Автор Тема: Hyundai Ioniq  (Прочитано 16805 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #15 на: 03 Декември 2017, 19:39:37 pm »
Веројатно знаете за ова (кое не е извадок од закон туку е... нешто), ама да ви го пуштам сепак:

https://www.it.mk/subventsii-za-elektrichni-vozila-5-000-evra-za-elektrichen-avtomobil/
Епа врз основа на ова и пишав дека треба да е околу 15000еур сосе субвенција и намален данок.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #16 на: 03 Декември 2017, 19:44:21 pm »
Сакам субвенции за I30 N Performance, за зголемување на безбедноста во сообраќајот.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #17 на: 03 Декември 2017, 19:44:42 pm »
Firmata dava popust sto tie si go vikaat subvencija. Plus najavenite subvencii bea za elektricni vozila, ne za hibridi. Suzuki isto davaat za nivnite hibridi popust sto i tie subvencii si gi vikaat :-D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #18 на: 03 Декември 2017, 20:07:12 pm »
Просечна потрошња на спритмонитор е 4.66 литри а максимална забележана испод 6л.



И плус моментално фигурира како најефикасна кола со бензински мотор на спритмонитор моментално.


Дури и Ц4 кактус дизел, кој е ултимативниот дизел нетрошач е 4.8л просек. И тоа дизел. На бензинецот му е 6.0.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #19 на: 03 Декември 2017, 20:19:11 pm »
Јас на Аурисот извадив 3.9  литри бензин потрошувачка за таа рута од 10-ина километри

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2767
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #20 на: 03 Декември 2017, 21:09:18 pm »
Веројатно знаете за ова (кое не е извадок од закон туку е... нешто), ама да ви го пуштам сепак:

https://www.it.mk/subventsii-za-elektrichni-vozila-5-000-evra-za-elektrichen-avtomobil/

Ова се однесува на електрични автомобили не на хибриди. Има разлика. пинг @achtung

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1042
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #21 на: 03 Декември 2017, 22:58:45 pm »
Хм, зошто воопшто се плаќа данок на хибридно возила. Јас пример хибриди и електрични би ги ослободил од данок. Ама дизелаши под еуро 6 5, би им лупнал јака акциза.
« Последно менување: 03 Декември 2017, 23:42:23 pm stefanel984 »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #22 на: 04 Декември 2017, 11:34:19 am »
https://www.caranddriver.com/hyundai/ioniq

Цитат
Explained: The Finer Points of Gas-Engine Efficiency
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Hybrid efficiency is far more complex than pairing an electric motor/generator with a gas engine. The Ioniq’s Atkinson-cycle 1.6-liter inline-four optimizes the miles from every gallon of gas thanks to efficiency-­boosting measures such as its water-cooled exhaust-gas-­recirculation system. With lower EGR temperatures, the Ioniq’s Kappa engine can fill each cylinder with as much as 20 percent exhaust gas during the intake stroke. The typical uncooled EGR system displaces only 10 percent of the fresh-air charge. Hyundai claims that this difference alone is good for a 3 percent fuel-economy benefit by reducing the engine’s pumping losses.

The engine cooling system uses a split-circuit design to modulate the temperatures of the head and block separately. The control logic opens the cylinder head thermostat at 190 degrees, while coolant starts flowing to the block at 221 degrees. The higher block temperature decreases the viscosity of the oil, reducing friction. Lower cylinder-­head temperatures help prevent knock, allowing Hyundai to use a high 13.0:1 compression ratio and more-advanced ignition timing. The engine’s Atkinson-cycle operation further reduces pumping losses with an expansion stroke effectively longer than its compression stroke. The net result is a claimed 40 percent thermal efficiency for the internal-combustion side of Hyundai’s gasoline-electric powertrain. —Eric Tingwall

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29155
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #23 на: 16 Декември 2017, 17:41:48 pm »

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1281
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #24 на: 17 Декември 2017, 10:18:13 am »
Сакаме чист воздух а не даваат субвенции за хибриди. ДДВ треба да е 5% акциза да нема, плус дополнителна субвенција, плус екстра субвенција ако донесеш крш за под преса. Бидејќи секако буџетот се полни од давачките од увоз на стаеи автомобили, сигурно државата нема да претрпи големи загуби од ваква политика. А ќе биде добар ПР потег и иницијатива да се тргне кон нешто што ќе даде некаква иницијатива за развивање на свеста кај народов

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3539
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #25 на: 17 Декември 2017, 10:33:21 am »
Велиш да им даваме субвенции на оние што веќе имаат пари односно да ги субвенционинраме најбогатите 5-10%.

Кај нас се купуваат стари коли не од шо се сака туку оти се нема за нови.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8808
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #26 на: 17 Декември 2017, 11:46:52 am »
Не, него со субвенции може да постигне некоја цена од 15/16к€

Е тоа е веќе цена на корола октвија голф итн итн. Епа изброј колку нови има пд овие.

Замисли и таксисти да почнат да ги возат

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #27 на: 17 Декември 2017, 11:54:04 am »
Не, него со субвенции може да постигне некоја цена од 15/16к€

Е тоа е веќе цена на корола октвија голф итн итн. Епа изброј колку нови има пд овие.

Замисли и таксисти да почнат да ги возат
Јоник за 15/16 е премија над премиите!!!

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1281
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #28 на: 17 Декември 2017, 13:18:05 pm »
Велиш да им даваме субвенции на оние што веќе имаат пари односно да ги субвенционинраме најбогатите 5-10%.

Кај нас се купуваат стари коли не од шо се сака туку оти се нема за нови.


Прво ова не е луксуз. Ионик ти личи на Ролс Ројс? Богатите би купиле коли од 3000цм3 со по 500кс.  Не на богатите, туку на тие што се еколошки освестени и можат тоа да си го дозволат. Ако некој не може да купи кола има јавен превоз, железница итн. Кај пишува дека секој ора да поседува кола? 30% од загадувањето во Ск конкретно е од автомобилите, автобусите, камионите и градежната механизација. Секаде во светот се даваат субвенции за поттик на еколошка свет

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: Hyundai Ioniq
« Одговори #29 на: 17 Декември 2017, 13:22:47 pm »
Велиш да им даваме субвенции на оние што веќе имаат пари односно да ги субвенционинраме најбогатите 5-10%.

Кај нас се купуваат стари коли не од шо се сака туку оти се нема за нови.
Не бе. Ќе ги таксаме тие над 2650цц со 50% акциза, како и регистрација сочна за над 150цо2 а ќе дадеме субвенција за хибриди и електрични возила до 2000цц. Лесно е. Само обртот на парите и стимулацијата ќе оди во правилна насока. За и богатиот да земе понормална кола, и сиромасиот да може да си дозволи еколошки хибрид како Јоник или Аурис.