Тука е чистен:
https://dekarbonizacija.com.mk/chistenje-dpf-i-katalizatori/Процесот е машинско перење под одреден притисок со вода и некакво сТредство:
https://www.facebook.com/dekarbonizacijaskopje/videos/316431473524379После тоа оди машинско сушење:
https://www.facebook.com/dekarbonizacijaskopje/videos/2676917865940695Мене ме кошташе 9000ден. го средија за 2 дена пошто на 3.0 мора пола предница да се извади за да се дојде до DPF-от, кај други коли е поевтино и побрзо.
Mеревме со ISTA D контрапритисок пред издув, пред чистење - 800mbar на 2000rpm, после чистење 37mbar на 2000rpm. Така да чистењето е ефективно, останува да видиме колку ќе трае, според тоа како изгледаше DPF-от никогаш не бил чистен/сменет до сега.
Симптоми: DPF сијаличка се пали на старт, нерамномерна работа на мотор, односно сецкање на ниски обртаи и ограничена моќност.
Совет од мајсторот, ако некој случајно ги има истите симптоми, НИКАКО италијански тунинг, дување, турирање и форсирање регенерација. Покрај оштетување на турбини, може да дојде до пожар. На сликата е 420d со запушен DPF, човекот форсирал регенeрација при што DPF-от се усијал и уљето од турбините се запалило, не е слупана, туку опожарена: