Автор Тема: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)  (Прочитано 1783 пати)

Отсутен Indigo

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #15 на: Октомври 08, 2017, 22:44:01 pm »
За да видиш дали е до сондата откачи го џекот и вози ја еден ден така. Така ECU-то не ја следи и вози по средна вредност. Башка тоа и претходно што ти пишав да провериш

Пробав ја откачив од џекот немаше никаква промена. Треба да помине некој период на адаптација за ECU или нема врска?

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 473
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #16 на: Октомври 08, 2017, 22:56:09 pm »
Треба да ја провозиш бар 20-30 км

Отсутен Indigo

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #17 на: Октомври 11, 2017, 11:10:17 am »
Сменив и кабли за свеќици, возев и со исклучен ламбда, ги исчистив сите вакум линии (имаше една скроз затнато), моторот сеуште не работи како што треба и има многу вибрации. ако некој има нешто на памет кажувајте.
#патем кога возам на бензин од ауспух многу смрди (на бензин :D), ова ми кажува дека најверојатно е во rich fuel mode
« Последно менување: Октомври 11, 2017, 11:22:53 am Indigo »

Отсутен darko mk5

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2975
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #18 на: Октомври 12, 2017, 12:33:38 pm »
seuste mi lici deka ti e lambda problem. od vakuum nema da imas vibracii. vibracii..kakvi vibracii?
regulator na pritisok dali e vo red?
dali palenjeto ti e nasteluvano? dizni?
proveri li dali cilindrite se udaveni vo gorivo?
dali imas nekoj cilindar koj e razlicen vo odnos na drugite?
sto se slucuva koga kje ja vratis sondata? Dali i togas seuste smrdi na gorivo?
Das Auto!

______________________________________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Indigo

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #19 на: Октомври 12, 2017, 17:48:01 pm »
seuste mi lici deka ti e lambda problem. od vakuum nema da imas vibracii. vibracii..kakvi vibracii?
regulator na pritisok dali e vo red?
dali palenjeto ti e nasteluvano? dizni?
proveri li dali cilindrite se udaveni vo gorivo?
dali imas nekoj cilindar koj e razlicen vo odnos na drugite?
sto se slucuva koga kje ja vratis sondata? Dali i togas seuste smrdi na gorivo?

вибрации..... вибрира цела кола, на волан, од надвор да ја допреш на шасија... не е онака како што би требало да работи еден мотор на бензин.. не е smooth
каков е тој регулатор на притисок? (и на бензин и на плин ист проблем имам, ако значи нешто)
палењето не се штелува колку што знам (ребрастиот е на точки, ако мислеше на тоа), кога ќе ја вратам ламбда не менува ништо, дали уклучена дали исклучена исто е, секако копа на бензин и паѓа под нормала (950 RPM)

Отсутен nikola_bb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2595
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #20 на: Октомври 12, 2017, 20:05:11 pm »
Некој цилиндар те дупи не работи. Затоа и мириса на гориво, е сеа дали вентил изгорен има или нешто друго...

Отсутен darko mk5

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2975
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #21 на: Октомври 12, 2017, 21:55:42 pm »
izvini, malku sum nepismen... kako toa ne se steluva palenje??? Cim imas svekjici, mora da imas i razvodnik koj e povrzan so bregasta... e, cim imas razvodnik moze da ti e sjebano tamu nesto... hall senzor (valjda ima), mrdnat razvodnik pa te dupi i ti trokira pri sto ti gi preleva cilindrite... Toa sho ti se trese cela kola ako sumljas na nesto sto e vo motorot bi trebalo da go vidis prviot moment koga kje izvadis svekjici... crni svekjici - mnogu gorivo, mokri svekjici (site 4) nemas problem so dizni... razlicna sostojba na svekjici, edni suvi drugi mokri, problem so dotok na gorivo/palenje/kabli/svekjici itn itn... Koga imas problem so lambda, kje bunca na niski radi nekontrolirana smesa, a na visoki kje raboti normalno, no so zgolemena potrosuvacka i mozni detonacii i sogoruvanje na visok gorivo vo vid na plamen...






Drugo, zirni ovde, ako vekje ne si zirnal http://www.forum.hr/showthread.php?t=722702
Das Auto!

______________________________________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Indigo

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #22 на: Октомври 12, 2017, 22:27:13 pm »
izvini, malku sum nepismen... kako toa ne se steluva palenje??? Cim imas svekjici, mora da imas i razvodnik koj e povrzan so bregasta... e, cim imas razvodnik moze da ti e sjebano tamu nesto... hall senzor (valjda ima), mrdnat razvodnik pa te dupi i ti trokira pri sto ti gi preleva cilindrite... Toa sho ti se trese cela kola ako sumljas na nesto sto e vo motorot bi trebalo da go vidis prviot moment koga kje izvadis svekjici... crni svekjici - mnogu gorivo, mokri svekjici (site 4) nemas problem so dizni... razlicna sostojba na svekjici, edni suvi drugi mokri, problem so dotok na gorivo/palenje/kabli/svekjici itn itn... Koga imas problem so lambda, kje bunca na niski radi nekontrolirana smesa, a na visoki kje raboti normalno, no so zgolemena potrosuvacka i mozni detonacii i sogoruvanje na visok gorivo vo vid na plamen...






