Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution  (Прочитано 35936 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #15 на: 13 Декември 2013, 16:51:32 pm »
Па да ја крева 5000 евра. Рачунај дека од основната имаш 2 нивоа плус (во мазда секое ниво е 2000 еур точно) и поголем мотор. Следниот мотор ќе е уште 1000 евра. Аутоматик мислам дека претеруваш.

Да, се сложувам дека е скапичка. Но, мазда секогаш била скапа кај нас. Ама овој пат колку толку е оправдана цената со тоа што не добиваш Форд со значка Мазда туку вистинска Мазда. И плус е ганц нов модел, што ќе спадне со тек на време.

Ако не би дал повеќе од 15 незнам што ти останува од изборот освен некои голи модели и најслаби мотори.

Mene me cudi sto ima samo 120 konja.

1.8 na Mitsu vadi 147 da go e..m a ovoj 2.0 samo 120, cudno e ne za drugo.
A vo doba kaj sto site furaat TB i konjaza od 140 nagore ovie idat so Atmo i samo 120hp.

20500 evra da dades za atmo so 120konja, nekako ne mi ide, barem jas ne bi.

A toa deka motorot rafinirano raboti i ubavo potegnuva ne se somnevam vo istoto i ne go poreknuvam.
Да но не е стандарден атмосферец туку скајактив. Доста поефикасен е, а немаш турбо кое ќе може да го уништиш. Ете спореди перформанси со мицу 1.8, да видиш дали е поспора или не. Не го гледај како 2.0 мотор затоа што е ориентиран за ефикасност. Ако сакаш ти реков имаат 2.0 165кс. :)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29156
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #16 на: 13 Декември 2013, 16:54:56 pm »
@smole:

И мојот генерален став кон колата е дека е прескапа. Треба да иде едно 1500-2000 евра надоле за да биде таман колку што треба. 15.000 е веќе премногу ниско за тоа што се добива.

Нејсе, седни, повози, па ќе праиме муабет.

Енивеј, ценовник, има и излистано целосна опрема. Глупо би било во објавен тест да ја препишувам. Одлично е опремена - ќе ги издвојам ксеноните, греаните седишта, бљутуц, паркинг сензори, Devil's Eye (така ги викаат) дневните светла, има одлично аудио (мислам брендирано, не ми текнува), систем за идентификација на возило во Blind spot, итн итн.

Аутоматикот им е тиња и јас би го избегнувал со шиииииииииииирок лак.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17280
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #17 на: 13 Декември 2013, 18:43:05 pm »
Со оглед на тоа што е атмосферски дво-литарски агрегат, гледам е пишана потрошувачката од 7.7 литри но не во кои услови. Колку време ја имаше на тест, и каде примарно ја возеше?
Потрошувачкава е грабеж, за кубикажата и торкот што ги нуди.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #18 на: 13 Декември 2013, 18:49:47 pm »
Пораснала компакт класа, мондеото мк1 е долго 4480мм. Маздата ми се допаѓа во секој сектор.
Растат во носот, за да не им се гмечи кабината. Уште малку, ќе седиме позади задните тркала - заради безбедност :)

^
+
210 Nm, рекорд за атмосферец..

Успејаа да го престигнат 2.0 JTS  (205Nm), само им фалат уште 45кс :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #19 на: 13 Декември 2013, 19:18:04 pm »
Mene me cudi sto ima samo 120 konja.

1.8 na Mitsu vadi 147 da go e..m a ovoj 2.0 samo 120, cudno e ne za drugo.
A vo doba kaj sto site furaat TB i konjaza od 140 nagore ovie idat so Atmo i samo 120hp.

20500 evra da dades za atmo so 120konja, nekako ne mi ide, barem jas ne bi.

A toa deka motorot rafinirano raboti i ubavo potegnuva ne se somnevam vo istoto i ne go poreknuvam.


