Автор Тема: Регистрација и технички преглед  (Прочитано 277038 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54739
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #990 на: 08 Октомври 2019, 13:29:47 pm »
Се надевам дека се зезаш со коливе.
Никад, ама НИКАД со стандардов наш, просечен фамилијарен човек нема да купи кола од 10000 евра. Да не зборам каде е рата за дом, трошоци за дете - две...
Сосема во ред, аргументов е на место. Поентата ми беше дека многу-МНОГУ е лоша перцепцијата за возилата и секогаш се оди да се земе возило од што е можно поголема класа, на сметка на годините. Што напротив според мене е сосема спротивно од правилното. Имено еве нека е и 7000евра, муабетот секогаш се сведува на „имаш мечка за тие пари“, а реално не само што нема мечка туку едвај има за Фиеста за 7000евра. Ама мечката ќе е стара 15 години, а Фиестата 2 години.
Еве го просечното самоштонабавено возило на нашите улици:


Наспрема она во поумните нации, набавено за истата цена:


И пак ќе речам, наполно се сложувам со тебе.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1712
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #991 на: 08 Октомври 2019, 13:40:54 pm »
Дени тие се посебни случаеви што купуваат бизнис класа половни коли а немаат ни за асална Фиеста. Работата е што државата удри кај што е најлесно, по народот. Фабриките што не трујат и никој не ги контролира не се криви, што горат увезен отровен отпад не се криви, што секој парк го заменија со зграда не се криви, Петре со 300 евра плата што вози Поло од 2003-та е крив бидејќи колата му загадува.

Гледам одредени членови на форумов се заебаваат иронично кога ќе пишам нешто вакво, како до вчера сме барале да се затегне на технички а сега не ни чинело... Бараме да не ги пуштаат со неисправни коли што претставуваат опасност во сообраќајот, ама не да ти кажува си загадувач со еуро 2,3 и ќе ти лимитира движење во град, ама веројатно друг е паметот кога имаш пари да си купиш и 30,40000 евра нова кола од салон.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10123
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #992 на: 08 Октомври 2019, 13:42:05 pm »
Само БМВ е кола вредна за парите, па макар и 20 стар.
Што ќе рече еден член на форумов ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54739
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #993 на: 08 Октомври 2019, 13:45:45 pm »
Дени тие се посебни случаеви што купуваат бизнис класа половни коли а немаат ни за асална Фиеста. Работата е што државата удри кај што е најлесно, по народот. Фабриките што не трујат и никој не ги контролира не се криви, што горат увезен отровен отпад не се криви, што секој парк го заменија со зграда не се криви, Петре со 300 евра плата што вози Поло од 2003-та е крив бидејќи колата му загадува.

Гледам одредени членови на форумов се заебаваат иронично кога ќе пишам нешто вакво, како до вчера сме барале да се затегне на технички а сега не ни чинело... Бараме да не ги пуштаат со неисправни коли што претставуваат опасност во сообраќајот, ама не да ти кажува си загадувач со еуро 2,3 и ќе ти лимитира движење во град, ама веројатно друг е паметот кога имаш пари да си купиш и 30,40000 евра нова кола од салон.
Апсо - лутно.

Сепак да не заборавиме дека огромен дел од загадувањето доаѓа од греење на биомаса, палење на пневматици, како и горење на отпад.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1712
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #994 на: 08 Октомври 2019, 13:53:40 pm »
Дени тие се посебни случаеви што купуваат бизнис класа половни коли а немаат ни за асална Фиеста. Работата е што државата удри кај што е најлесно, по народот. Фабриките што не трујат и никој не ги контролира не се криви, што горат увезен отровен отпад не се криви, што секој парк го заменија со зграда не се криви, Петре со 300 евра плата што вози Поло од 2003-та е крив бидејќи колата му загадува.

Гледам одредени членови на форумов се заебаваат иронично кога ќе пишам нешто вакво, како до вчера сме барале да се затегне на технички а сега не ни чинело... Бараме да не ги пуштаат со неисправни коли што претставуваат опасност во сообраќајот, ама не да ти кажува си загадувач со еуро 2,3 и ќе ти лимитира движење во град, ама веројатно друг е паметот кога имаш пари да си купиш и 30,40000 евра нова кола од салон.
Апсо - лутно.

Сепак да не заборавиме дека огромен дел од загадувањето доаѓа од греење на биомаса, палење на пневматици, како и горење на отпад.

Многу загадувачи има, ама сето тоа се решава плански. Ова што они ни го продаваат е само за да се прикаже дека се грижат за средината, класични политички поени.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2055
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #995 на: 08 Октомври 2019, 14:04:19 pm »
Дени, стандардов наш е дека луѓето немаат ни за најниска класа од салон.

Тоа се исклучоци како што си пишал повисока класа, а постаро возило.
Дури и тие би ги разбрал - лично од мене тргам: радо би дал пари за Астра Ј од 2011 него Фиеста од 2015. И ова доаѓа од некој што хартија од Орбит знае да носи у рака стотици метри до наредна канта за ѓубре.

