Автор Тема: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine  (Прочитано 16676 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #75 на: 22 Март 2017, 19:24:36 pm »
Исто и Ристо не е исто.

И седиштата се многу удобни во случајов на Ц3јката.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #76 на: 22 Март 2017, 19:39:24 pm »
Нема и јаре и паре:

Citroen has cooked up a strategy called Advanced Comfort to shape its immediate future, so it’s no surprise to find that the C3’s suspension favours comfort over cornering. The C3 lollops along in a soothing fashion yet retains sufficient composure to maintain confidence on a twisty road. If you want to hare off and clip apexes the C3 will not be your best bet. But if you’d rather float over broken tarmac without waking the baby, the C3 will do its level best.



Јас изгледа се пензионирав пред време со Xsara-та, престанав да бркам апекси и почнав да кратам кривини по стража, за поудобно да ја поминам ;D

Слично сум се изразил за 2-3 генерации постарата братучетка на Ц3. И јаре и паре само со adaptive dampers во нешто далеку поскапо.

Истото се постигнува и со многу удобни и меки седишта.

Не би рекол. Возиш по пат каде налетуваш на 3 метри малку потпропаднат асфалт. Кога суспензијата е возачки ориентирана, целта е идеален контакт со асфалтот во секое време, така што и пропаѓањето, и издигањето на рамен асфалт ќе ги осетиш со прилично добро протресување. Седиште тука многу малку помага.
Ако возиш со кола чија суспензија е комфорно ориентирана, целта е да се задржи што по-хоризонтална позиција на каросеријата, а тркалата што сакаат нека прават, а доброто седиште само придонесува до целокупното доживување.
« Последно менување: 22 Март 2017, 19:47:52 pm MartinAlfista »

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 387
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #77 на: 22 Март 2017, 22:18:33 pm »
Бидејќи македонче кога ќе купи нова кола ја вози 10 години минимум, па ја продава на друг што ја вози уште 10, ќе го поставам прашањето - Колку се издржливи овие амортизери (во илјадници километри) и колку чинат да се заменат со нови? Претпоставувам дека единствената понуда на пазарот ќе биде од Цитроен, со оглед дека имаат 20 патенти за нив.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #78 на: 22 Март 2017, 22:58:23 pm »
Јаре и паре, само кај моево мече...
Ама 500 евра половен амортизер бил.
Епа ќе биде... 8)



Но кога би бирал меѓу двете би бирал удобост и комфорт пред се..поготово за кола од ваков тип.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #79 на: 22 Март 2017, 23:01:37 pm »
Дефиниција за „јаре и паре“ е дека имаш и јаре и паре. А кај ново мече - паре немаш.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #80 на: 22 Март 2017, 23:07:23 pm »
Не е ново.
10 години старо е.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #81 на: 23 Март 2017, 01:23:21 am »
Бидејќи македонче кога ќе купи нова кола ја вози 10 години минимум, па ја продава на друг што ја вози уште 10, ќе го поставам прашањето - Колку се издржливи овие амортизери (во илјадници километри) и колку чинат да се заменат со нови? Претпоставувам дека единствената понуда на пазарот ќе биде од Цитроен, со оглед дека имаат 20 патенти за нив.

Симо има пштено извадок од некаде за тоа како функционира суспензијата, но јас не знам како да го интерпретирам тоа. На кратко, се работи за обичен амортизер кој наместо обичен bump stop (кој е гума и служи за ублажување на движењето на амортизерот при целосна компресија) има хидрауличен, прогресивен bump stop. Е сега, не можам да сфатам дали тоа се две засебни единки или е целосен склоп кој се продава како еден дел.
Како и да е, имале доста време да научат од грешките кои ги правеаво составување на Хидрактив суспензијата, и сега се надевам дека амортизерот и хидрауличниот бамп стоп се посебни делови, да си ги мења чоек по желба.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #82 на: 23 Март 2017, 08:02:09 am »
Целата поента на новиов систем е да е ефтин и да може да се вградува во се и сешто за ичпари.

Баш ме интересира колку кошта промена на вака феноменално решена кола од тој поглед.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #84 на: 23 Март 2017, 09:55:53 am »
Kај Цитроениве не ги контам само тоа патосниците што ги лепат на врата.
Инаку, Ц5 од последнава генерација ми е кукла.
Ц6 веќе е contemporary art...Треба да го сфатиш.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #85 на: 23 Март 2017, 10:13:07 am »
Да грдички се скоро сите цитроени и евтинки на допир. Но многу е добро што решиле да се вратат во игра со амортизеров и седиштето.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #86 на: 25 Август 2017, 20:53:32 pm »
Прееска видов една Ц3ка во ваква комбинација...многу добро делува

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #87 на: 25 Август 2017, 21:07:24 pm »
Кај стадион?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #88 на: 25 Август 2017, 21:20:05 pm »
Да, пред хотел Парк.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"