Автор Тема: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120  (Прочитано 15853 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29155
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« на: 04 Јули 2017, 13:46:13 pm »






http://www.carclub.mk/2017/07/04/test-fiat-tipo-hatchback-1-4-tjet-lounge-vistinskoto-tipo/

--

Мене стварно ми се допаѓа како изгледа. Пластиките внатре се мех, ама седењето е фино, генерално е фино опременко и убаво се вози.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6094
  • 69
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #1 на: 04 Јули 2017, 13:51:18 pm »
УУУууу, изненадија со хечов... Јас мислев дека ке остане само седан, мада ова више ми изгледа на караван :)
Сепак нели, Типо си е познато како хеч а не како седан :)
Од сликава и внатре изгледа интересно.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #2 на: 04 Јули 2017, 13:53:50 pm »
Кажи малце повеќе за моторов...гледам на хартија 215нм од 2500 обртаи. Доста високо, останативе модерни турбо бензинци вадат голем торк веќе од 1400. Дали ова прави разлика во градска вожња?

Мене лично ми изгледа надвор на 308 а внатре мазда 3. Солидно ауто.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29155
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #3 на: 04 Јули 2017, 13:58:17 pm »
Моторот е веќе малку старичок, ама докажан е и добро си работи. Да, на ниски вртежи е малку анемичен и бара вртење, ама па тоа ми е мене некако дел од италијанскиот карактер.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6643
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #4 на: 04 Јули 2017, 14:19:57 pm »
Стар што си трпи ефтин плински уред.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17279
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #5 на: 04 Јули 2017, 14:24:48 pm »
Таманка да паднат цените, да повози народ нешто подобро од Линеа за ефтини пари. Мило ми е што не е класика Фиат со камен суспензија и е малку помеко од све италијанско, како што ќе откажуваат амортизери ќе вози ко јахта ;D

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29155
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #6 на: 04 Јули 2017, 15:01:22 pm »
Види.. спејс-шатл е у однос на Линеа, ама сега за сега цениве му се (според мене) малку превисочки. Конкретнава цена е акциска, со 2400 евра попуст..

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #7 на: 04 Јули 2017, 15:04:59 pm »
Следна кола ми е ова хаха,таман пунтичот да го извозам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #8 на: 04 Јули 2017, 15:09:31 pm »
Уште 2-3000 попуст и тамам ќе се продава.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5428
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #9 на: 04 Јули 2017, 15:20:32 pm »
Ako trpi plin motorov bilo odlicna kombinacija za familii so mali deca, solidno opremeno dovolno golemo i licno e plus
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #10 на: 04 Јули 2017, 15:33:00 pm »
Види.. спејс-шатл е у однос на Линеа, ама сега за сега цениве му се (според мене) малку превисочки. Конкретнава цена е акциска, со 2400 евра попуст..
Баш така.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #11 на: 04 Јули 2017, 15:56:02 pm »
Неочекувана рафинираност у вожња од еден фиат :) Позитивно се изненадив и јас. Малце ми е голем хечов, ама тоа е... растат коливе...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #12 на: 04 Јули 2017, 16:44:15 pm »
Ова со некое ниско ниво на опрема и плин ќе биде супер кола. Мене ми изгледа добро на сликиве, и внатре и надвор, а моторот си е таман докажан. Не треба експерименти во вакви коли :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #13 на: 04 Јули 2017, 17:32:29 pm »
Неочекувана рафинираност у вожња од еден фиат :) Позитивно се изненадив и јас. Малце ми е голем хечов, ама тоа е... растат коливе...
И треба да растат. Затоа што заради нивниот слаб раст и хронично немање простор (350л гепеци) сите изнакупија Сувови. Да си имаше до сега од генерација во генерација благо подобрување на архитектурата на колите и кревање по 40-50л гепек на секоја итерација почнувајќи од ZX со 350литри досега ќе бевме на пристојни 470-550 литри како во 308 и Цивик. А не микронски 310-380 па да морам Сув да гледам за 10000 повеќе зошто некој штедел лим и не згреал столица да направи паметни архитектонски решенија како во 308 или Цивик.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Hatchback 1.4 TJET 120
« Одговори #14 на: 04 Јули 2017, 17:37:17 pm »
Fiat Tipo Hatch: Багажен простор: 440 литри
159 four-door offers 445 litres of boot capacity.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.