Автор Тема: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001  (Прочитано 83037 пати)

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6865
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #225 на: 13 Декември 2019, 10:14:27 am »
Тоа му доаѓа на секој 4ти сервис масло да не купуваш? :D

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2515
  • Дете Битолчанче
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #226 на: 14 Декември 2019, 21:58:14 pm »
Арал во сеатот и аудито ми го трошеше многу повеќе спрема било кое друго масло. Наздравје сервис.
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8523
  • Пичлеме
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #227 на: 14 Декември 2019, 22:54:28 pm »
Абе возите каначки со по 600 000, Аралот бил кабает ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #228 на: 14 Декември 2019, 23:55:19 pm »
Абе возите каначки со по 600 000, Аралот бил кабает ;D
Што се каначки?

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8523
  • Пичлеме
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #229 на: 15 Декември 2019, 00:06:23 am »
Каначка=конзерва, канта, кртнија...

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5635
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #230 на: 15 Декември 2019, 00:06:54 am »
Канта од сирење? 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #231 на: 15 Декември 2019, 12:08:47 pm »
Да мариовско. овчKо xD

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6865
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #232 на: 20 Декември 2019, 15:48:12 pm »
Исконтактирани Турбо сервис Ужице.
Процедурата е следна, вадам турбината и ја носам тука во Скопје каде што отвориле претставништво, ја оставам и ми даваат репарирана соодветна за колата, која моментално ја имаат на лагер. Цената варира од 220 до 300е зависно од тоа што е оштетено на мојата, значи откако ќе ја оставам по нивно видување се дефинира цената. Во мојов случај со турбината и нејзиното оштетување (ова по телефон) би ме коштало околу 280-300е.
Една работа што заборавив да прашам, дали репарираната што ќе ја дадат подлежи на некаква гаранција, ама не се сомневам во тоа дека нема да има.
Тоа е за Ужице, останува и втората варијанта за репарирање овде кај нас преку луѓе, со гаранција и остали ствари ама не сум прашал колку ќе ме кошта.
Да добијам информација и ќе пишам у случај на некој да му затреба.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2820
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #233 на: 20 Декември 2019, 16:53:06 pm »
Исконтактирани Турбо сервис Ужице.
Процедурата е следна, вадам турбината и ја носам тука во Скопје каде што отвориле претставништво, ја оставам и ми даваат репарирана соодветна за колата, која моментално ја имаат на лагер. Цената варира од 220 до 300е зависно од тоа што е оштетено на мојата, значи откако ќе ја оставам по нивно видување се дефинира цената. Во мојов случај со турбината и нејзиното оштетување (ова по телефон) би ме коштало околу 280-300е.
Една работа што заборавив да прашам, дали репарираната што ќе ја дадат подлежи на некаква гаранција, ама не се сомневам во тоа дека нема да има.
Тоа е за Ужице, останува и втората варијанта за репарирање овде кај нас преку луѓе, со гаранција и остали ствари ама не сум прашал колку ќе ме кошта.
Да добијам информација и ќе пишам у случај на некој да му затреба.
Прати ја во Ужице и се му се мисли ич.Дечките се профи.Нашиве мајстори се на жими мајка или ке ја биде или за 3 месеци пак ке ја вадиш турбината.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #234 на: 20 Декември 2019, 18:05:11 pm »
Исконтактирани Турбо сервис Ужице.
Процедурата е следна, вадам турбината и ја носам тука во Скопје каде што отвориле претставништво, ја оставам и ми даваат репарирана соодветна за колата, која моментално ја имаат на лагер. Цената варира од 220 до 300е зависно од тоа што е оштетено на мојата, значи откако ќе ја оставам по нивно видување се дефинира цената. Во мојов случај со турбината и нејзиното оштетување (ова по телефон) би ме коштало околу 280-300е.
Една работа што заборавив да прашам, дали репарираната што ќе ја дадат подлежи на некаква гаранција, ама не се сомневам во тоа дека нема да има.
Тоа е за Ужице, останува и втората варијанта за репарирање овде кај нас преку луѓе, со гаранција и остали ствари ама не сум прашал колку ќе ме кошта.
Да добијам информација и ќе пишам у случај на некој да му затреба.

Пробај во сервисот на Пежо кај Систина. Еуроимпекс имаа склучено договор со некоја словенска тјунерска куќа едно време и знам дека сервисираа и турбини

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6865
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #235 на: 20 Декември 2019, 18:48:12 pm »
Незнам ќе видам. Гледам и по eBay има готови кертриџи  од 150е до 200е, наводно балансирани како што прочитав на неколку, само кој ги знае какви се. Не ми е да заштедам стотина евра ама ме фаќа она самоувереноста сам да го чепкам. А ако е балансиран кертриџот не гледам причина зошто да не... Или не е така едноставно како што мене ми изгледа????

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2820
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #236 на: 21 Декември 2019, 02:23:43 am »
Незнам ќе видам. Гледам и по eBay има готови кертриџи  од 150е до 200е, наводно балансирани како што прочитав на неколку, само кој ги знае какви се. Не ми е да заштедам стотина евра ама ме фаќа она самоувереноста сам да го чепкам. А ако е балансиран кертриџот не гледам причина зошто да не... Или не е така едноставно како што мене ми изгледа????
Не си играј играчки со такви работи за да не го фрлиш моторот цел комплет.Лесно го губи балансот и почнува перката да удира по телото.Перката е од алуминиум и парчињата одат директ преку усисна грана внатре во моторот.Ако недајбоже ти се деси тоа чао пријатно моторот оди комплет во ѓубре.

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6865
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #237 на: 21 Декември 2019, 13:38:41 pm »
Така де, свесен сум за тоа, ама...

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3603
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #238 на: 10 Јануари 2020, 10:38:34 am »
Не знам што се стави во менувач, оставив се на Влатко, само прашав што масло ќе става во мотор. Најверојатно Арал е и во менувач ???
Ќе видам со трошење како ќе биде, некако ко да го чури од ауспух на пуна гас, што редок случај беше со Мотулот.

toa sho ti chadi od auspuh ne e do aralot...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6865
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #239 на: 15 Јануари 2020, 12:32:30 pm »
Туку од турбото?

Ај уште еден совет од вас. При промена на турбото, освен промена на масло и филтер за масло, проверување на цревцата за подмачкување на турбото и проверка од протекување на масло после инсталацијата на истото, проверка на дим од издув, на што друго треба да се обрне внимание?
Слушнав некој муабети дека репарираните турбини ги штелуваат да не бидат оптеретени за да тераат подолго, дали тоа го прават со лостот од вакумот на турбото?
Ова претежно играло голема улога за агилноста на моторот, наводно по промена на турбото колата не влечела како што треба, слабо забрзувала итн... Дали ќе треба дополнително штелување, на пример дино, компјутер и слично?