Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution  (Прочитано 21811 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #90 на: 04 Јули 2017, 08:22:47 am »
Tреба да се проба. Мазда е единствен производител што не го прифати катастрофланиот даунсајзинг, напротив, тргна во апсајзинг. Во тоа време изгледаше како погрешен чекор, но историјата е интересна читанка со многу кривини. Сите си пукаа во стапало а мазда е спремна со мотори за сегашноста и иднината и кога сите се откажуваат од продажба на дизели во америка, мазда е сигурна дека нивниот дизел не е чист само на хартија и дека ќе се продава без проблем во америка.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54661
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #91 на: 04 Јули 2017, 08:24:39 am »
Да не заборавиме и на КВАЛИЕТОТ на моќноста на моторот на кој се фокусираа. Не само да се 150кс, туку да има насекаде феноменална сила низ подрачјето. Благодарение на сериските турбини на апсајзираниот 2.2 (!!!) мотор.

Присутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2582
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #92 на: 06 Јули 2017, 23:13:28 pm »
so polesen pomal motor na predna osovina i pogon na predna osovina voznite karakteristiki verojatno bi se podobrile.
bas me interesira koj e rasporedot na tezina predna/zadna osovina.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54661
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #93 на: 06 Јули 2017, 23:28:01 pm »
so polesen pomal motor na predna osovina i pogon na predna osovina voznite karakteristiki verojatno bi se podobrile.
bas me interesira koj e rasporedot na tezina predna/zadna osovina.
Како што се подобрени во сите конкуренти на Маздава. Додека заврти турбината Маздава ќе ги чека на патарина.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54661
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #94 на: 08 Јули 2017, 21:17:14 pm »
Кој аутоматик оди кај оваа Мазда 3?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20048
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #95 на: 09 Јули 2017, 04:25:41 am »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #96 на: 09 Јули 2017, 08:36:33 am »
Океј им се аутоматиците, ама премногу се губи ако се прашувам јас. Пријател има Mazda 6 2.2 Skyactiv-D со 180 коња (или колку и да беше моторот) и низ град му троши 7.5 (а човекот вози од Лисиче до Тафталиџе и назад секој ден во најголемите гужви. Со аутоматикот таа бројка би била околу 9.5-10.

Дополнително, се губи околу секунда до 100 и мислам 6-7 км/ч на максимална.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54661
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #97 на: 09 Јули 2017, 10:48:39 am »
Океј им се аутоматиците, ама премногу се губи ако се прашувам јас. Пријател има Mazda 6 2.2 Skyactiv-D со 180 коња (или колку и да беше моторот) и низ град му троши 7.5 (а човекот вози од Лисиче до Тафталиџе и назад секој ден во најголемите гужви. Со аутоматикот таа бројка би била околу 9.5-10.

Дополнително, се губи околу секунда до 100 и мислам 6-7 км/ч на максимална.
Нели нешто менуваа или грешам? Ми делува како да е различен овој во MX5 и тој во CX5 или па само тежината на колата менува толку.

И потрошњата на 1.5 ауто беше многу добра. Баш ме заинтересира мењачов, премногу ми се бендиса, а не е ни DSG туку си е лепотан конвертор каде каде поиздржлив од dry clutch DSG.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #98 на: 09 Јули 2017, 19:02:14 pm »
Tреба да се проба. Мазда е единствен производител што не го прифати катастрофланиот даунсајзинг, напротив, тргна во апсајзинг. Во тоа време изгледаше како погрешен чекор, но историјата е интересна читанка со многу кривини. Сите си пукаа во стапало а мазда е спремна со мотори за сегашноста и иднината и кога сите се откажуваат од продажба на дизели во америка, мазда е сигурна дека нивниот дизел не е чист само на хартија и дека ќе се продава без проблем во америка.

Ве поздрави Форд со песната „Екобуст“

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54661
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #99 на: 17 Јули 2017, 20:24:13 pm »



Вредни 25 минути.


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54661
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #100 на: 18 Јули 2017, 13:41:56 pm »
https://www.nytimes.com/2017/07/06/business/economy/japan-eu-trade-agreement.html

Цитат
What’s in the deal?

The core of the agreement aims to increase the flow of Japanese cars to Europe and of European food to Japan.

Цитат
The Europeans are expected to scrap a 10 percent tariff on passenger cars made in Japan.

Ние би требало веднаш да ја изгубиме акцизата за возила надвор од ЕУ кон јапонските производители. И да паднат цените на јапонските возила за околу 10%, а понатаму во текот на седум години да се намалуваат и останатите давачки за делови и слично кон јапонски производители.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1884
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #101 на: 21 Јуни 2018, 23:52:39 pm »
Нек се угоде. :) Комбинацијата на Deni, 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution седан.




« Последно менување: 22 Јуни 2018, 00:28:33 am DimitarMK »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #102 на: 22 Јуни 2018, 00:52:43 am »
Леле леле Мазда ама се пуваат.

А Фолксваген? А? TDI? А? А?

Кој е бољи?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54661
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #103 на: 22 Јуни 2018, 07:53:16 am »
Лелеееее!!! Секоја чест. Турај слики да сладиме очи кога ќе можеш.
Нек се угоде. :) Комбинацијата на Deni, 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution седан.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Присутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4703
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #104 на: 22 Јуни 2018, 09:37:53 am »
Дизајнов на Мацуда со години наназат е феноменален, секоја чест на тоа жутите. 6 ката и мх-5ката ми се моментално едни од најубавите коли на понуда (од надвор).

Buuuuuut кога сме кај комплицирани технологии...