Многу погрешно. Ако твојата констатација е точна тогаш нисан кашкаи има ист хендлинг како порше 911? Дали е тоа така?
Овдека гледаме како возилото ја следи траекторијата во услови кога ЕСП-то се уклучува и како тоа реагира односно е наместено софтверски.
Затоа имаме на пример вакви случаеви
и некој недоквакан пишува испод видеото Worse result than cheaper suv like X-trail. What an total embarrassment.
Истово се дешава и на форумов, се правите со сила глупи али јебига.
Ако прочиташ добро ќе видиш дека Фиц пиша ,,Секако дека Moose Test опфаќа
дел од хендлингот.“ Што значи дека не го диктира начинот на кој колата хендла на тркачка стаза/мраз/снег или било кое друго сценарио, ниту пак дали е забавна/досадна/безбедна за возење.
Мус тестот се фокусира исклучиво на едно релативно контролирано сценарио т.е. на ненадејно избегнување мус(препрека) при брзина од 75км/ч.
Секое друго сценарио има мал милион променливи и фактори, впрочем и самиот мус тест: вид, квалитет, температура и состојба на подлога/гуми, нагиб на подлога, временски услови, способност на шофер, познавање на возилото, колку е натоварено, моментален мод на суспензија и ЕСП итн итн). Се гледа и од самиов тест колкава разлика има при 1-3км/ч поголема брзина а не па останатите фактори.
Не дека не е релевантен тестов, ама и нормалнo e дека никој нема да одлучи за кола според нестандардизиран мус тест или коментар на јутуб видео. Туку ќе купи што може и сака...underage keyboard warriors има колку сакаш на џутуб и форуми, кој ги врти нека штракаат