Автор Тема: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150  (Прочитано 21521 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #15 на: 25 Јуни 2017, 08:47:19 am »
@DarthJe5us ако веќе знаеш, кажи какоо се гаси тракшн контрол. Јас најдов начин за гасење на аср, ама тракшн јок!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29149
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #16 на: 25 Јуни 2017, 10:09:16 am »
Мислам дека не може. А и да не може, сигурно ќе се најдат некои тјунери што ќе напраат да може.

Нејсе, колата е одлична. Седењето е ми е одлично, се поднавикнав на мењачот, и многу ми е позабавна за возење од тековниот BMW 3.

Халогените светла не ми сметаат. Дури мислам дека подобро изгледаат од ксеноните (чудни ми се, искрено). Колата има одличен stance - ниска и широка. Моооожда би требало уште сантим-два да чучне за да биде идеална, и дискретни дистанцери, и да завршиме работа.

Јас сум сериозно, сериозно импресиониран од колата. Кога DNA селекторот е во D, колата дозволува доволно лизгање на задниот дел за да биде интересно (иако би можело уште), а да не се убиеш. Вчера се извозев до Козјак и назад за да ја сликам, и на прсти можам да ги избројам колите што ми биле толку забавни кога сум ги возел таму.

Има и работи што се идиотски решени. На пример, контролите за радиото. Прво е контролата за следна песна, па после е контролата за претходна песна. Логика отишла низ прозор. Мењачот прави некој чуден звук (ова прв Симо го примети) и човек може лесно да згреши меѓу ставање во прва и во рикверц. Педалите се премногу блиску и редовно при стискање куплунг го стискам и footrest-от.

Едвај чекам да ја купам половна за 5-6 години.
« Последно менување: 25 Јуни 2017, 10:14:22 am zeroSignal »

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #17 на: 25 Јуни 2017, 11:14:01 am »
Надоврзано на претходниот пост: педаљите на Алфа од секогаш биле блиску на сите модели, се си е навика.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10887
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #18 на: 25 Јуни 2017, 11:36:03 am »
Со пошироки патики дури може и да посмета блискоста :)

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #19 на: 25 Јуни 2017, 12:21:17 pm »
Мислам дека не може. А и да не може, сигурно ќе се најдат некои тјунери што ќе напраат да може.

Нејсе, колата е одлична. Седењето е ми е одлично, се поднавикнав на мењачот, и многу ми е позабавна за возење од тековниот BMW 3.

Халогените светла не ми сметаат. Дури мислам дека подобро изгледаат од ксеноните (чудни ми се, искрено). Колата има одличен stance - ниска и широка. Моооожда би требало уште сантим-два да чучне за да биде идеална, и дискретни дистанцери, и да завршиме работа.

Јас сум сериозно, сериозно импресиониран од колата. Кога DNA селекторот е во D, колата дозволува доволно лизгање на задниот дел за да биде интересно (иако би можело уште), а да не се убиеш. Вчера се извозев до Козјак и назад за да ја сликам, и на прсти можам да ги избројам колите што ми биле толку забавни кога сум ги возел таму.

Има и работи што се идиотски решени. На пример, контролите за радиото. Прво е контролата за следна песна, па после е контролата за претходна песна. Логика отишла низ прозор. Мењачот прави некој чуден звук (ова прв Симо го примети) и човек може лесно да згреши меѓу ставање во прва и во рикверц. Педалите се премногу блиску и редовно при стискање куплунг го стискам и footrest-от.

Едвај чекам да ја купам половна за 5-6 години.

