Автор Тема: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)  (Прочитано 6675 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9531
  • Giulietta QV
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #15 на: Февруари 17, 2017, 17:30:28 pm »
со здравје да си ја вози сестра ти :)

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #16 на: Февруари 17, 2017, 17:31:21 pm »
Со здравје да се вози едино шо е грдо е километражот на средина :)
Туку на кинеското радио шо ќе му правиш?

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3161
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #17 на: Февруари 17, 2017, 17:33:59 pm »
со здравје да си ја вози сестра ти :)
фала. :D

Со здравје да се вози едино шо е грдо е километражот на средина :)
Туку на кинеското радио шо ќе му правиш?
фала. мене не ми смета дисплејот на средината, симпатичен ми е... Брзо би се навикнал. Иначе радиото го ставив во Мatiz-от и го продадов... :D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #18 на: Февруари 17, 2017, 20:22:27 pm »
Фала момци. Фала на сите. Сите поубави аутца да си купите.

@stapmkd: уште пред да ја земам, кога се распрашував, ми спомнаа некои чести проблеми на колава. Еден од нив беше дихтунг на глава, втор беше сонда, (овие два моменти ми ги спомнаа за 1.4) трет беше одредени проблеми поврзани при работа на плин (ова и за 1.4 и за 1.6) и последен беше, потенцијални проблеми со бравите на вратите и гепекот... Кај мене испадна само дихтунгот. Така да, спреми си се за секој случај.   :)

@klen: сепак да. Беа сомнителни нели таблиците уште у старт. Па по број на шасија ја проверивме у Автонова, и видовме дека е купена во Унгарија, и видовме добар дел од сервисната историја. Се на се, добра зделка.  :)

Проблемот со бравата задна на гепекот го имам моментално(ако на тој проблем што не е отвара од клуч мислиш), и со плинот имам проблем, ама у сервис ми рекоа дека е лесно решлив и евтин проблем, а за главата баш ќе заприметам.

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3161
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг:
« Одговори #19 на: Февруари 17, 2017, 20:27:22 pm »
Ми спомнаа укочена брава (претпоставувам тоа е тоа). Исто така преосетливо копче за отварање гепек. Некој механизам се мењало, или имало некој fix со гумички го прават... Плинот се средувал со преадаптација на компјутерот, ама не трајно. Можело пак да се деси, ама се средува на ист начин.

Види си, провери си се, да си бидеш раат. :)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5806
  • 69
Одг:
« Одговори #20 на: Февруари 18, 2017, 20:54:31 pm »
Cestitki, so zdravje da se vozi. Ubavo kolice
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MarkoS

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 210
Одг:
« Одговори #21 на: Февруари 19, 2017, 10:54:51 am »
Mnogu gi sakam ovie C4-ki, drugar mi ima takva ista mnogu se siroki i komotni vnatre, bevme so nea okolu 1000 kilometri, samo nakaci 120 ukluci tempomat i pusti muzice :)

Inace i on smeni dihtung i ramnenje na glava, toa im e vrodena mana na 1.4 na  okolu 100.000km pocnuva da pusta ulje, ama ednas od koga ke go sredis vise nikogas nema da imas problem a i ne bese mnogu skap servisot, ke go zemes toa vo predvid pri kupuvanje na kolata i ke spustis na cena.

So zdravje da si ja vozite ;)

Sent from my SM-G355HN using Tapatalk


Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3161
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #22 на: Февруари 19, 2017, 11:00:31 am »
Cestitki, so zdravje da se vozi. Ubavo kolice
фала Sale...

Mnogu gi sakam ovie C4-ki, drugar mi ima takva ista mnogu se siroki i komotni vnatre, bevme so nea okolu 1000 kilometri, samo nakaci 120 ukluci tempomat i pusti muzice :)

Inace i on smeni dihtung i ramnenje na glava, toa im e vrodena mana na 1.4 na  okolu 100.000km pocnuva da pusta ulje, ama ednas od koga ke go sredis vise nikogas nema da imas problem a i ne bese mnogu skap servisot, ke go zemes toa vo predvid pri kupuvanje na kolata i ke spustis na cena.

