Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 201194 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 46868
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2115 на: Мај 05, 2020, 21:34:01 pm »
Гумени делови не.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен Panda993

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2116 на: Мај 06, 2020, 01:05:58 am »
Гумени делови не.
Што сакаш да кажеш? 

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3159
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2117 на: Мај 06, 2020, 07:52:31 am »
За ребрастиот не знам, ама за буферите ги менуваш еднаш можи на 15 години, а можи и никогаш, ќе се фрли колата пред да се променат. Затоа не игра улога датумот на производство, за разлика од гумите, акумулаторите, маслото и слично на кои просечен век му е 4-5 години.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 38112
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2118 на: Мај 06, 2020, 08:55:56 am »
Ребраст на некои коли се менува на 10 години и 120.000км. Се зависи од конструкцијата на моторот и колку со тек на време го „оптегнува“ и го оштетува ребрастиот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 46868
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2119 на: Мај 06, 2020, 09:03:34 am »
Гумени делови не.
Што сакаш да кажеш?
Гумени делови векот им почнува по производство, а не по монтажа. Може да имаат 5, 10, 20 години животен век. Ама тој почнува на денот на производство. Зошто гумата ги губи својствата со текот на времето.

Конкретно еве пневматик за кола 5 години стар возен на кола 10000км за тие 5 години (значи не е стоен) и гаражиран и се, ќе биде покрут и со полоши перформанси во секое поле од пневматик кој е стар 1 година и има изминато 10000км. Бидејќи смесата на тој од 1 година е сеуште соодветна на таа од времето на производство, односно не деградирала. Кај пневматици рокот е 5 години. Кај некои други производи може да е 20 години. Или 10 години еве како што вели Симо за каиш.

Не дека ќе откаже на тие 5 години гумата, ниту пак е гарантирано дека ќе издржи 5 години. Туку својствата ВО ПРОСЕК толку и траат.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен atimofejev

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2120 на: Мај 06, 2020, 10:14:58 am »
Според ЕУ препораки, немонтиран пневматик до 5 години стар може да се продава како нов.
Монтиран и користен, доколку нема други недостатоци да се замени после 7-10 години од датум на производство.

Според Michelin и Continental, препорака е да се замени после 10 години експлоатација од датумот на производство, се разбира доколку нема други недостатоци и сеуште има минимум длабочина на шарата.

https://www.michelinman.com/howLongTireLast.html
„If the tires haven't been replaced 10 years after their date of manufacture, as a precaution, Michelin recommends replacing them with new tires.“

https://www.continental-tires.com/car/tire-knowledge/tire-damage-age-repair/replacing-tires
„Continental advises that all tires (including spare tires) made more than ten years ago should be removed from service and replaced with new tires.“

Отсутен Xcypr

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2121 на: Мај 15, 2020, 19:15:50 pm »
Здраво дечки. Се работи за Honda Civic 2.2 cdti од 2008 година. Ми има отидено предниот лев амортизер и прашав еден мајстор колку би чинела поправката и ми кажа 500 франци делови за пар предни и работна рака 100 , што според мене е премногу. Што мислите за колку отприлика би можел да купам сет предни амортизери во Мк и после да најдам некој да ми ги монтира овде? Значи знам дека Швајцарија е поскапа за вакви работи и очекував цена околу 300 но 600 ми се виде премногу со оглед дека се работи за мајстор кој работи на црно .

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 38112
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2122 на: Мај 15, 2020, 19:25:13 pm »
Не делува скапо ако се работи за ОЕМ амортизери. Веројатно во деловите не се само амротизери, туку и горните „лагери“, соодветни bump stops, и гумени заштити за амортизерите. Можно е и нови федери да има.
Ако сакаш афтермаркет, подобро ти е од Германија да бараш, отколку од Македонија. Без разлика, од кај и да зимаш, рачунај дека ако ги ментнеш сите овие делови, ќе биде цената околу 300+ евра за пар. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Xcypr

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2123 на: Мај 15, 2020, 19:59:26 pm »
Не делува скапо ако се работи за ОЕМ амортизери. Веројатно во деловите не се само амротизери, туку и горните „лагери“, соодветни bump stops, и гумени заштити за амортизерите. Можно е и нови федери да има.
Ако сакаш афтермаркет, подобро ти е од Германија да бараш, отколку од Македонија. Без разлика, од кај и да зимаш, рачунај дека ако ги ментнеш сите овие делови, ќе биде цената околу 300+ евра за пар. 
Во ред ,значи не ме мавта мајсторот .Само сакав второ мислење бидејќи немам познавања ниту искуство во овие работи.