Автор Тема: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi  (Прочитано 16474 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #15 на: 17 Август 2017, 17:26:53 pm »
1.6 tdi so 115 konja i 250nm vlece podobro od 1.5 tdci so 120 konja i 275 nm?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Во пасат 1.6тди е 120кс и 250нм од 1750-3500 мондеово 270нм од 1750-2500. Мондеово побрзо издишува:)

И двата се тапа мотори во тие возила, ама во Мондеото е станува тапа 1000 вртежи порано отколку кај Пасатот.

Бројките се точни, ама го занемаруваш мааалку менувачот и преносните односи.

Не дека нешто драстично ќе смени ама може да направи осетна разлика.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17268
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #16 на: 17 Август 2017, 17:27:33 pm »
Тапа сте, уште не сте ги истркале на зеперфс.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #17 на: 17 Август 2017, 17:29:20 pm »
Тапа сте, уште не сте ги истркале на зеперфс.

Wait for it, wait for it....

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #18 на: 17 Август 2017, 17:30:43 pm »
од лошо полошо.. :)

Туку, ова е модел на возило кое го даваш на вработените као службено ауто. Да не мора бонуси да им даваш у ќеш на крај на година за да имаат за нова кола...
Хах чекај допрва доаѓа тој тест Симо. Си ја утнал темата. :)
За моторите зборев 1.6,1.5... Тија од лошо полошо.
А аутото,  таман е.  Го купуваш службено на лизинг,  му го дааш на менажерот за маркетинг у фирма,  он среќен вози службено мондео,  ти среќен,  помалку бонуси со лоши даноци му исплаќаш на истиот во текот на наредни 5 години. Сите сречни и задоволни

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 160
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #19 на: 17 Август 2017, 18:51:40 pm »
Моторот во пасатот влечи повеќе кој ги возел двете го знае тоа. Далеку од тоа дека двата мотори нудат спортски перформанси. Цел муабет ми беше дека ако овој модел го даваа за 20000 евра ќе беше добра понуда  а вака за таа цена година и пол се продава пасатот кој е далеку постегнат и подолго време ќе остане постегнат :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #20 на: 17 Август 2017, 19:04:00 pm »
Моторот во пасатот влечи повеќе кој ги возел двете го знае тоа. Далеку од тоа дека двата мотори нудат спортски перформанси. Цел муабет ми беше дека ако овој модел го даваа за 20000 евра ќе беше добра понуда  а вака за таа цена година и пол се продава пасатот кој е далеку постегнат и подолго време ќе остане постегнат :)

Од каде тоа и зошто?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17268
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #21 на: 17 Август 2017, 19:19:11 pm »
Од VW намерно стегаат 12 Nm повеќе со момент-клуч, за подолго да е постегната колата.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #22 на: 17 Август 2017, 19:20:53 pm »
И да не забораиме дека тие се фауве њутнметри и киловати. А они су најјачи!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54667
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #23 на: 17 Август 2017, 19:21:21 pm »
Ако имаш од двете марки возила паралелно е бајаги очигледно.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #24 на: 17 Август 2017, 19:29:31 pm »
Напротив, двата мотори се далеку од тапа. Малце полека, човек ќе помисли имате огромно искуство во 1.5тдци и 1.6 тди. Понекогаш си мислам која е поентата да браниш или ругаш еден бренд или најсмешно ми е кога браните бензин а ругате дизел, или обратно.

Најдобро е еднаш во неделата наредни 4 недели да отидете на тест вожња на иста класа автомобили и сами извлечете заклучок. Се надевам предрасудите ќе се намалат.

@velestrumf како 1.6 дизелот во инсигнијата? Па плус дека караван ич не го бива :)

Ебаве  тркачите

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #25 на: 17 Август 2017, 20:37:50 pm »
Напротив, двата мотори се далеку од тапа. Малце полека, човек ќе помисли имате огромно искуство во 1.5тдци и 1.6 тди. Понекогаш си мислам која е поентата да браниш или ругаш еден бренд или најсмешно ми е кога браните бензин а ругате дизел, или обратно.

Најдобро е еднаш во неделата наредни 4 недели да отидете на тест вожња на иста класа автомобили и сами извлечете заклучок. Се надевам предрасудите ќе се намалат.

@velestrumf како 1.6 дизелот во инсигнијата? Па плус дека караван ич не го бива :)

Ебаве  тркачите

Изненадувачки одличен, фала на прашање :)

Да бидам искрен, не знам како е 1.6 тди или 1.5 тдци во Пасат/Мондео, не сум ги возел.

Мене само ме интересираше моментот со стегнатоста и останувањето стегнат (што год да значи тоа).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 160
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #26 на: 17 Август 2017, 20:48:59 pm »
Крцкање на пластики и други делови од каросеријата со оглед на тоа дека се работи за дизели кои произведуваат доста вибрации. А кога тогаш со тек на време ќе се раштракаат и ќе вибрираат повеќе и повеќе.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #27 на: 17 Август 2017, 21:10:12 pm »
Важно е исто така колку се пренесуваат вибрации во кабина од самото подвозје. Не сум се возел во вакво Мондео ама Пасатот е прилично стегнат :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29064
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #28 на: 17 Август 2017, 21:15:13 pm »
Тука се некаде со перформанси Германците.

Да споредиме:

- Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTi, 136 коња
- Volkswagen Passat 1.6 TDI 120 коња
- Ford Mondeo 1.5 TDCi, 120 коња

Инсигниата забрзува до стотче за 10.9 секунди, Пасатот за 10.8, Мондеото за 11.3. Тоа се реално, најреално, незначителни разлики, а моторите сосем добро ги движат каросериите. На Велештрумф Инсигниата забрзува до стотче за 11.4 секунди (според тоа што успеав да најдам) - ама сигурен сум дека во реално возење се чувствува значително побрза и поагилна, да не праиме муабет дека моторот работи исклучително рафинирано и тивко.

На крајот се сведува на лични преференци околу дизајн и бренд.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4916
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #29 на: 17 Август 2017, 21:16:47 pm »
Ако сите три се бакшиш, ќе ја земам Инсигнијата.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.