Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline  (Прочитано 23441 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #90 на: 25 Јануари 2019, 19:02:42 pm »
Ова од прва кога ќе го видиш мислиш си во новиот Туарег, а тоа Поло да ти било.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Не знам, мене ми личи на волан ставен пред машина за перење.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #91 на: 25 Јануари 2019, 19:48:09 pm »
Новите кабини на VW и BMW се ептен грди во новите генерации.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #92 на: 25 Јануари 2019, 20:06:54 pm »
Од голф 7 комфортлајн до 7.5 којбилолајн има значително влошување кога сум внатре во колата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #93 на: 25 Јануари 2019, 20:16:06 pm »
Искрено се надевам дека трендот на дигитални инструменти позади волан ќе заврши релативно брзо.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #94 на: 25 Јануари 2019, 21:11:44 pm »
Абе види ако ја немале колата на лагер они нема да ја нарачуват и носат специјално за тебе. Ќе присоберат 5-6 понуди  и тек тогаш нарачуваат и после носат со шлепер. Јебига.

Баш тоа и беше договорот, со следната порачка некаде за 3 месеци да ја донесат колата, но ни тоа очигледно не им одговараше. Небитно да не ја должам приказната, очајно искуство со КИА. Секој со својата приказна очигледно.

За разлика од кај нив во VW односот беше одличен. Уште од кога влегов бидејќи немаше слободен презентер ми пристапи ни помалку ни повеќе туку бренд менаџерот да ми ги презентира возилата. Односот воопшто не беше надмен, напротив дури и прифаќаше сугестии /критики за готовите комбинации опрема што се на лагер / нарачани дали и што би додал или исфрлил (веројатно целна група за продажба на Полото им се помлади па ги интерсира фидбекот).

Како и да е ме дочекаа КАКО ЧОВЕК, одговорија на сите поставени прашања, беа достапни за било каква комуникација, за помош при конфигурирање на возило, креирање на понуда, беа достапни на телефон и не глумеа лудило како горенаведените од КИА.

А главен муабет на КИА им беше па знаеш тие се VW голема корпорација позади нив стојат големи пари, банки... Човек, ништо од тоа не е побитно од она КАКО ГО ТРЕТИРАШ купувачот кој дошол да ти укаже доверба и да ти даде тебе 15к+ евра. Јас нигде не отидов да барам милостиња, но се додека ги третираат купувачите како ѓубре нема ни да им расне брендот, угледот и продажбата. Тоа мора да го сфатат.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #95 на: 25 Јануари 2019, 21:11:57 pm »
Искрено се надевам дека трендот на дигитални инструменти позади волан ќе заврши релативно брзо.

Тешко ... Мислам дека се повеќе ќе има коли со дигитлни инструменти.

Back to the subject, му се допаѓало на некој или не колава моментално е најрафинирана во таа класа на мали градски возила и нуди најмногу, нормално ако адекватно се плати. Мислам дека единствен реален конкурент и е Фиеста.

Во врска со понудата на мотори гледам дека многу се критикува 1.0 атмосферецот. Ако други брендови можат да нудат троми атмосферци во КОМПАКТ класа не гледам зошто е проблем VW да има во понудата атмосферец во мали возила. Некој може сака да ја вози колата на плин или пак да не мисли на покомплицирани дефект. Од друга страна пак пример Скопска Пивара решава да купи флота Половци, нормално дека ќе се одлучи за атмосферци а не за турбо мотори од Х причини. VW отсекогаш имал добра флотна продажба така да идеајава со атмосферци е одлично проценета дека ќе пројде. На крај краева само 270е е доплатата за турбо верзија.
« Последно менување: 25 Јануари 2019, 21:37:22 pm AND_031 »

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #96 на: 25 Јануари 2019, 22:41:31 pm »
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #97 на: 25 Јануари 2019, 22:56:52 pm »
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Уште полошо, ми плаќаат да ги фалам  :-X

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10035
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #98 на: 26 Јануари 2019, 00:21:18 am »
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Уште полошо, ми плаќаат да ги фалам  :-X
Летово еден другар бараше тест возење со 1.0 тси голф. Му рекле шефицата (не ми текнува рангот па ја нареков пефица) го вози и не била на работа тој ден, утредента ќе дошла. Отишол утредента ама и тој ден немало да дојде. Му закажале по неколку дена, но ни тогаш шефицата не била на работа. Дигна раце, си купи 308.


Треба јака пара да ти даваат за да ги браниш/рекламираш.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #99 на: 26 Јануари 2019, 13:25:28 pm »
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #100 на: 26 Јануари 2019, 15:15:00 pm »
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Уште полошо, ми плаќаат да ги фалам  :-X
Летово еден другар бараше тест возење со 1.0 тси голф. Му рекле шефицата (не ми текнува рангот па ја нареков пефица) го вози и не била на работа тој ден, утредента ќе дошла. Отишол утредента ама и тој ден немало да дојде. Му закажале по неколку дена, но ни тогаш шефицата не била на работа. Дигна раце, си купи 308.


Треба јака пара да ти даваат за да ги браниш/рекламираш.
Паметно си направил човекот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #101 на: 26 Јануари 2019, 15:44:52 pm »
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?
Чист плинаш.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #102 на: 26 Јануари 2019, 20:32:36 pm »
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?
Чист плинаш.

Сериозно, ако е direct injection сери му се на плинот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #103 на: 26 Јануари 2019, 20:48:02 pm »
Не бе па ти каков директ, најпрост плински мотор е ова конвертиран на бензин. МПИ.
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?
Чист плинаш.

Сериозно, ако е direct injection сери му се на плинот.