Автор Тема: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi  (Прочитано 55871 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10881
  • 430i
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #15 на: 29 Ноември 2017, 10:52:46 am »
не е битно што класа е
и онака е донесен само за реклама




Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #16 на: 29 Ноември 2017, 11:05:12 am »
Што класа е Stinger-ов, BMW 3 или BMW 5? Пошто цениве... :o

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Класа на BMW6 GC и Ауди А7 некаде му доаѓа.

Заносно добра кола е Стингеров. Баш она што се бара. Суперб верзија на А7 и БМВ6. Браво. Ниско, широко, стегнато, заден погон. Врв.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #17 на: 29 Ноември 2017, 11:14:30 am »
Што класа е Stinger-ов, BMW 3 или BMW 5? Пошто цениве... :o

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

.
.
.

.
.
.


Лудост. 40.000 треба да е бензинецот. (Иако со македонсцки менталитет дизељов е „top of the line“) а 28.000 треба да е дизелот, за 30 веќе има аудиња, а последен пат коа проверив, киЈа не е ауди.)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4703
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #18 на: 29 Ноември 2017, 11:18:17 am »
Што класа е Stinger-ов, BMW 3 или BMW 5? Пошто цениве... :o

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Класа на BMW6 GC и Ауди А7 некаде му доаѓа.

Заносно добра кола е Стингеров. Баш она што се бара. Суперб верзија на А7 и БМВ6. Браво. Ниско, широко, стегнато, заден погон. Врв.
Хмм...браво Kia, е сега кај нас генерално овие модели се купуваат заради надомест на малата должина на половиот орган, така да уште во старт Kia отпаѓа како избор, не можеш да се кур*иш со Kiа, срамота, ниедна локална чошаруша не ти седнуе во Kia...во најмала рака PASSAT ARTEON/CC ќе земе просечниот шупаклендовец со кешче за горење.

На запад и далечен исток е друг муабет, ама на балканов = nope.


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #19 на: 29 Ноември 2017, 11:27:38 am »
Што класа е Stinger-ов, BMW 3 или BMW 5? Пошто цениве... :o

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Класа на BMW6 GC и Ауди А7 некаде му доаѓа.

Заносно добра кола е Стингеров. Баш она што се бара. Суперб верзија на А7 и БМВ6. Браво. Ниско, широко, стегнато, заден погон. Врв.
Хмм...браво Kia, е сега кај нас генерално овие модели се купуваат заради надомест на малата должина на половиот орган, така да уште во старт Kia отпаѓа како избор, не можеш да се кур*иш со Kiа, срамота, ниедна локална чошаруша не ти седнуе во Kia...во најмала рака PASSAT ARTEON/CC ќе земе просечниот шупаклендовец со кешче за горење.

На запад и далечен исток е друг муабет, ама на балканов = nope.
Работата е и друга. Да сум во Австралија, Кореите и слично ова ќе си летне одма. Таму ем се почтува Киа за resale value ем дилершипите им се врв дека се блиску до фабриките и се тоа. Ама во ЕУ кај нас тоа важи за ЕУ возила. Имаш резервни делови, достава и сето тоа побрзо. A и resale value е бајаги опаднато.

Сепак ова бајаги потешко ќе се продаде од А7 на старо. Ако го земеш и си го тераш ќе е супер.

Да направам една мала калкулација. А7 е некаде 60000 грубо, ова би било рецимо 36000 некаде грубо. Стандард опремен дизел и двете да се. За 5 години, на аудито ќе можеш да му извадиш 50% некаде околу 30000. За да се порамниш во трошоци Стингеров треба да го шитнеш 6000 евра за 5 години. А ќе го шитнеш за 16 грубо. Значи си 10000еур во плус.

Мене ми има логика колава. Многу логика.

Нема да се продава заради значката, ама е стварно она што се бара.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4703
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #20 на: 29 Ноември 2017, 11:31:12 am »
Затоа пишав на запад (америките/канада) и далечен исток (јапан, кореја, ќина, австралија н.зеланд). Кај нас нема шанси да му извадиш добра цена на старо, баш од гореспоменатиот муабет, нема луѓе што ќе сакаат да го купат...шо бе братче ќе си зеам ауди уникат за тие пари ФУЛ ФУЛ.


Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14006
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #21 на: 29 Ноември 2017, 11:35:40 am »
Ова да не е во класа на БМВ 5,Ауди А5 неможи да се мери со БМВ 6 и А7...
Аудито и БМВ-то и по 5 години ќе изгледаат исто привлечно додека ова ке се здосади за една година како Цитроен.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #22 на: 29 Ноември 2017, 11:40:46 am »
Затоа пишав на запад (америките/канада) и далечен исток (јапан, кореја, ќина, австралија н.зеланд). Кај нас нема шанси да му извадиш добра цена на старо, баш од гореспоменатиот муабет, нема луѓе што ќе сакаат да го купат...шо бе братче ќе си зеам ауди уникат за тие пари ФУЛ ФУЛ.
Ама еве и да го шитнеш за скоро ич пари (6000) пак си во плус. Затоа ми беше и пресметката. Ти на Аудито ќе му извадиш цена на старо, ама пак ќе бидеш во поголема загуба.

