Автор Тема: Регистрација и технички преглед  (Прочитано 275601 пати)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7290
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1200 на: 13 Февруари 2020, 13:17:25 pm »
Јас кај другар ја осигурувам колата секоја година, ама не сака да се откажи од провизијата, ниту пакетче ми има дадено со миривче, течност за стакла и сл.
Не е будала, за неговата не ќе купува.  :D

Тоа со пакетчињата поклончиња го измислија чкартните осигурителни компании, да привлечат народ. :) Јас не би доверил нешто мое на таква осигурителна компанија. :)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6305
  • Бенве сие бенве
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1201 на: 13 Февруари 2020, 14:42:50 pm »
Денес бев, без технички со зелен картон околу 23000ден (ми важеше ланскиот технички). Скапо тоа многу за патишта, околу 4000ден, за кои патишта само не знам...

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1202 на: 17 Февруари 2020, 20:39:36 pm »
Можно е самите да ги одјавиле и среќно си го возат моторот.
Искрено ми е многу глупа сета таа работа околу одјавувањето, небаре се работи за друга држава. Што е проблемот новиот сопственик да ги одјави таблиците во својот град. Секако поседува доказ дека возиото си го купил - купопродажен договор. Соораќајната му ја издала истата институција - МВР. Што менува ако таблиците и старата сообраќајна се одјават во полициската станица во која се вадат новите. Секако сите полициски станици меѓу себе се поврзани и на крајот податоците одат во една иста база на податоци. Таблиците и сообраќајната мора да се поништат дали тоа ќе се направи во местото каде што се издадени или во местото каде што ќе се издадат нови исто е - информацијата ќе стигне истовремено секаде. Ама зошто просто кога може сложено.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6643
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1203 на: 19 Февруари 2020, 09:28:35 am »
Ако сте направиле купопродажен договор, нивни проблем дали ќе ги одјават или не. И да се случи нешто, имаш доказ дека не е твое возилото повеќе.
Само мисли си така се додека не му истече регистрацијата и направи сообраќајка по негова вина. Од тебе како СОПСТВЕНИК ВО СООБРАЌАЈНА осигурителната ќе бара регрес. Има и казна за неодјавување во рок од 15 дена од кога си го продал возилото за која што си ТИ должен да го одјавиш.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6076
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1204 на: 19 Февруари 2020, 09:52:24 am »
Со купопродажниот договор се префрлува сопственоста на возилото, така да новиот сопственик има рок од 30дена да ги врати таблиците откако ќе ја пополни одјавата.
Јас така го сваќам членов, и уствари немаш 30дена да ги одјавиш таблиците, можиш да ги одјавиш кога сакаш.

Цитат
Член 40
Задолжителност на одјава
(1) Сопственикот на регистрираното возило е должен да го одјави своето
возило кај органот што го регистрирал и со одјавата во рок од 30 дена од денот на
одјавувањето, да ги врати регистарските таблици, ако:


Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1818
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1205 на: 19 Февруари 2020, 14:45:32 pm »
Купувачот може да ги одјави таблиците доколку во купопродажниот договор има посебен член дека може да ги одјави, доколку тоа не го пишува во купопродажниот мора продавачот да ги одјави.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1721
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1206 на: 19 Февруари 2020, 15:32:46 pm »
Ne, nema da mu gi odjavat ako toa e napisano vo kupoprodazniot dogovor, isprobano nekolku pati.

Potrebno e polnomosno od prodavacot zavereno na notar.

Dokolku se znaete so policaecot, togas moze da gi odjavis i bez polnomosno.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1207 на: 19 Февруари 2020, 22:03:35 pm »
Можно е самите да ги одјавиле и среќно си го возат моторот.
Искрено ми е многу глупа сета таа работа околу одјавувањето, небаре се работи за друга држава. Што е проблемот новиот сопственик да ги одјави таблиците во својот град. Секако поседува доказ дека возиото си го купил - купопродажен договор. Соораќајната му ја издала истата институција - МВР. Што менува ако таблиците и старата сообраќајна се одјават во полициската станица во која се вадат новите. Секако сите полициски станици меѓу себе се поврзани и на крајот податоците одат во една иста база на податоци. Таблиците и сообраќајната мора да се поништат дали тоа ќе се направи во местото каде што се издадени или во местото каде што ќе се издадат нови исто е - информацијата ќе стигне истовремено секаде. Ама зошто просто кога може сложено.
Тотално се слагам, глупо е изведено сето ова со одјавувањето, стварно може да го поедностава... Ама, има и одговор зашто... Регистарските таблици му припаѓаат на сопственикот на возилото, а не на возилото... Тула е финтата... Да земам да нарачам таблици типизирани, коштаа околу 1200  евра со сите папирологии... Денот кога ја продавам колата, идам и ги одјавувам таблиците во мвр, а типизираните си се мои и понатаму... На следната кола ќе ги ставам, ќе платам трошок таму колку и да е... Тука е финтата, зашто сопатвеникот што продава мора да ги одјави... Иако, има законско решение за тоа, сепак вака им е полесно изгледа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4029
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1208 на: 19 Февруари 2020, 22:10:55 pm »
А нетипизираните твои се исто после одјава?Пошто не ти ги даваат, си ги задржуваат :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1209 на: 20 Февруари 2020, 16:53:03 pm »
А нетипизираните твои се исто после одјава?Пошто не ти ги даваат, си ги задржуваат :)

