Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 97225 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #15 на: 29 Декември 2017, 11:44:15 am »
Има чудни работи на тестов, мене дајте ми ги прошеата, задржете си го цитроенот :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #16 на: 29 Декември 2017, 12:38:55 pm »
Секој знае да направи одличен мус тест и да крши бубрези.
И лош мус тест и да е благодет вожњата.
Поентата е да направиш благодет вожња со добар мус тест.

Имено 3008 има солиден тест, ама бајаги се труцка на нерамнини на автопат и ти рипкаат нозете на обиколница.

Само да те надополнам. Баш 308 од поновиве го има тоа. Помека вожња и одличен муз тест. Ете ја директно разликата помеѓу кола и кросовер.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #17 на: 29 Декември 2017, 12:43:54 pm »
Има чудни работи на тестов, мене дајте ми ги прошеата, задржете си го цитроенот :)
Значка си е значка.

Секој знае да направи одличен мус тест и да крши бубрези.
И лош мус тест и да е благодет вожњата.
Поентата е да направиш благодет вожња со добар мус тест.

Имено 3008 има солиден тест, ама бајаги се труцка на нерамнини на автопат и ти рипкаат нозете на обиколница.

Само да те надополнам. Баш 308 од поновиве го има тоа. Помека вожња и одличен муз тест. Ете ја директно разликата помеѓу кола и кросовер.


Они викаат:
I think the Peugeot 308 has one of the best tuned chassis on the market compared to other cars of similar price and size. So it is compared to other more expensive, like a  Mercedes-Benz A-Class . In fact, it seems to me a better car because of its dynamic qualities than for other characteristics that depend on how the passenger compartment is designed, such as the driving position, the design of the instrumentation or the handling of many of the functions through a touch screen. If these details were better resolved, they would make a round product. It is a sporty and comfortable car in equal parts. I carefully consider how he responds in progress in Driving Impressions . However, the Driving impressions written for the 308 5p 2014  and for the  308 SW 2014  also apply to 308 2017.

What I liked most is that, regardless of the version and level of equipment, Peugeot has achieved a commendable balance between how well the car is on any surface and how stable and agile it is. The engines are also satisfactory in general terms, with nuances. What I liked the least was the manual gear change, which will be replaced in February 2018 by a new one. The eight-speed automatic transmission is a novelty and works well, simply: it changes smoothly, it is not the fastest, but it does not miss more speed in the changes, and it is not very compliant in manual use if the driver Endeavors to reduce gears quickly.

Two examples of how well developed the results are and the impressions we obtained during the dodge and slalom maneuver, which exceeded in an exemplary manner. It is one of the cars in which we have done the most repetitions without knocking down a single cone, because of the agility with which the exercise was carried out and because of how easy it was for drivers to test it. In the following video there are more details.

The 308 is a nice car to drive fast, either on a winding road or on a highway. Always transmit confidence and have a silent roll. In the gasoline version, from the usual sources of noise (the engine, the outside air and the rubbing of the wheels with the asphalt), only the wind is slightly noticeable at high speed

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #18 на: 29 Декември 2017, 13:00:31 pm »
Одлична е 308цата. Реков јас, да доаѓаше со ентериерот од 3008 ќе беше совршена.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #19 на: 30 Декември 2017, 00:51:03 am »
Volkswagen паѓа на Мус тест значи а?


Штета јебига


Браво за Пежото

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #20 на: 10 Јануари 2018, 15:04:18 pm »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Moose Тестови
« Одговори #21 на: 10 Јануари 2018, 15:13:02 pm »
Volkswagen паѓа на Мус тест значи а?


Штета јебига


Браво за Пежото
Овој со артеонот влага 75 и не кочи во вториот слалом а во опелот се гледа како мава кочница од позади. wtf?!?! 00:49 кај артеонот и 0:44 кај опелот

Или пак каj oпелот есп си функционира?!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #22 на: 10 Јануари 2018, 15:15:28 pm »
Веројатно кај Опел кога се пали ESP светат и кочници?

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Moose Тестови
« Одговори #23 на: 10 Јануари 2018, 16:20:39 pm »
Опелот ако не закочеше ќе ги собереше сите чунови по ред. Многу неуправливо возило во тестов е Инсигнијата при брзина од 77 км споредено со конкурентите.

Пежо (или РSА) треба комплетно да го напушти развојот на подвозјето од Опел и да си развие сопствено, во пакет со автоматскиот менувач.

Менвачот е тешко ѓубре. Подвозјето има многу маани, ама е далеку од солидно.

Споредено со Пежо 308 малку погоре, може директно да се спореди колку подвозјето на Опел е лабилно на тестов.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Moose Тестови
« Одговори #24 на: 10 Јануари 2018, 17:02:54 pm »
И бонус, скуп корејац, џубре подвозје.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8056
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Moose Тестови
« Одговори #25 на: 11 Јануари 2018, 09:07:52 am »
Па добро е бе, не се преврте Мао Це Тунг...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #26 на: 11 Јануари 2018, 14:23:12 pm »


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Moose Тестови
« Одговори #27 на: 11 Јануари 2018, 14:42:54 pm »
Срамота.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #28 на: 11 Јануари 2018, 14:53:38 pm »
Patch-уван е веќе

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Moose Тестови
« Одговори #29 на: 11 Јануари 2018, 15:10:37 pm »
Многу лошо сетран front-brake bias и погрешно димензионирано подвозје.

Џабе  patc-уваат возилото е осакатено, тежиштето му е сконцентрирано високо и многу напред.

Лоша распределба на инертна маса, и при нагло запирање секогаш ќе има тенденција да изгуби тракција на задните тркала.

Ова не треба да се продава...