Автор Тема: Volvo C30 2.0D 2007  (Прочитано 27344 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3768
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #90 на: 26 Март 2018, 22:51:22 pm »
e-bay.co. uk 120 фунти и испорака до Софија. Треба да начекаш да е појави некое со пристојна цена. Често одат накај 180-200 фунти.

Отсутен Volvo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 133
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #91 на: 26 Март 2018, 22:59:08 pm »
e-bay.co. uk 120 фунти и испорака до Софија. Треба да начекаш да е појави некое со пристојна цена. Често одат накај 180-200 фунти.

Да да, јас кога ги гледав беа и до 400 евра. :) Ќе гледам да најдам нешто поскромно. Фала ти

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3768
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #92 на: 18 Август 2018, 23:46:01 pm »
 Лонг тајм ноу апдејтс.

Ајде да порбаме со ред. Пред некој ден ги поминавме 25000 км заедно. Во последниве десетина иљадарки ги има следниве измени и сервиси:


1. Заменети делови на подвозје

Полуосовина
Првиот проблем што се појави кој не би го категоризирал како нормален потрошен материјал е лева полуосовина која почна да вибрира при забрзување. Проблемот беше тешко да се лоцира од која страна се јавува. Во МиДа успешно ја погодија. Заменета цела полуосовина со SKF заменска.

Предни задни чаури на предни вилушки.

При прегледот кај Жаре, заклучивме дека задните чаури на предните рамења се доста деградирани па нарачав ПУ варојанта. Целата авантура испадан доста утната. Пред се' заради лошото конструктивно решение. ПУ уметок доста се движеше низ металното куќиште, предизвикувајќи разни звуци и ризик на едната страна да излезе од лежиште.  После еден обид да се спаси нешто со прицврстување на метални прстени, нарачани и заменети чаурите со стандардни.

Задна баланс штангла

Нема што да додадам. Оваа промена беше препорачана од многу форуми каде што се бараа ефикасни варијанти за подобрување на возните својства. Замената помина едноставно. Мораа да бидат сменети стабилизаторите кои ги земав заедно со балансштанглата.




Држач на менувач - Torq Mount

И овој дел го сменивме во иста тура. беше напуканата и доста лабава гумата.


2. Естетски дополнувања

Мрежи за задна врата и странични задни прозори - Volvo OEM








Рачка за менувач

За да се комплетира со воланот и папучите. Средена кај Дено. (сликава е несредена)



Кедар на задна врата

Тоа поткинатиот ми одеше на живци па го заменив со оригинал користен кедар. Освен естетски немаше друга причина за промена. Не пропушташе.


3. Клучна измена


Бандафче

После долга потрага по нешто што ќе го подобри возењето (свето стројство: ARB, гуми, PU) и нема да го наруши ОЕМ изгледот сепак се решив да се сложам на разумен компромис и ги набавив овие бандаши:





Се работи за бандаши модел  Regor со димензии 17x7J 5х108 ЕТ50,  кои можеле фабрички да се набават со  моделите V70 и S80 2007-2013г. 


Бандашите се земени од Ниш на старо, исправени кај Борче, офарбани кај еден дечко во Ѓорче.
 
Гуми

Michelin PS4 225/45/17 94Y ExtraLoad
 

4. Сервиси


Редовен сервис во МиДа, заменети сите филтри и мотороно масло.

Центрирање на предница кај Мето - Кисела Вода

 


Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6889
  • хаУс мајстор
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #93 на: 19 Август 2018, 09:40:20 am »
Ова вака подредено и објаснето го нема ни у здравствена книшка. Наздравје!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #94 на: 19 Август 2018, 11:14:49 am »
Супер изгледаат тркалата!

Може да видиме како изгледа средената рачка од менувач?

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #95 на: 19 Август 2018, 11:21:54 am »
Супер изгледаат тркалата!

Може да видиме како изгледа средената рачка од менувач?
Еве ја:



Sent from my RNE-L21 using Tapatalk


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен duffymkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 134
  • Noob
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #96 на: 20 Август 2018, 13:26:14 pm »
Мрежи за задна врата и странични задни прозори - Volvo OEM

Кај најде вакви ?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3768
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #97 на: 20 Август 2018, 13:53:30 pm »
Мрежи за задна врата и странични задни прозори - Volvo OEM

Кај најде вакви ?

Ebay.co.uk

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3768
Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #98 на: 08 Мај 2019, 22:02:54 pm »
Ауу 120 дена пљус без муабет.

- 183000 и кусур на тахо, од кои 33 и кусур мои.

- трета регистрација помина во Март 2019

- PU чаурите ги заменив наброзо по ставањето, откако заклучив дека не ги бива и дека сум во ризик да испаднат од рамото во возење. Ги заменив со  Mayle HD и до сега тераат без проблем.



- Катр сезонките ги возев од Ноември и ги сменив со летните на крај на Април. Со нив поминав некаде околу 5000 км, со одење на викенди во Маврово и една тура до Боровец. До сега добро се возиме со двата сета.

- Имав заебана епизода со тоа што ми светна SRS индикаторот на табла и се испостави дека се активирал краш индикаторот во модулот. Во Mи-Да ме поздравија со песната „700 евра за нов ко за тебе, ако не успееме да го ресетираме“ - и не успеаа. После тоа ми најде Жаре еден дечко во Кисела вода и го седи за 3000 мкд.

- Ми скршија задно десно стакло и ми дрпнаа лаптоп, па за стаклото се помачив и почекав неколку дена да го донесат од Грција. Тука ми одлетаа дополнителни 5000 мкд, и 2 месеци чистење срчи низ кола.

Толку во минативе 120+ дена!
« Последно менување: 09 Мај 2019, 06:47:00 am bramovsk »

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2055
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #99 на: 09 Мај 2019, 07:09:23 am »
На видливо место во колата веќе ни Орбит не оставам со години.

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6967
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #100 на: 09 Мај 2019, 09:02:30 am »
Претпоставувам ти ја работел Мики од КН2О, него дали сега би работел аирбегот во случај на незгода? Како го средил?
Да не му лупнал некој емулатор па мисли му ја ти утреден зошто не се активирал не даја Боже.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3768
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #101 на: 09 Мај 2019, 09:40:16 am »
На видливо место во колата веќе ни Орбит не оставам со години.

Да, моја грешка. Невнимателен превид, ни јас не оставам во кола на видно работи, ама брзоплето некако деца навка-натака претурање багажник седиште и ја згрешив.

Претпоставувам ти ја работел Мики од КН2О, него дали сега би работел аирбегот во случај на незгода? Како го средил?
Да не му лупнал некој емулатор па мисли му ја ти утреден зошто не се активирал не даја Боже.

Договорот беше да се среди за да работи SRS, ако ме сје*л че го јадам :(

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3768
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #102 на: 22 Февруари 2020, 14:56:42 pm »
Денес четврта регистрација на 191800км.

Минатава година сменето и поправено следново:

- Заменета плочка на алтернатор
- Нов акумулатор
- Амортизери на трета врата
- Горен „хидросамтинг“ држач на мотор
- Леагери и лежишта на предни амортизери
- Тестриани сите бризгалки и репарирана една.
- Две светилки за оборено светло Осрам Најтбрејкер.
- Хемиско чистење кај Даме

Едит: Забравив на хемиското и еве ја состојбата на измерени издувни гасови




« Последно менување: 22 Февруари 2020, 19:22:26 pm bramovsk »