Па види убаво, прочитај што потпишуваш кога одјавуваш таблици... Ќе видиш дека потпишуваш документ во кој се  согласуваш да се откажеш од нив... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1210 на: 20 Февруари 2020, 19:15:07 pm »
Можно е самите да ги одјавиле и среќно си го возат моторот.
Искрено ми е многу глупа сета таа работа околу одјавувањето, небаре се работи за друга држава. Што е проблемот новиот сопственик да ги одјави таблиците во својот град. Секако поседува доказ дека возиото си го купил - купопродажен договор. Соораќајната му ја издала истата институција - МВР. Што менува ако таблиците и старата сообраќајна се одјават во полициската станица во која се вадат новите. Секако сите полициски станици меѓу себе се поврзани и на крајот податоците одат во една иста база на податоци. Таблиците и сообраќајната мора да се поништат дали тоа ќе се направи во местото каде што се издадени или во местото каде што ќе се издадат нови исто е - информацијата ќе стигне истовремено секаде. Ама зошто просто кога може сложено.
Тотално се слагам, глупо е изведено сето ова со одјавувањето, стварно може да го поедностава... Ама, има и одговор зашто... Регистарските таблици му припаѓаат на сопственикот на возилото, а не на возилото... Тула е финтата... Да земам да нарачам таблици типизирани, коштаа околу 1200  евра со сите папирологии... Денот кога ја продавам колата, идам и ги одјавувам таблиците во мвр, а типизираните си се мои и понатаму... На следната кола ќе ги ставам, ќе платам трошок таму колку и да е... Тука е финтата, зашто сопатвеникот што продава мора да ги одјави... Иако, има законско решение за тоа, сепак вака им е полесно изгледа...
Дефинитвно им е полесно. Ова законско решение е во ред само ако претходниот сопственик сака да ги задржи таблиците. Плус таблиците се менуваат само ако се менува општината во спротивно таблиците остануваат на колата, исклучок од ова би бил случајот кој ти го образложи. Е тука настануваат проблемите. Новиот сопственик има многу незгоден избор. Да ја однесе колата дома со старите таблици и потоа да ги праќа заедно со сообраќајната по карго кај стариот сопственик. Стариот сопственик потоа мора да му ја прати поништената сообраќајна назад по карго. Или да се поништат таблиците уште веднаш и новиот сопственик со поништена сообраќајна и без таблици да си ја однесе дома колата - под услов да ја натовари на камион, во спротивно ризикува казна. Трета варијанта е да се извадат пробни таблички што е екстра трошок и трошење време. Од моето искуство најчесто се применува првиот метод.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1006
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1211 на: 24 Февруари 2020, 21:14:46 pm »
Денес  регистрирана Алфата 1.9 150 кс по втор пат од ко е во мене и олеснет џебот за околу 12 800 ден.
Технички исправна, предницата камен, за назад му нагласив  дека ми тропка десната страна на ситни дупки за убо да ја проверат, тегнеја тресеја не можеа да фатат кај има луфта, јас сумљам дека можи амортизер да попушта (да стопли времето дополнително на механичар ке се утврди)
Резултатите на тест за издув (чадење) 0, тестирана помеѓу 2500-3000 rpm. (Фабрички е без DPF, од мене е исклучен EGR вентилот)


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1212 на: 24 Февруари 2020, 21:48:34 pm »
Денес  регистрирана Алфата 1.9 150 кс по втор пат од ко е во мене и олеснет џебот за околу 12 800 ден.
Технички исправна, предницата камен, за назад му нагласив  дека ми тропка десната страна на ситни дупки за убо да ја проверат, тегнеја тресеја не можеа да фатат кај има луфта, јас сумљам дека можи амортизер да попушта (да стопли времето дополнително на механичар ке се утврди)


Кога ќе менуваш амортизери, смени ги и овие: https://www.autodoc.co.uk/bilstein/7589430 Од нив е тропањето. Ако не менуваш амортизери, тогаш попунки се ставаат врз овие, од страната на гепекот и ќе престане тропањето.
Јас сум со попунки, и не ги сменив сега кога менував амортизери и се заебав...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5968
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1213 на: 24 Февруари 2020, 21:57:50 pm »
Денес  регистрирана Алфата 1.9 150 кс по втор пат од ко е во мене и олеснет џебот за околу 12 800 ден.
Технички исправна, предницата камен, за назад му нагласив  дека ми тропка десната страна на ситни дупки за убо да ја проверат, тегнеја тресеја не можеа да фатат кај има луфта, јас сумљам дека можи амортизер да попушта (да стопли времето дополнително на механичар ке се утврди)
Резултатите на тест за издув (чадење) 0, тестирана помеѓу 2500-3000 rpm. (Фабрички е без DPF, од мене е исклучен EGR вентилот)


Ќе тропка бе брат, возите канти и сакате да ги "увалите" како топ понуди, уместо Голф.

Отсутен vladimir_

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 212
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1214 на: 24 Февруари 2020, 22:24:19 pm »
Денес  регистрирана Алфата 1.9 150 кс по втор пат од ко е во мене и олеснет џебот за околу 12 800 ден.
Технички исправна, предницата камен, за назад му нагласив  дека ми тропка десната страна на ситни дупки за убо да ја проверат, тегнеја тресеја не можеа да фатат кај има луфта, јас сумљам дека можи амортизер да попушта (да стопли времето дополнително на механичар ке се утврди)


Кога ќе менуваш амортизери, смени ги и овие: https://www.autodoc.co.uk/bilstein/7589430 Од нив е тропањето. Ако не менуваш амортизери, тогаш попунки се ставаат врз овие, од страната на гепекот и ќе престане тропањето.
Јас сум со попунки, и не ги сменив сега кога менував амортизери и се заебав...
Фала за совето ,не знам какви се тие попунки и кај се клават, ќе разбарам да видам. Прво планирам да ги сменам лев со десен амортизер да видам дали е сигурно до нив или е до нешто друго :)

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk