Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline  (Прочитано 23925 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #75 на: 09 Октомври 2017, 11:52:09 am »
Мануелна клима, серво, 4 диска со АБС, мануелен мењач, алуминиумски бандаж и евееентуално борд компјутер за потрошувачка.
Толку ли е тешко да се добие ова во 21 век за нормални пари?





Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #76 на: 09 Октомври 2017, 11:54:39 am »
За 22000 по ценовник се добива Астра со највисоко ниво на опрема и 1.6 дизел мотор, а голфов е во основно ниво на опрема ако не се лажам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #77 на: 09 Октомври 2017, 12:07:12 pm »
Климиве за простории во ЕУ се забранети да се обични, па и инвертори испод SCOP 4.0 несмее да се продаваат. А климата во кола да била нормална? Целата работа е за еден едини термостат. Тоа е проблемот? А колку благодет нуди тој термостат е неизмерно. Баш се возевме летоста до Грчка со Туарег со кожи со све и со обична клима. Кој што прави ти палиш и гасиш клима, или намачлуваш или зголемуваш. Циркуз. Реален трошок за автоматска клима - 5 евра.
Немора д ае двозонска, или три или 4 зонска. Ама да не е автоматска е жива срамота. Незнам како е легално воопшто тоа да се продава. Не ни мора со дисплеј да е! VW нудеше порано Климатик и Климатроник, и двете беа автоматски само што едната е аналогна со врталки, а другата дигитална со екранче. Немаше ни опција за мануелна.

Автоматска клима е потенцијално буквално најефтиното нешто што може да се додаде во една кола.


Ова треба да е минимум.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #78 на: 09 Октомври 2017, 12:20:19 pm »
Нека е мануелна де...не е смешна до толку како челични бандажи со раткапни и добоши на задни тркала на кола купена во 2017 година.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #79 на: 09 Октомври 2017, 12:30:36 pm »
Еве за шкода и vw тоа што се збореше
https://auto.ndtv.com/news/volkswagen-has-no-plans-to-shift-skoda-production-1760388/amp

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #80 на: 09 Октомври 2017, 14:22:24 pm »
ОК, Гољф, фејслифт ли е, раткапна едишн ли е, безвременско спејспшатл  ауто е и КРАЈ!
Незнам зошто елаборираме 6 и кусур страни за работи за кои одамна сме ги увиделе и утврдиле кај Гољфовиве :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #81 на: 09 Октомври 2017, 15:33:44 pm »
А зошто да не? :)

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #82 на: 09 Октомври 2017, 15:56:07 pm »
Класен, ај еден предлог, зш непочнете да прајте видео ривјуа??? Со екстериор, интериор, драјв тест со сфе :)

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #83 на: 09 Октомври 2017, 16:02:45 pm »
Добар предлог, јас би додал и POV камера ако има можности со едно GoPro.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13464
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #84 на: 09 Октомври 2017, 16:06:41 pm »
Јас оддамна викам тоа :) Мада има класниот направено баги видеа од други модели.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4703
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #85 на: 09 Октомври 2017, 16:41:34 pm »
Нека е мануелна де...не е смешна до толку како челични бандажи со раткапни и добоши на задни тркала на кола купена во 2017 година.
И што кошта епски 21.145 Евра

+1 за видео рецензии, не би ми сметала уште една дрога, покрај останатите џутуб канали, мало освежување. 8)


Отсутен smole

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2938
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #86 на: 10 Октомври 2017, 17:09:49 pm »
Ваљда друга е цената кога ќе отидеш со пари на сметка у Порше МК и ќе преговараш за цена.

Пар мои размислувања со кои немора сите да се сложат:

1. Автоматска клима - ја имам во две коли и не ја користам, можда грешам.
2. За бандажи не патам, ок сум со раткапни - помалце боли да скршиш раткапна отколку да сјебеш бандаж на тротоар а и помала е шансата да ти ги украдат
3. Би сакал во некој нормален пакет да има (повеќето од доле напишаното иде во промо пакетот за голф колку што читам од рекламата):
     Темпомат
     Mагленки
     Oк радио
     Потпирач за десна рака (кога си на возачко место)
     Команди на волан
     Сензори/камера назад
     Нормална големина на резервна гума
     Максимален број на воздушни перничиња
     Мулти линк суспензија.

Фино е што кај Голф постои голема листа на додатни опции кои можеш да ги нарачаш, а уште поубаво што знаеш дека секогаш ќе можеш да најдеш резервни делови (претпоставувам по нормална цена споредено со јапански коли, немора од Порше МК има доста што растураат голфови) и секогаш ќе можеш полесно да го продадеш.