Ова да не е во класа на БМВ 5,Ауди А5 неможи да се мери со БМВ 6 и А7...
Аудито и БМВ-то и по 5 години ќе изгледаат исто привлечно додека ова ке се здосади за една година како Цитроен.
Меѓуоскиното е поблиско со А7 и бмв 6, а и изгледот и функциите му се слични на А7/бмв6 хеџбек купеата.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8782
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #23 на: 29 Ноември 2017, 11:45:35 am »
незнам зошто стално гледате колку ке ја проваш на старо, нова кола. Кога давам 60к евра за А7 баш и не ми е на крај памет за 5 години колку ќе чини.

а и незнам кој купил А7 за 60 јурци, обично мнооогу поскапи накинџурени модели се продаваат


Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #24 на: 29 Ноември 2017, 11:49:29 am »
Имаат троа грешка направено на КИА сајтот сите мотори ставиле дека се бензин, цените се следниве:

2.0 Бензин 255 КС 2WD, Advance опрема- 37,990

2.0 Бензин 255 КС 2WD, GT Line опрема- 49,990

2.0 Бензин 255 КС AWD, Advance опрема- 40,400

2.0 Бензин 255 КС AWD, GT Line опрема- 53,500

3.0 Бензин 370 КС AWD, GT Line опрема- 59,990

2.2 Дизел 200 КС 2WD, Advance опрема- 39,950

2.2 Дизел 200 КС 2WD, GT Line опрема- 52,990

2.2 Дизел 200 КС AWD, Advance опрема- 42,350

2.2 Дизел 300 КС AWD, GT Line опрема- 54,990

Разликата на цена помеѓу нивоава на опрема е...


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #25 на: 29 Ноември 2017, 11:55:30 am »
незнам зошто стално гледате колку ке ја проваш на старо, нова кола. Кога давам 60к евра за А7 баш и не ми е на крај памет за 5 години колку ќе чини.

а и незнам кој купил А7 за 60 јурци, обично мнооогу поскапи накинџурени модели се продаваат


Па кола е енормно голема инвестиција. Битно е дали цела година работење ќе ти пропадне во вода или не.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #26 на: 29 Ноември 2017, 12:02:23 pm »
Со оваа цена ќе продадат во МК една кола и тоа ќе биде тоа.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8782
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #27 на: 29 Ноември 2017, 12:03:10 pm »
незнам зошто стално гледате колку ке ја проваш на старо, нова кола. Кога давам 60к евра за А7 баш и не ми е на крај памет за 5 години колку ќе чини.

а и незнам кој купил А7 за 60 јурци, обично мнооогу поскапи накинџурени модели се продаваат


Па кола е енормно голема инвестиција. Битно е дали цела година работење ќе ти пропадне во вода или не.

енормно голема инвестиција е ако си ја пушташ ногата повеќе од чергата. Ако купуваш возило во рангот на твоите можности не е дека ќе гледаш колку оди на старо бидејки нова купуваш за да ја возиш долгорочно.

А баш за МК услови 5 години менување на ново возило значи дека си во рангот на луге на кои чергата им е солидно долга, уште па ако купуваш ново ауди А7 или слично.


Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #28 на: 29 Ноември 2017, 12:09:07 pm »
незнам зошто стално гледате колку ке ја проваш на старо, нова кола. Кога давам 60к евра за А7 баш и не ми е на крај памет за 5 години колку ќе чини.

а и незнам кој купил А7 за 60 јурци, обично мнооогу поскапи накинџурени модели се продаваат
Ako si dal 60 iljadarki ili si kupil A7, posle 5 godini imas dve koli smeneto. Vo MK, od calam.
Resale value e standardna vrednost koja vo cel svet se racuna dali nekoja kola vredi za parite ili ne. Obicno se zema resale value posle 3 godini bidjeki prvite 3 godini najveke se gubi vrednosta (ova na zapad neli, Amerika, Anglija, Nemacka...), kako eden kriterium za da se donese odluka pri kupuvanje kola.
Pr.: dali semokjniot Golf za 17.000 iljadi ili Focus za 14.000. Ako znaes deka za 3-5 godini ke ja smenis so nova, bitno e kolku ke mozes da ja prodades. Ako, da receme Golfot mozes da go dades za 11.000 a focusot za 9.000, povekje si izgubil ako kupis Golf. Toa ti e kriterium plus ili minus za dadena kola, pokraj dizajn, motor, oprema, licno preferiranje na odreden model...
Ili na temava, dali Stinger ili C-class. Jes da tuka nema dilema.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8782
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #29 на: 29 Ноември 2017, 12:22:17 pm »
баш ме интересира, некој од државиве Европски со најголеми продажби на нови возила, дали ја прави анализава пред да си купи тоа што сака