So zdravje da si ja vozite ;)

Sent from my SM-G355HN using Tapatalk


моментално е у процедура на сервис. би требало денес, утре најкасно да ја земам. ќе се смени и среди се, да си бидеме раат :D ќе пишам и тука што се е променето и колку чинело.
Фала иначе :)

Отсутен Димитар

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #23 на: Февруари 19, 2017, 13:07:44 pm »
Cestitki, so zdravje da se vozi. Ubavo kolice
фала Sale...

Mnogu gi sakam ovie C4-ki, drugar mi ima takva ista mnogu se siroki i komotni vnatre, bevme so nea okolu 1000 kilometri, samo nakaci 120 ukluci tempomat i pusti muzice :)

Inace i on smeni dihtung i ramnenje na glava, toa im e vrodena mana na 1.4 na  okolu 100.000km pocnuva da pusta ulje, ama ednas od koga ke go sredis vise nikogas nema da imas problem a i ne bese mnogu skap servisot, ke go zemes toa vo predvid pri kupuvanje na kolata i ke spustis na cena.

So zdravje da si ja vozite ;)

Sent from my SM-G355HN using Tapatalk


моментално е у процедура на сервис. би требало денес, утре најкасно да ја земам. ќе се смени и среди се, да си бидеме раат :D ќе пишам и тука што се е променето и колку чинело.
Фала иначе :)
Здраво,
Прво да му честитам на колегата KaZaN новата кола, да се возиш многу километри без никакви проблеми!

Да се преставам како возач на Citroen C4 1.4 16V - Бензин/ТНГ кој истотака има проблем со духтунг на глава.
Новите дихтунзи се купени и утре оди на промена , новиот комплет дихтунзи и семеринзи купени он ПроЦид призодител "Corteco".

Прашањето ми дали некој имал искуство со овој прозводител на дихтунзи или да менуам додека сеуште имам време?

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3161
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг:
« Одговори #24 на: Февруари 19, 2017, 13:49:29 pm »
Фала Димитар.

Од Corteco имам купувано други делови за ц2-ката, се погодиле добри. Про Цит генерално имаат добри делови.

Јас по препорака на мајсторот, кој имал не многу добро искуство со неоригинални дихтунзи и семеринзи, ми препорача да земам оригинални, па земав оригинални.

Мислам конкретно муабетот за неоригиналните не беше дека не чинат, него дека пократко траат.

Па сега, ќе видиме... :)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #25 на: Февруари 19, 2017, 13:57:26 pm »
Зошто не би земал оригинален дихтинг, зарем голема е разликата во цена?
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3161
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг:
« Одговори #26 на: Февруари 19, 2017, 14:07:45 pm »
Сигурно е за 30-40% поскапо оригинални. Ако не и дупло...

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #27 на: Февруари 19, 2017, 14:18:31 pm »
Казан, ај пиши шо пари те фати таа музика околу дихтунгот на глава коа ќе ја земеш пошто глеам и кај мене почнало да уљи  и дали само дихтунхг мењаше или чепкаше тамо околу уште нешто пошто мислам дека прочитав негде си пишал и гумици на вентили ќе си чистел.

Отсутен Димитар

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #28 на: Февруари 19, 2017, 14:32:36 pm »
Зошто не би земал оригинален дихтинг, зарем голема е разликата во цена?
разлика во цена неверувам дека е нешто голема. Јас лично неземав оргинал зошто оргиналниот на 70000км веќе почна да покажува уље на краевите.

Отсутен Димитар

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 65kw (2007)
« Одговори #29 на: Февруари 19, 2017, 14:40:54 pm »
Казан, ај пиши шо пари те фати таа музика околу дихтунгот на глава коа ќе ја земеш пошто глеам и кај мене почнало да уљи  и дали само дихтунхг мењаше или чепкаше тамо околу уште нешто пошто мислам дека прочитав негде си пишал и гумици на вентили ќе си чистел.
Додека Казан да пише колку ќе го чини сервисот кој ќе го прави , верувам дека воедно ќе менува комплет ремени,водна пумпа и затегачи јас ќе ти кажам колку мене ме чинат деловите за промена на продуван дихтунг на глава:
Дихтунг за глава,два дихтунга за поклопците и два семеринга за брегаста = околу 3800 денари + работна рака ~ 5000 денари + ново уље и филтер = се вкупно 11000 денари.