Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution  (Прочитано 35814 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #30 на: 14 Декември 2013, 00:05:28 am »
Од Сид секако, by a long shot

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #31 на: 14 Декември 2013, 00:19:31 am »
Не реков од Матиз, читај малку.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #32 на: 14 Декември 2013, 00:24:27 am »
Не ни помислив на матиз. Ама Сидот со Маздата? Неее.....
Сидот е матиз во споредба со маздата.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #33 на: 14 Декември 2013, 00:31:10 am »
Партали.


Можеби најдобрата кола на пазарот во моментов.

Подобра од Голф. И од Сид?
Подобра тешко, ама различна и блиску - да. Повеќе би рекол со Цивик дека би требало да се споредат.  ;) Џапаниз. Сид е добар за цената, ама со маздава има леб уште.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #34 на: 14 Декември 2013, 00:35:31 am »
Колку е крута во споредба со двата набројани? Каков е менувачот? Изолација?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #35 на: 14 Декември 2013, 00:41:33 am »
Не е крута. Многу е добро внатре. Јас дури реков дека не би ја спуштил. Се однесува на пат супер, си го подместува газот по потреба во кривини. Убаво.
Сид веќе не ни памтам колку бил крут.

Менувачот е добар, среден. Не е лесен како во хондата на пример. Сличен со Голфот само не влегува баш секогаш така мазно. Ако го брзаш знае да не влезе.

Изолација ќе ја поделам на два дела.
Аеродинамика има добра и не се слушаат звуци од ретровизори и слични агли. Скоро и да нема звук од ветер. На 130 се слуша на задните седишта малку ветер. Напред не.
Изолацијата е пристојна напред. Но има шум од тркалата. Поготово назад. Назад треба да се коригира изолацијата во багажникот односно околу задните тркала. Среќа тоа не е голема работа.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #36 на: 14 Декември 2013, 01:20:15 am »
Една 2,0 165 за мене, ам само и само црвена

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #37 на: 14 Декември 2013, 01:37:19 am »
Колку е крута во споредба со двата набројани? Каков е менувачот? Изолација?

Изолацијата е значително послаба од кај Golf.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4628
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #38 на: 14 Декември 2013, 02:21:58 am »
ja poglednaF onaa zarko crvenana v City Mallot,
edit:
dinamicen i orginalen dizajn,

 
ama ne im trebalo da go kopiraat lancerot so muckava


Kapacevo pozadi kaj sto e volku malo, pa i mehanizmov za otvaranje od onei sto navleguva vo bagaznikot (prethodno debatirano) svojstveno za evtinive modeli...


ps: ovaa crveno prekrasna...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #39 на: 14 Декември 2013, 02:31:05 am »
Да да, сите го копираат лансерот во муцката!

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4628
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #40 на: 14 Декември 2013, 02:47:54 am »
primer za toa e 4'vorkava so eden mal detal na resetkata izvede 3D mucka... orginalno 
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #41 на: 14 Декември 2013, 05:08:18 am »
Цитат
Моќност: 120 коњски сили / 4500 вртежи во минута
Имате мала грешка овде. Треба да биде 120 @ 6000rpm

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #42 на: 14 Декември 2013, 10:25:26 am »
Тогаш грешка има и официјалниот сајт. Ќе поправиме - благодарам.

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6946
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #43 на: 14 Декември 2013, 15:45:00 pm »
Mazdava e odlicna, definitivno da imam visok pari I da e poeftina nekolku iljadi evra bi ja kupil bez razmisluvanje. No so 165 ks motor normalno. Epten keif sto resile normalen motor da stavat a ne bekoe malo sto kje vristu. Poln pogodok.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #44 на: 14 Декември 2013, 16:56:36 pm »
Нели трендот беше мали напредно-технолошки турбо мотори наспороти големи атмосферци?
Маздава требаше да биде со 1,2-1,4 турбо мотор и некои 100-150кс.