@kire95 исто е ама не е исто
на црната фалат уште некои детали и да се монтираат другите бандажи што ги имам со нови гуми.
Да се вратиме пак на темата, конечно колата ја свртев некое кругче низ маало, има уште ситно работа да се наштелува петти цилиндар и повторно да се испушти воздух од кочници.
Имав купено Дигифиз (дигитална табла) од поодамна која беше за стар тип на инсталација, кај мене е нов тип... па со главниот мајстор извадивме шема до шема исфрливме тоа што не треба и комбиниравме тоа што остана со кабли кои ги најдов од Голф 3ка за да може да се уштека во осигурачка табла.
И сето тоа изгледа вака (имам сијалички за промена на дигифизот затоа не свети едната половина):
Еве видео од првото пробно возење:
Морам да кажам дека сум позитивно изненаден од H&R штелките и дури сметам дека се за нијанса подобри од KW варијантот што ги имав на другата двојка.
Конечно е средено и осветлувањето.
И како изгледа моторниот простор под хауба кога комплетно се е наместено, вклучувајќи ги и цевките за клима.
Крајот на овој пост би го искористил за уште еднаш да му се заблагодарам на тимот другари кои безусловно помагаат во работата до 2-3 саат по полноќ: Антонио, Дуле, Даре и Коста. Фала ви дечки.