Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1715801 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9869
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6645 на: 18 Октомври 2018, 16:27:53 pm »
не може со силикон да го среди. А да се најде може.

Отсутен helix

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6646 на: 18 Октомври 2018, 17:02:30 pm »
dane znae nekoj kade moze da se najde menjac za polo, 1997, 1.9 dizel ?
sugestija nekoj otpad ?

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3963
  • MadaFunker
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6647 на: 18 Октомври 2018, 17:04:01 pm »
Шо кур сака нека прави, шо дробел тоа ке срка..
New blood of old school

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9869
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6648 на: 18 Октомври 2018, 17:50:48 pm »

Отсутен helix

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9869
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6650 на: 18 Октомври 2018, 22:17:16 pm »
е нема јбг...

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6651 на: 18 Октомври 2018, 23:53:33 pm »
Дечки ве молам набројте симптоми на отидени лагери и буфери на амортизери. На ксарата има некое поврмено тропкање како стабилизатор, пример удира левото предно тркало на некоја помала нерамнина и од десно се јавува  “туп“. Се од предница е ново или скоро ново, остана само амортизери, лагери и буфери. Исто и горниот држач на моторот (десно) не е сменет ама изгледа ок и нема тресење и сл.

Знам се имам возено во пежо 306 со истиот мотор со отиден држач колата како трактор се тресеше, хаха. Ова го нема кај мене.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9869
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6652 на: 19 Октомври 2018, 00:12:26 am »
да не е баферот ?
Ако е лагерот ќе крцка кога моташ лево-десно. Сепак провери, не можам вака со сигурност да ти кажам.

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6653 на: 19 Октомври 2018, 00:24:34 am »
Па да ти кажам крцка по некогаш ама не стално. Ќе ги сменам секако.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9869
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6654 на: 19 Октомври 2018, 00:31:23 am »
Мада од муабетов мене поќе накај баферот ми иде, е сега некаде одат комплет, некаде се башка, али како што кажав, не можам вака да ти гарантирам дека 100% е до лагерите/баферите.

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6655 на: 19 Октомври 2018, 12:23:31 pm »
Башка се на ксарата лагерите и буферите. Макар да кога ќе се отвори ќе се види што е за менување.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17268
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6656 на: 20 Октомври 2018, 10:45:03 am »
Имам потешкотии во наоѓање заменски модул со рекети што ќе одговара за мојата Ксара. Трепкачите работат како што треба, бришачите работат како што треба, единствен проблем се светлата кои трепкаат, се гасат, остануваат запалени откако ќе ја изгасам колата... Си имаат свој памет и прават како ќе им текне.

Прашање до оние што чепкале електроника: дали може да се заобиколи рекетката при палење светла, односно БЕЗ да се сече фабричката инсталација (да се искористат џекчињата), палењето на светлата да оди преку посебен, додаден прекинувач? Веројатно ќе биде однесена на електричар за ова, ама дали е вакво нешто изводливо, да не звучам глупо кога ќе се појавам таму. :)

Прашано на многу места за нов модул, 180 евра најниска цена за дел произведен во Азија. Неисплатливо, ќе продолжам да барам половен дел, ама барем до тогаш да можам да ја користам колата навечер.

Присутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2892
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6657 на: 20 Октомври 2018, 11:16:45 am »
Имам потешкотии во наоѓање заменски модул со рекети што ќе одговара за мојата Ксара. Трепкачите работат како што треба, бришачите работат како што треба, единствен проблем се светлата кои трепкаат, се гасат, остануваат запалени откако ќе ја изгасам колата... Си имаат свој памет и прават како ќе им текне.

Прашање до оние што чепкале електроника: дали може да се заобиколи рекетката при палење светла, односно БЕЗ да се сече фабричката инсталација (да се искористат џекчињата), палењето на светлата да оди преку посебен, додаден прекинувач? Веројатно ќе биде однесена на електричар за ова, ама дали е вакво нешто изводливо, да не звучам глупо кога ќе се појавам таму. :)

Прашано на многу места за нов модул, 180 евра најниска цена за дел произведен во Азија. Неисплатливо, ќе продолжам да барам половен дел, ама барем до тогаш да можам да ја користам колата навечер.

Јави се тука прашај, може ќе ти понуди друго решение или решавање на проблемот што го имаш.

Во тетово се наоѓа, можда е малце поскап од другите ама ептен е спремен. Прашај го и орентационо цена колку би коштало тоа.

 075 482 206 - Бизо

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6658 на: 20 Октомври 2018, 11:53:43 am »
На Seat Ibiza 1.9 тди 2004 година, со ТРВ електрично серво имам проблем. Свети жолтата лампичка за серво, на колата и работи сервото, ама делумно. Да речам сум возел други коли со вакво серво и воланчето лета, а на оваа е потешко. Кога вртам нагло се стврднува воланот и оди уште потешко, а кога вртам полека/глатко оди онака лесно ама не доволно лесно колку што треба да биде. Во Куманово и сменија Трв серво пумпа, некој сензор на летвата и некој кабел што води до сензорот. Проблемот остана пак, ми ги вратија оргиналните делови и ми рекоа не знаеме што може да биде. Некој дали имал ваков проблем и познавате ли електричар што би можел да го реши?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6659 на: 21 Октомври 2018, 00:29:37 am »
На Seat Ibiza 1.9 тди 2004 година, со ТРВ електрично серво имам проблем. Свети жолтата лампичка за серво, на колата и работи сервото, ама делумно. Да речам сум возел други коли со вакво серво и воланчето лета, а на оваа е потешко. Кога вртам нагло се стврднува воланот и оди уште потешко, а кога вртам полека/глатко оди онака лесно ама не доволно лесно колку што треба да биде. Во Куманово и сменија Трв серво пумпа, некој сензор на летвата и некој кабел што води до сензорот. Проблемот остана пак, ми ги вратија оргиналните делови и ми рекоа не знаеме што може да биде. Некој дали имал ваков проблем и познавате ли електричар што би можел да го реши?

Тоа е дефект на Ибиците, кај повеќето се јавува. Прашај го @ARMEX он мака мачеше со тоа.