Кола регистрирав пред еден месец. Браво ЈТД од 2001-ва. На технички ми рекоа дека супер сум со издувни гасови, дури и изненадени беа. И лани и полани. Ама јас знам дека сум можеби исклучок пошто знам како си го чувам возилото и како го возам.

Не може ти како држава да ограничуваш увоз до Еуро 5, а државата се распаѓа по сите економски шавови, вклучително и најбитно кај работничката класа. Пази, ГРАДОНАЧАЛНИК на голема општина како Аеродром излегува на прес и вика даваме субвенции за 19 инвертери. Ејјјјјј 19 ИНВЕРТЕРИ.
А во исто време од некој оџак излегува гадно како за 1900 печки на дрва во секунда.


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3227
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #996 на: 08 Октомври 2019, 14:09:03 pm »
А бре ако сакам и Еуро 0 ќе возам, дали од што толку имам или од што ми е мерак, се додека тоа возило е 100% во исправна состојба за да се пушти во сообраќај нема што да паламудат.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1820
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #997 на: 08 Октомври 2019, 14:23:25 pm »
Дечки, никој не те ограничува каква кола да возиш, може и 50 години стара кола, само што сега мора да е исправна.
Треба да кочи како што треба, треба да има издувни гасови согласно стандардите за тоа возило, треба да има жмигавци исправни, светла исправни да не е кородирано на клучни места, да има здрава предница итн итн ...

Па ова е добро и за тој што ја вози и за сите други учесници, луѓе да бидеме реални, канти се возат по улициве, не од што се нема пари туку од што тоа е дозволено.
Па пред 30 години бре татко ми со страв идеше да го регистрира кецот и Југото, и не само он туку пола комшилук кочеа како улави во Керамидница на улица за да проверат ножна и рачна, дали им е комплет сетот со резервни сијалички, прва помош, жмигавците не смееја да се избледени на кецот итн итн ... и тогаш се тоа беше нормално ама сега ако го бараат тоа одма нечинат педери биле.
ПСС ја почнаа целата гомнарија, они пуштаа све и свашта затоа што некој им дозволи, земаа клиентела на АСУЦ, Здружение на возачи и АМСМ, па мораа и овие да олабават.
Другари возилата мора да се исравни, абре колку и да си прав ако здобиш некој таков има да го лежиш ни крив ни дужен. Еден куп коли ги има што не им работат штоповите ниту пак стоп светлата, па тој навечер негде на автопат како таксена марка има да му се залепи некој од позади.
Ако возиш кола мора да имаш кеш бар кочниците да ги поправиш или пак сијалички да смениш, инсталација да поправиш, мислам да бидеме реални нели, ако не има алтернативен превоз.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1712
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #998 на: 08 Октомври 2019, 14:31:15 pm »
Дечки, никој не те ограничува каква кола да возиш, може и 50 години стара кола, само што сега мора да е исправна.
Треба да кочи како што треба, треба да има издувни гасови согласно стандардите за тоа возило, треба да има жмигавци исправни, светла исправни да не е кородирано на клучни места, да има здрава предница итн итн ...

Па ова е добро и за тој што ја вози и за сите други учесници, луѓе да бидеме реални, канти се возат по улициве, не од што се нема пари туку од што тоа е дозволено.
Па пред 30 години бре татко ми со страв идеше да го регистрира кецот и Југото, и не само он туку пола комшилук кочеа како улави во Керамидница на улица за да проверат ножна и рачна, дали им е комплет сетот со резервни сијалички, прва помош, жмигавците не смееја да се избледени на кецот итн итн ... и тогаш се тоа беше нормално ама сега ако го бараат тоа одма нечинат педери биле.
ПСС ја почнаа целата гомнарија, они пуштаа све и свашта затоа што некој им дозволи, земаа клиентела на АСУЦ, Здружение на возачи и АМСМ, па мораа и овие да олабават.
Другари возилата мора да се исравни, абре колку и да си прав ако здобиш некој таков има да го лежиш ни крив ни дужен. Еден куп коли ги има што не им работат штоповите ниту пак стоп светлата, па тој навечер негде на автопат како таксена марка има да му се залепи некој од позади.
Ако возиш кола мора да имаш кеш бар кочниците да ги поправиш или пак сијалички да смениш, инсталација да поправиш, мислам да бидеме реални нели, ако не има алтернативен превоз.


За исправноста не станува збор, каква и да е кола треба да е исправна и да се одржува.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4050
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #999 на: 08 Октомври 2019, 14:32:30 pm »
да не се занесуваме малце со тоа еуро 5, а имаме ебан градски превоз кој за ништо не го бива.
Еве во Германија како е:
„Green stickers can be given to diesel vehicles of Euro 4 and above, and petrol vehicles at Euro 1 or higher. Diesel vehicles that reach the Euro 3 standard qualify for a yellow sticker and diesels that are Euro 2 qualify for red stickers.“
https://www.rac.co.uk/drive/travel/driving-abroad/german-emissions-sticker/

„Diesel vehicles becoming a yellow badge because of their correspondence with the EURO norm 3 can receive a green environmental badge 4 if they can prove they have been refitted with a particles filter.“
https://www.umwelt-plakette.de/en/information-about-german-environmental-badge/the-german-environmental-badge/information-about-german-environmental-badge.html#c33691

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10123
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1000 на: 08 Октомври 2019, 14:55:45 pm »
Целиот муабет почна со некаква си наводна забрана...