Drugo, zirni ovde, ako vekje ne si zirnal http://www.forum.hr/showthread.php?t=722702

разводникот е фиксен и не се штелува.. колку што знам.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5738
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #23 на: Октомври 12, 2017, 22:53:32 pm »
А да побараш мајстор што има џек за калибрата и да ја прикачи на компјутер и да направиш дијагностика ?

Отсутен Indigo

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #24 на: Октомври 12, 2017, 23:31:36 pm »
А да побараш мајстор што има џек за калибрата и да ја прикачи на компјутер и да направиш дијагностика ?

и да има џек мајсторот инсталацијата е хаварисана (бар во делот за дијагностика), ни engine management light не ми свети, инаку има финта за спојам 2 пинови на џекот за да ми го флешне кодот на dashboard, но бидејќи има проблем со инсталацијата, неможам да го добијам тоа..

Отсутен darko mk5

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2975
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #25 на: Октомври 12, 2017, 23:38:40 pm »
yup, sea gleam deka e fiksen. isto gleam deka ima vrska hall sensorot so senzor na radilica.

sorry druze, tolku pamet iam za kolive :) kje mora nekoj opeldzija da ti izleze u presret. jas od fehlerwagen tolku :)
Das Auto!

______________________________________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8149
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #26 на: Октомври 13, 2017, 11:00:44 am »
Овде едино лек ти е да ги видиш свеќиците. Убаво ти кажа darko mk5. Види какви се. Тоа најчесто е показател. Види дали се црни/мокри и тоа ќе ти е показател што проблем имаш.

Ако се суви и добри сите четири, стварно не знам што може да е проблем, ако веќе си сменал се.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 473
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #27 на: Октомври 13, 2017, 14:55:11 pm »
Дечко, твојот проблем се решава за 20 мин, само ем не знаеш да провериш, ем не сакаш на мајстор да отидеш.

Проста е работата:

-ако менуваш свеќици, кабли, бомбина и нема никаква промена, тогаш немаш проблем со искра.

-ако пумпата работи, имаш 3 бара притисок во рампа, 2.5 со вакум, ондак не е до довод на гориво.

-ако после возење ги извадиш свеќиците и сите имаат иста боја, во твојов случај ќе бидат катран црни ондак не е до дизни пошто никогаш се откажуваат сите дизни оддеднаш.

Проблемот твој ќе да е во електроника и тоа некој сензорите што го контролираат количеството на гориво: маф сензор, сензор за температура на усис (ако го има) и сензор за температура на вода и ламбда сонда.

Најверојатно не чини или жиците или самиот сензор за температура на вода пошто викаш дека на загреано ти корне на бензин и не работи како што треба. Што значи дека колата ти работи со дефектен сензор за температура на вода и тогаш ECU-то чита безвезе температура, некогаш и -20 степена и константно работи во warm up режим (зголемено количество на гориво дур да достигне 75-80 степена моторот), што значи дека на загреан мотор колата се дави во бензин.

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8149
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #28 на: Октомври 13, 2017, 15:50:17 pm »
И јас мислам дека е некој сензор.

Затоа свеќиците е битно да ги види. Тие ќе кажат што е.

Отсутен Indigo

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #29 на: Октомври 13, 2017, 16:15:10 pm »
Дечко, твојот проблем се решава за 20 мин, само ем не знаеш да провериш, ем не сакаш на мајстор да отидеш.

Проста е работата:

-ако менуваш свеќици, кабли, бомбина и нема никаква промена, тогаш немаш проблем со искра.

-ако пумпата работи, имаш 3 бара притисок во рампа, 2.5 со вакум, ондак не е до довод на гориво.

-ако после возење ги извадиш свеќиците и сите имаат иста боја, во твојов случај ќе бидат катран црни ондак не е до дизни пошто никогаш се откажуваат сите дизни оддеднаш.

Проблемот твој ќе да е во електроника и тоа некој сензорите што го контролираат количеството на гориво: маф сензор, сензор за температура на усис (ако го има) и сензор за температура на вода и ламбда сонда.

Најверојатно не чини или жиците или самиот сензор за температура на вода пошто викаш дека на загреано ти корне на бензин и не работи како што треба. Што значи дека колата ти работи со дефектен сензор за температура на вода и тогаш ECU-то чита безвезе температура, некогаш и -20 степена и константно работи во warm up режим (зголемено количество на гориво дур да достигне 75-80 степена моторот), што значи дека на загреан мотор колата се дави во бензин.

ниеден мајстор несака да ме прими, таман работа да несакам да отидам. бев кај кардаш, бев кај пајо, бев кај уште четворица други што не се толку звучни имиња, ниеден од нив или не се нафаќа или незнае што е проблемот.
ако ти сметаш дека можеш да ја поправиш колата, повели ќе дојдам кај тебе/ или ти ќе дојдеш кај мене и јас многу добро и благодарно ќе ти платам.