Околу муабетот за октавија и голф:

Кога би барал кола со големина на голф би зел голф, кога би барал највеќе добиено за парите моооожеби Октавија. Сеат не можам да смислам, ако збориме за коли од VAG.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #87 на: 10 Октомври 2017, 23:05:59 pm »
Е не ќе се заебаваме.

@NeVeNR вака пошироко гледано не би се согласил дека тој што купува голф нема да оди да проба и октавија. Напротив, помлади луѓе/фамилии купуваат октавија баш поради тоа вложено добиено. Ама се зависи од дадениот момент, кој колку попуст ќе даде, дали има некаква акција со екстра опрема, услови за лизинг итн.

Инаку како интересен податок, октавија хеч има само 20тина литри помал багаж од караванот.
Нормално, млади луѓе шетаат, возат круцијално им е гепек. Фамилии па ич да не зборам колку е круцијален гепекот. А октавија има еден од најсовршените гепеци во поглед на пристап и големина. Кај караван пристапот е полош за такви ствари зошто го гледаш од страна, а кај Октавија е одозгора. И кога го отвораш гепекот вратата и поклопецот ти се тргаат од патот. И таа даската ти се трга самата исто. Кај караван вратата ти оди во фаца и завестата треба сам да ја тргнеш. А големината е тука некаде.

Прошетај на север односно запад ќе видиш дека мнооогу се возат каравани. Од Голфови до А6-ки, i40-ки, V-60-ки па и Суперби. Значи на то ј што му треба простор едноставно купува караван а не бира меѓу Голф и Октавија

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #88 на: 11 Октомври 2017, 07:17:42 am »
Е не ќе се заебаваме.

@NeVeNR вака пошироко гледано не би се согласил дека тој што купува голф нема да оди да проба и октавија. Напротив, помлади луѓе/фамилии купуваат октавија баш поради тоа вложено добиено. Ама се зависи од дадениот момент, кој колку попуст ќе даде, дали има некаква акција со екстра опрема, услови за лизинг итн.

Инаку како интересен податок, октавија хеч има само 20тина литри помал багаж од караванот.
Нормално, млади луѓе шетаат, возат круцијално им е гепек. Фамилии па ич да не зборам колку е круцијален гепекот. А октавија има еден од најсовршените гепеци во поглед на пристап и големина. Кај караван пристапот е полош за такви ствари зошто го гледаш од страна, а кај Октавија е одозгора. И кога го отвораш гепекот вратата и поклопецот ти се тргаат од патот. И таа даската ти се трга самата исто. Кај караван вратата ти оди во фаца и завестата треба сам да ја тргнеш. А големината е тука некаде.

Прошетај на север односно запад ќе видиш дека мнооогу се возат каравани. Од Голфови до А6-ки, i40-ки, V-60-ки па и Суперби. Значи на то ј што му треба простор едноставно купува караван а не бира меѓу Голф и Октавија
Па како си ме погодил, јас баш живеам на северот, ама малце источо. Јас имам голф караван и лично одбирав помеѓу октавија хеч (не караван) и голф караван. Литражата во гепек е плус/минус 10 литра тука некаде но има разлика со тоа што е многу лесно во караван да товариш работи што неможеш во хеч без разлика колку литри гепек имаш. Октавија хеч сепак поради огромниот гепек може слободно да конкурира на каравани од типот на голф, цивик, 308-ца, и-40 итн.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #89 на: 12 Октомври 2017, 14:20:49 pm »
Samo sto se vrativ od "zapad" i mozam da kazam deka mnogu mi padna vo oci, bidejki ako ne sekoja vtora, sekoja treta kola sigurno bese karavan. Normalno klasa na gradski auta si se gradski i nema tuka karavani, no "Golf klasa" i "Pasat klasa" bea okolu 50% karavani. I posto mozat da si dozvolat, mnogu mnogu se vozat BMW, Mercedesi i Audija, od ostatok Skoda pagjase vo oci cesto (Octavija i Superb slobodno moze da kazam i nakaj 75% karavanski izvedbi).

Mnogu cesto, ili vo sekoj Carclub test ja citam recenicava "...а на отворен пат доколку се придржувате до законските ограничувања очекувајте потрошувачката да падне „здраво“ под 5 литри на 100 километри...."
Dali ne treba da se isfrli od upotreba, bidejki kako javem medium od avtomobilska bransa bi trebalo da se zastapuva sigurnosta na patistata. Drugo e na forumov, ovde sekoj sesto moze da napise, no vo tekstot sto e javno dostapen a koj i deca i bilo koj moze da go procita, treba da se zastapuva sigurnost i zakonski propisi. Maksimum brzina koja e dozvolena e 120km/h, na del od avtopatite ili na nekoi delnici e i pomalku.