Но не би се зачудил техничкиот преглед да отиде во крајност како во Србија каде технички исправно постаро возило не поминува од банална причина.

Затоа почнуваме да дуваме на ладно ;D

Инаку, народов има пари.
Се купуваат коли од по 5,6000 евра во кеш за Аудичишта и слични коли, наместо тие да бидат учество + кредитче и да се земе Фиестиче или слично.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1001 на: 08 Октомври 2019, 15:19:48 pm »
Ами за некој да ти даде кредитче или лизингче треба да имаш официјални примања и ратата да не биде преку 30% од месечните примања. Македонче пари има ама делумно стекнати на ваков или онаков начин  ;D и боље земи си ауди а6 со 650.000км за 5.000 евра.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1002 на: 08 Октомври 2019, 15:22:59 pm »
Батиња, ај малце у реалноста да се вратиме.

Веројатно живеете во некој бабл и имате премногу утопистичка слика за општеството во кое живееме.

Просечната плата на ниво на република изнесува околу 23000 денари.

Овој износ е преамбициозен затоа што многу од луѓето кои што работат по приватните фирми и фабрики од странски инвеститори земаат и помалку.


Затоа приберете си го малку жаргонот на изразување и генерализирање затоа што изјавите што ги давате за многу луѓе кои што ве читаат се навредливи.

Никој не избрал да биде сиромав во животот.

Сите немаат иста почетна точка во трката наречена "живот". Некој потекнува од поимотно семејство, во кое предците стекнале некаков капитал кое го уживаат наследниците. Некој потекнува од работничко семејство кое што нема капитал од предци и пробува да се образува и сам да се пробие низ системот и животот. Некој не ни има предци, ниту пак родители и се бори сам без никаква помош.

Затоа не јадете вафли, како е лесно да се купи кола од ХХХХ евра, и дека си глуп и штетник ако не го правиш тоа, затоа што загадуваш...

Во суштина не се глупи тие што не купиле кола и мачно се борат за да преживеат, туку тие што успеале во животот заради мама, тато, партија, врски....

Дополнително, квази-вредностите за "успешен" индивидуалец во општеството се базираат врз материјализам и општествен статус. И најчесто тие вредности се поставени од ухлебени шупаци кои што ништо немаат направено во животот без да имаат логистика од мама, тато, партија, врски и слично.

Оттука потекнува поривот да се поседува Ауди А6 наместо Фиеста, а не од желбата да го загадуваат воздухот што сите ние го дишеме.

Кога ќе генерализирате "народ", водете сметка дека големиот дел од тој народ нема сопствен кров над глава, одгледува семејство со просечна плата (најчесто една во семејството). Дури и двајца членови во семејството да работат со просечна плата од 23к, не е можно да:
- Исплатиш рата од кредит за стан
- Да се прехраниш
- Да платиш сметки
- Да школуваш деца
- Да купиш, регистрираш и возиш возило


Затоа бе батиња, кај нас се возат и купуваат коли во ценовен ранг од 3000 до 4000 евра.

Затоа се штеди на мајсторлук, делови и одржување на возила.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43368
  • Il Moderatore
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1003 на: 08 Октомври 2019, 15:26:44 pm »
Целиот муабет почна со некаква си наводна забрана...

Но не би се зачудил техничкиот преглед да отиде во крајност како во Србија каде технички исправно постаро возило не поминува од банална причина.

Затоа почнуваме да дуваме на ладно ;D

Инаку, народов има пари.
Се купуваат коли од по 5,6000 евра во кеш за Аудичишта и слични коли, наместо тие да бидат учество + кредитче и да се земе Фиестиче или слично.

У србија, цената за регистрација за над 3200ццм е пердашење на богаташи. Чиста работа. 3200ццм 175kw  цена: 231949.00 RSD
http://www.registracijavozila.rs/registracija-vozila-cene/

па на кој му се може, нек се курчи...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54739
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1004 на: 08 Октомври 2019, 15:35:37 pm »
Целиот муабет почна со некаква си наводна забрана...

Но не би се зачудил техничкиот преглед да отиде во крајност како во Србија каде технички исправно постаро возило не поминува од банална причина.

Затоа почнуваме да дуваме на ладно ;D

Инаку, народов има пари.
Се купуваат коли од по 5,6000 евра во кеш за Аудичишта и слични коли, наместо тие да бидат учество + кредитче и да се земе Фиестиче или слично.

У србија, цената за регистрација за над 3200ццм е пердашење на богаташи. Чиста работа. 3200ццм 175kw  цена: 231949.00 RSD
http://www.registracijavozila.rs/registracija-vozila-cene/

па на кој му се може, нек се курчи...
Одличен пример за како треба.