тоа опфаќа превише варијабли, ако за тоа се фаќате тогаш ниту еден тест не може да биде стандардизиран.

Тоа што некои коли едноставно не ги бива, не значи дека тестот им е крив.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20048
Одг: Moose Тестови
« Одговори #342 на: 15 Февруари 2020, 06:26:01 am »
Не грепка никој ама ако пластикатата околу кваката е срање или било кој дел кој може случајно да го допреш не знам колку ќе ти е сеедно на кола излезена во 2020.
И тач да има.

Сепак за некои е поважно да има покрута шасија која добро поминува на нагли промени на правец.

De toj komenarot za enterierot na RAV4 ili sho bese...
Podobro sroceno-zdravje.

Успат и првиот коментар со тачот да се најде да се види кој го почнал муабетов затоа што веќе напорна е форава и не може да се дискутира нормално.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #343 на: 15 Февруари 2020, 08:34:44 am »
Не грепка никој ама ако пластикатата околу кваката е срање или било кој дел кој може случајно да го допреш не знам колку ќе ти е сеедно на кола излезена во 2020.

Seedno ne.
Presudno nikogas.
Токму така. Со таа разлика што пластиката се гледа веднаш и во салон, а и веќе во сите возила е одлична или повеќе од одлична. А и на сите ривјуа се кажува веќе.

Од друга страна штедењето на подвозјето или шасијата е тешко да се забележи пред да е доцна. Затоа ваков стандардизиран тест убаво доловувува дали има некои пропусти кај возилата за кои треба да се има обѕир.

На пример Citroen C5 ако незнаеш дека има фантастично однесување за СУВ ќе ти личи дека е само еден обичен СУВ. А всушност е еден од ретките возила на денешницата кое е СУВ, е меко и многу удобно, а згора на тоа на пат се однесува екстремно добро, е ефтино и изгледа убаво.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Moose Тестови
« Одговори #344 на: 15 Февруари 2020, 11:20:11 am »

и ова ептен нестабилно упм....  ;D

ах и најбитно некој талент во коментари
Цитат
Kia Stonic is better hahaha

2 тона ауто (без шофер и гориво), ништо чудно да е тапа (во агилност) во споредба со некои полесни аута. Знам луѓе што ја воезеле 8цава, не се вратија со позитивни коментари....