Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 97232 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29061
    • CARclub.mk
Одг: Moose Тестови
« Одговори #315 на: 13 Февруари 2020, 09:32:24 am »
Најдиректен конкурент му е Arteon. Дури мислам дека беше спомнат во press release-от за 508 во некој контекст.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: Moose Тестови
« Одговори #316 на: 13 Февруари 2020, 19:55:41 pm »
Нека порасне едно 30 цм во простор за нозе 508 па може и ќе биде конкурент на Артеон. А и двете не можат да се мерат со А4.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #317 на: 13 Февруари 2020, 21:22:05 pm »
Нека порасне едно 30 цм во простор за нозе 508 па може и ќе биде конкурент на Артеон. А и двете не можат да се мерат со А4.

Толку е многу поголем А4?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: Moose Тестови
« Одговори #318 на: 13 Февруари 2020, 21:24:30 pm »
Нека порасне едно 30 цм во простор за нозе 508 па може и ќе биде конкурент на Артеон. А и двете не можат да се мерат со А4.

Толку е многу поголем А4?

А4 во изработка е подобар од двете, а е помал од Аертеон а поголем од 508.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: Moose Тестови
« Одговори #319 на: 13 Февруари 2020, 21:29:14 pm »
Сеа Пежото изгледа далеку подобро иако тоа е субјективно...ама во споредба со колите од ВАГ е многу попривлечно
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #320 на: 13 Февруари 2020, 21:35:44 pm »
Нека порасне едно 30 цм во простор за нозе 508 па може и ќе биде конкурент на Артеон. А и двете не можат да се мерат со А4.

Толку е многу поголем А4?

А4 во изработка е подобар од двете, а е помал од Аертеон а поголем од 508.

А како е изработен А4 hybrid; боље ли е од 508 hybrid?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #321 на: 13 Февруари 2020, 21:42:13 pm »


Нека порасне едно 30 цм во простор за нозе 508 па може и ќе биде конкурент на Артеон. А и двете не можат да се мерат со А4.

Толку е многу поголем А4?

А4 во изработка е подобар од двете, а е помал од Аертеон а поголем од 508.

А како е изработен А4 hybrid; боље ли е од 508 hybrid?

Во подвозје и шасија како е изработен 508 се гледа на видеото погоре. А се гледа и Артеонот како е изработен, какви материјали се употребени и каква геометрија и математика влегла во неговата конструкција. Забележлива е разликата во двете возила, особено во нивното управување и динамика.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Moose Тестови
« Одговори #322 на: 14 Февруари 2020, 09:07:02 am »
Кога како, победува едниот или другиот.
Али дека 508 не е конкуренција а Артеон е занимлива смешка.

https://www.autoexpress.co.uk/peugeot/508/105583/peugeot-508-vs-volkswagen-arteon

https://www.topgear.com/car-news/review/twin-test-peugeot-508-fastback-vs-vw-arteon

Eве и видео..



Мене ми се убави и двата, али со оглед на тоа дека Артеон е средно жалосен на мус....

« Последно менување: 14 Февруари 2020, 09:18:42 am Stratro »

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #323 на: 14 Февруари 2020, 09:35:38 am »
Another curious factor is that the suspension geometry of the Arteon is relatively simple compared to its competitors by price. Many are technically more complex. The problem I see in all these details is that Volkswagen asks for practically the same money for the Arteon as Audi for the A5 Sportback, which has a similar approach and a technically more elaborate platform: longitudinal engine, lower weight, front multi-link scheme and all-wheel drive with Torsen differential  (instead of Haldex clutch ), which allow it to give better performance and consumption with 22 horsepower less ( comparative tab ). In addition, you can choose with six-cylinder engines whose refinement far exceeds that of any Arteon engine. During the dodge maneuver we have not obtained a satisfactory result.  In the face of an abrupt flickering it has turned out to be clearly oversteer. Not in excess, but yes enough that a little skillful driver can be scared and not able to counterbalance just enough to take the car through its place while the stability control responds.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Moose Тестови
« Одговори #324 на: 14 Февруари 2020, 10:18:54 am »
Имало и саглам луѓе

Цитат
This car is a bit heavy, it needs wider tires. It is FWD or AWD with up to 50%Front/rear so nothing special about handling.
The speed in this test is because of the Electronic Stability Control settings which doesn’t brake the car too much. With a more aggressive setting this car and any other car of this weight should be able to do over 80kph.
But it doesn’t matter too much the speed because you can push the brakes yourself in case something is in your way.

Исто ко што се посра тојота рав4 после тоа софтверски го средија есп-то и има боље однесување од порше 911 на мусов. Проблемот настанува кога од намерни или ненамерни интереси, мус тест се меша со хендлинг на возилото. Едното со другото едноставно нема врска. Особено ако го земеме фактот што нисан кашкаи е меѓу најдобрите на овој тест, многу слични резултати со порше 911, но неможе да да правиме глупи со сила и да тврдиме дека кашкаито има подобро управување од порше  :) туку од нисан многу добро си го вкрстиле есп-то со шасијата. Секоја чест.


Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #325 на: 14 Февруари 2020, 13:39:40 pm »
Секако дека Moose Test опфаќа дел од хендлингот. Точно прикажува како возилото ја следи траекторијата при нагла двојна промена на насоката.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Moose Тестови
« Одговори #326 на: 14 Февруари 2020, 13:59:32 pm »
Многу погрешно. Ако твојата констатација е точна тогаш нисан кашкаи има ист хендлинг како порше 911? Дали е тоа така?

Овдека гледаме како возилото ја следи траекторијата во услови кога ЕСП-то се уклучува и како тоа реагира односно е наместено софтверски.

Затоа имаме на пример вакви случаеви


и некој недоквакан пишува испод видеото
Цитат
Worse result than cheaper suv like X-trail. What an total embarrassment.

Истово се дешава и на форумов, се правите со сила глупи али јебига.

 

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #327 на: 14 Февруари 2020, 14:01:53 pm »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Moose Тестови
« Одговори #328 на: 14 Февруари 2020, 14:10:24 pm »

и ова ептен нестабилно упм....  ;D

ах и најбитно некој талент во коментари
Цитат
Kia Stonic is better hahaha

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #329 на: 14 Февруари 2020, 14:38:13 pm »
Многу погрешно. Ако твојата констатација е точна тогаш нисан кашкаи има ист хендлинг како порше 911? Дали е тоа така?

Мојата констатација е точна, меѓутоа твоето сфаќање на истата е погрешно. Можеби требаше да го болдирам за да ти биде појасно, еве вака:
Секако дека Moose Test опфаќа дел од хендлингот.

Истово се дешава и на форумов, се правите со сила глупи али јебига.
Сепак и ти си дел од форумов, па има логика ова што си го пишал.

Си се оптеретил со Поршето кај кое приоритет е хендлингот при повисоки брзини во подолги свиоци и можноста за забавно зализгување, што се провоцира баш со двојна нагла промена на насоката. Нормално е коли со помала тежина и помали димензии да извадат подобри резултати во тесни шикани. Но тоа не значи дека целокупниот нивен хендлинг е подобар од оној на Поршето.