Автор Тема: WRC Сезона 2014  (Прочитано 15596 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #15 на: 17 Јануари 2014, 21:11:49 pm »
Значи го прокоба, убаво си реков. ;D



Имаше и онборд ама ме мрзи да го барам..

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #16 на: 17 Јануари 2014, 21:56:19 pm »
Еве го:




Актуелниот шампион:





Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5833
Одг: Re: WRC Сезона 2014
« Одговори #17 на: 18 Јануари 2014, 01:19:35 am »
Пуштете на Арена Спорт 1.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #18 на: 18 Јануари 2014, 13:54:42 pm »
Не сум во тек. Зошто се возат Фиеста, Поло, I20, C3 наместо Focus, Golf, I30, C4? Кога влегоа комерцијалистиве во рели? (VW, Hyundai)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #19 на: 18 Јануари 2014, 14:28:59 pm »
VW лани и одма се закити со двојна шампионска титула, додека Хјундаи оваа им е прва сезона.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #20 на: 18 Јануари 2014, 22:17:08 pm »
Еве пак ја почнаа сезонава со победа :) Ogier прв
LP вајда се возат зошто се помали и поспретни ...

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #21 на: 18 Јануари 2014, 22:36:01 pm »

« Последно менување: 18 Јануари 2014, 23:29:09 pm Fic_CC »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #22 на: 19 Јануари 2014, 00:06:55 am »
Врхунски!


Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #23 на: 19 Јануари 2014, 15:43:52 pm »


WRC Монте Карло: Ожие ја приграби победата за Volkswagen

http://www.carclub.mk/2014/01/19/wrc-monte-carlo-ozie-ja-prigrabi-pobedata-za-volkswagen/




Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #24 на: 19 Јануари 2014, 17:53:27 pm »
Еве пак ја почнаа сезонава со победа :) Ogier прв
LP вајда се возат зошто се помали и поспретни ...

Не е баш така. Сепак треба некој да го прати спортот подетално за да ги знае акутелните случувања.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #25 на: 19 Јануари 2014, 18:12:06 pm »
Верувам дека ова е одговорот што го бараш:

Цитат
In 2011, new rules were introduced to encourage more manufacturers (and privateers) to take part, because the recent economic downturn had prompted several manufacturers to leave the championship.
Cars in the Production Car World Rally Championship are limited to production-based cars homologated under Group N rules. Cars in the Super 2000 World Rally Championship are homologated under Super 2000 rules. Most cars in the Junior World Rally Championship are homologated under Super 1600 rules, but Group N and selected Group A cars can also contest the series.
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship

Цитат
Starting in 2011, rules for WRC cars have changed to be more restrictive. Now the regulations are derived from the ones for S2000 cars, with a different engine and an aerodynamic kit. The cars are smaller models (there is no longer a minimum 4m length), with a 1600 cm3 direct injection turbo engine with a 33 mm diameter air restrictor and a maximum pressure of 2.5 bar absolute (this will limit torque to about 400 N.m or less[3]). Exotic materials (titanium, magnesium, ceramics and composite) are forbidden except when present in the base model. Carbon fibre and aramid fibre are very restricted ("only one layer of fabric is used and is affixed to the visible face of the part"), except for bodywork's side protections where multiple layers of aramid fibre are allowed. The gear changes must be made with a mechanical system (so paddle shifters are not allowed). There is no center differential (earlier it used to be 3 differentials, with a center/3rd differential included), but the new regulation allows only front and rear axle differential (eliminating the center differential to reduce cost)[citation needed], and they must be mechanical, without electronic control or hydraulic or viscous systems (from 2006 to 2010 the center differential and previously all 3 could be active[4]). Minimum weight is 1200 kg empty and 1350 kg with driver and co-driver (in both cases with only one spare wheel).[5]
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Car

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #26 на: 20 Јануари 2014, 13:05:26 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #27 на: 28 Јануари 2014, 17:39:32 pm »
Уште еден онборд:


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #28 на: 30 Јануари 2014, 12:48:54 pm »
Мене ме пука адреналин коа го гледам ова на фул скрин, кујзнае како е внатре стварно да си.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: WRC Сезона 2014
« Одговори #29 на: 02 Февруари 2014, 14:24:16 pm »
Онборд видеото на Ожие има некои луди моменти каде што вози како мене на видео игри. Имресивно брзо!


Еве едно постаро, мое омилено видео од WRC: