Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 431976 пати)

Отсутен Александар_МКД

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2640 на: Јануари 28, 2020, 20:23:36 pm »
Капалките се друга "манџа". Горе наведеното е нешто ново, со цел зачувување или одложување на проблемот со вентилите кај мотори кои страдаат од плин, без дополнителн надворешни уреди, (капалки, бризгалки, бла, бла).

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 31214
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2641 на: Јануари 28, 2020, 20:48:59 pm »
Здраво Плимонт, здраво на сите во форумов.

Плимонт, може ли нешто повеќе за вградување на плински уред во Опел Астра Х Z16XER и за VSR опцијата кај некои плински уреди, а тоа е вбризгување на мали дози (15%, 20%) на бензин при надминувањена одреден број на вртежи на моторот. Се користи за заштита на вентили и seats-еви (сицеви) кај мотори чии вентили и седла страдаат при работа на плин. Z16XER немаат хидроулични подигнувачи на вентилите.

Колку оваа опција ги заштитува вентилите и нивните лежишта конкретно кај наведениот мотор?
Дали Плимонт нуди системи кои ја имаат оваа опција?

Ви благодарам.



Таква Астра се вози секој месец од Скопје до Полска со константна гас над 4000 вртежи на плин. Еве ја 150.000км нема никаков проблем, моторот спие. Уредот е Тартарини некој... небитно

Отсутен Александар_МКД

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2642 на: Јануари 29, 2020, 12:59:39 pm »
Здраво Плимонт, здраво на сите во форумов.

Плимонт, може ли нешто повеќе за вградување на плински уред во Опел Астра Х Z16XER и за VSR опцијата кај некои плински уреди, а тоа е вбризгување на мали дози (15%, 20%) на бензин при надминувањена одреден број на вртежи на моторот. Се користи за заштита на вентили и seats-еви (сицеви) кај мотори чии вентили и седла страдаат при работа на плин. Z16XER немаат хидроулични подигнувачи на вентилите.

Колку оваа опција ги заштитува вентилите и нивните лежишта конкретно кај наведениот мотор?
Дали Плимонт нуди системи кои ја имаат оваа опција?

Ви благодарам.



Таква Астра се вози секој месец од Скопје до Полска со константна гас над 4000 вртежи на плин. Еве ја 150.000км нема никаков проблем, моторот спие. Уредот е Тартарини некој... небитно

А пред колку време, поточно колку имала поминато вашата Астра пред да го монтирате плинот?
Или само на плин има поминато 150000 км?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 782
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2643 на: Јануари 31, 2020, 08:37:14 am »
Здраво Плимонт, здраво на сите во форумов.

Плимонт, може ли нешто повеќе за вградување на плински уред во Опел Астра Х Z16XER и за VSR опцијата кај некои плински уреди, а тоа е вбризгување на мали дози (15%, 20%) на бензин при надминувањена одреден број на вртежи на моторот. Се користи за заштита на вентили и seats-еви (сицеви) кај мотори чии вентили и седла страдаат при работа на плин. Z16XER немаат хидроулични подигнувачи на вентилите.

Колку оваа опција ги заштитува вентилите и нивните лежишта конкретно кај наведениот мотор?
Дали Плимонт нуди системи кои ја имаат оваа опција?

Ви благодарам.




Здраво
Како опции за дополнително ладење на вентилите ги користиме:
-Valve saver адитиви, се нанесуваат со дозатор-преку усисна грана.
-Tunap адитив, се става во бензискиот и гасниот резервоар и се нанесува преку горивата
-Делумно вбризгување на бензин- split-fuel , како гориво кое поефикасно ги лади вентилите.
Се работи за т.н. split-fuel опција, која ја имаат сите секвенционални автогасни уреди уште од самиот почеток на нивното производство (пред 15-тина години). Се вклучува во договор со клиентот и притоа се избира процент на учество на бензин и праг на вртежи над кој ќе се вклучува бензинот.
Kaj Астра 1.6, според информациите кои ги имаме од Ауто Цем, за одржување на вентилите во добра состојба потребно е тие да се штелуваат на секои 60,000 км без разлика дали се вози на бензиски ила на гасен погон.

Отсутен Александар_МКД

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2644 на: Јануари 31, 2020, 14:09:07 pm »
Здраво Плимонт, здраво на сите во форумов.

Плимонт, може ли нешто повеќе за вградување на плински уред во Опел Астра Х Z16XER и за VSR опцијата кај некои плински уреди, а тоа е вбризгување на мали дози (15%, 20%) на бензин при надминувањена одреден број на вртежи на моторот. Се користи за заштита на вентили и seats-еви (сицеви) кај мотори чии вентили и седла страдаат при работа на плин. Z16XER немаат хидроулични подигнувачи на вентилите.

Колку оваа опција ги заштитува вентилите и нивните лежишта конкретно кај наведениот мотор?
Дали Плимонт нуди системи кои ја имаат оваа опција?



Ви благодарам.




Здраво
Како опции за дополнително ладење на вентилите ги користиме:
-Valve saver адитиви, се нанесуваат со дозатор-преку усисна грана.
-Tunap адитив, се става во бензискиот и гасниот резервоар и се нанесува преку горивата
-Делумно вбризгување на бензин- split-fuel , како гориво кое поефикасно ги лади вентилите.
Се работи за т.н. split-fuel опција, која ја имаат сите секвенционални автогасни уреди уште од самиот почеток на нивното производство (пред 15-тина години). Се вклучува во договор со клиентот и притоа се избира процент на учество на бензин и праг на вртежи над кој ќе се вклучува бензинот.
Kaj Астра 1.6, според информациите кои ги имаме од Ауто Цем, за одржување на вентилите во добра состојба потребно е тие да се штелуваат на секои 60,000 км без разлика дали се вози на бензиски ила на гасен погон.

Плимонт, ви благодарам за деталните информации.
Според вас, која е нај ефикасна опција од горе наведените, за зачувување на вентилите кај овие мотори, не земајќи го економскиот фактор во предвид.

FYI  Производителот Опел во сервисната книга, конкретно за овој мотор налага проверка на зазорот на вентилите дури на 150000 км. Само за дизел моторите Z19DT и Z19DTL, проверка и штелување на вентили е на секои 60000 км.

Присутен vladic3110

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1349
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2645 на: Февруари 17, 2020, 09:20:07 am »
Од вчера почна кога ја гасам колата да свирнува кратко двапати и трепка сијаличката за плин, нема ништо разлика во возење колата само звуков кога ја гасам. Дали е можно да е некоја нотификација за носење на сервис оти како шо гледам ги имам стигнато и километрите и годините за нареден сервис пишани на лепенката веќе пред некој месец. Еве и видео
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4399
  • French diamond
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2646 на: Февруари 17, 2020, 09:57:01 am »
Да, сигнал за сервис на плинот.

Присутен vladic3110

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1349
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2647 на: Февруари 17, 2020, 14:14:16 pm »
Фала.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html