Не можам да зборувам за Мазда 3, пошто не сум ја возел, ама базирано на она што пробав во Мазда CX5 и тоа 2.0 165 исто атмосферец, мене лично повеќе ми се допаѓаше атмосферецот на мазда одколку турбаш во некое друго возило. Мене баш ми се допаѓа што Мазда во новиве модели пристапува многу квалитетно а не само шминка. Шасија со многу цврста и лесна легура, мотори поставени на тотално нов начин во однос на претходните модели, а не само малку нашминкани како кај некои други брандови. Skyactive изгледа дека не е само маркетиншки трик, туку стварно тотално нов пристап што и те како вреди. Најдобро да се проба лично :)


Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #20 на: 13 Декември 2013, 19:19:32 pm »
Со оглед на тоа што е атмосферски дво-литарски агрегат, гледам е пишана потрошувачката од 7.7 литри но не во кои услови. Колку време ја имаше на тест, и каде примарно ја возеше?
Потрошувачкава е грабеж, за кубикажата и торкот што ги нуди.

Мене зимово низ град, Citroen C3 1.4 HDI ми троши 7.3 л/100.

7.7 е одлична потрошувачка

Дарко

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5428
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #21 на: 13 Декември 2013, 19:20:37 pm »
Vo sekoj slucaj deka treba prvo da se proba licno.

Mene me zacudi isto sto ima dav izduva, dali e toa ima nekoja funkcija ili cisto samo da izgleda poatraktivno ne znam.

Zero,
toj so 165 konja sto e, e sosema porazlicen motor od ovoj ili istiot(cisto se somnevam)?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #22 на: 13 Декември 2013, 19:23:51 pm »
Колку тежи маздава? м?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #23 на: 13 Декември 2013, 19:24:24 pm »
1.4 hdi 7.3л/100? Тоа е премногу...

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #24 на: 13 Декември 2013, 19:31:58 pm »
1.4 hdi 7.3л/100? Тоа е премногу...

Не е. Тоа е реално во услови на зима и кратки релации. Истиот тој дизел, кога го возам на малку подолга релација троши барем 0.5-1.0 л/100 помалку (зборам подолга релација низ град).

Кога беше потопло градска ми беше 5.5-6.0 л/100.

Отворено троши 4.0-5.0 л/100.

Слична потрошувачка пријавија и некои со форд Фиеста со 1.5 или 1.4 дизел.

Така да 7.7 л/100 е одлична потрошувачка за Мазда ва

Дарко

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 670
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #25 на: 13 Декември 2013, 19:32:37 pm »
Пошто веке станува збор за износ од 20000евра мислам дека повеке би размислувал за ПРОСИД ГТ со 204кс отколку за МАЗДА3 со 120кс

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #26 на: 13 Декември 2013, 19:33:11 pm »
Мене Пежото од 98-ма година ми трошеше толку.
Ама Крел се движи низ центар во тоа гужвите кај Универзална, ништо чудно да има толкава потрошивачка.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29156
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #27 на: 13 Декември 2013, 19:40:52 pm »
Иако највеќе пат поминавме на отворено, вечерта пред да ја вратам колата поминав околу 60-70 километри низ град и се возев. Потрошувачката падна и до околу 7 литри, можеби ќе одеше и нешто подолу, али со максимално пимплање. Со нормално-кон-досадно возење на борд ми покажа 7.7. Со поентузијастичко возење и со поголемо главење во гужви сигурен сум дека може да иде и повисоко.

Од друга страна, ако некој стварно ја научи колата и ја вози максимално економично, сигурен сум дека потрошувачката може да оди и надоле. Моторот има повеќе торк од вообичаен бензинец, па лесно е да се вози и на пониски вртежи кога човек сака да вози економично.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #28 на: 13 Декември 2013, 20:16:40 pm »
1.4 hdi 7.3л/100? Тоа е премногу...

Не е. Тоа е реално во услови на зима и кратки релации. Истиот тој дизел, кога го возам на малку подолга релација троши барем 0.5-1.0 л/100 помалку (зборам подолга релација низ град).

Кога беше потопло градска ми беше 5.5-6.0 л/100.

Отворено троши 4.0-5.0 л/100.

Слична потрошувачка пријавија и некои со форд Фиеста со 1.5 или 1.4 дизел.

Така да 7.7 л/100 е одлична потрошувачка за Мазда ва

Дарко
Е ова е реално пишување.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #29 на: 14 Декември 2013, 00:01:56 am »
Партали.


Можеби најдобрата кола на пазарот во моментов.

Подобра од Голф. И од Сид?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need