Тоа е дека веќе никој производител не вложува во развивање и усовршување на мануелните менувачи. Кога ќе почнат да се продаваат само хибриди и електрнични возила сите ќе бидат со автоматици. Рачен менувач би земал само кај ВАГ, порш, мазда и форд. Дури ни бмв и алфа не би земал нова без аутоматик. Алфава би била перфектна со 180кс и аутоматик, тоа би бил мојот избор, ама па не сум луд да купам нова алфа. Си се знае, стара 5-6 години со сите екстри од Италија или Џерманија.
Зини да ти кажу.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20554
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #20 на: 25 Јуни 2017, 13:20:10 pm »
Идиотите нема да понудат караван бе! Ц ц ц, сеуште не можам да поверувам...
Значи само во Германија да го понудат, ќе имаат пазар, и покрај германското премиум трио и шведскиот расипувач на сметки, пошо ненормално голем број на каравани се возат тука.
Ептен ја угушиле за од 2.2 мотор само 150 КС да извадат. Гревче.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #21 на: 25 Јуни 2017, 13:26:15 pm »
Ко шо кажа Дени, тие со 130 и 150 одма ќе станат верзии со 220тина.  Оние со 180, ќе се размислат малце, ама и тие после една недела ќе се сторат 220-тина кс :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #22 на: 25 Јуни 2017, 13:44:58 pm »
Има линк дека е разлика само во софтверот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #23 на: 25 Јуни 2017, 17:25:41 pm »
@DarthJe5us ако веќе знаеш, кажи какоо се гаси тракшн контрол. Јас најдов начин за гасење на аср, ама тракшн јок!

Мислам дека можеше не сум сигурен, не го расчепкував јас толку ми покажуваа. Ама можеби беше за АСР. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #24 на: 25 Јуни 2017, 22:16:16 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8056
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #25 на: 26 Јуни 2017, 09:29:44 am »
Едвај чекам да ја купам половна за 5-6 години.
Уат???

Нечеш ти да тестираш повеќе фелер вагени.
Осеќам нешто се случува со твојот фолдер во Порше  ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29149
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #26 на: 26 Јуни 2017, 09:34:17 am »
Грешката што сите ја правите е што мислите дека јас ја хејтам Алфа. Јас само сум пообјективен од алфистите и VW-хејтерите. :)

А за мојата љубов кон Порше..



911 останува сонот, без разлика на сè, и кон тоа се цели. :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #27 на: 26 Јуни 2017, 09:54:53 am »
Идиотите нема да понудат караван бе! Ц ц ц, сеуште не можам да поверувам...
Значи само во Германија да го понудат, ќе имаат пазар, и покрај германското премиум трио и шведскиот расипувач на сметки, пошо ненормално голем број на каравани се возат тука.
Ептен ја угушиле за од 2.2 мотор само 150 КС да извадат. Гревче.
1. Можеби немаат ресурси (технички, финансиски и милион други) за да направат караван. Тоа сигурно го имаат одлучено далеку пред да почнат со производство.
2. Можеби нивната стратегија не вклучува каравани. Се гледа низ каде идат сите производители, мини СУВ. Не за џабе сега имаш пазар преполовен со возила од типот на кашкаи и остали и нисан џук и остала багра што излезе со новата тојота итн. Сите сакаат височко да седат и многу многу управувањето не ги интересира. Бапни аутоматик или ЦВТ и ете ти 50% од купувачите се пресреќни.
3. Иако Герминија е огромен пазар, сепак глобалниот пазар е уште поголем :) па и затоа од таму им ја гледам логиката пред се зошто Алфа не е Ауди по број на вработени и  ресурси и затоа извадија СУВ наместо караван.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1281
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #28 на: 26 Јуни 2017, 20:45:47 pm »
Грешката што сите ја правите е што мислите дека јас ја хејтам Алфа. Јас само сум пообјективен од алфистите и VW-хејтерите. :)

А за мојата љубов кон Порше..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

911 останува сонот, без разлика на сè, и кон тоа се цели. :)

Same here!!!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: CARclub Тест: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150
« Одговори #29 на: 26 Јуни 2017, 21:13:05 pm »
Ubavo si kaza zero za volanot toa e toa sto se bara od alfa custvoto na volan i upravlivosta...