Гласање

Оваа сезона е:

Најинтересна во последниве 10 години
8 (19.5%)
Најдосадна во последниве 10 години
19 (46.3%)
Исто е интересна како и другите сезони
14 (34.1%)

Вкупно гласови: 41

Автор Тема: Formula 1 - Season 2014  (Прочитано 264871 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1260 на: 28 Јули 2014, 14:19:29 pm »
Проблемот е во правилата. Претекнувањата се „помогнати“, без да му се даде шанса на тој напред што е да се брани поштено, благодарение на дрс-от. Втора работа која придонесува за претекнувања, повторно е нефер работа, односно рапидниот пад на перформансите на истрошените гуми. Имаш добра гума се` до одреден момент ко` со нож пресечен, кога веќе немаш гума, туку се „влечкаш“ по стаза.

Свака часс за вакви претицања ако ви се интересни и забавни...


„лелеее како Рикардо го изеде Алонсо леееелеее“. Секако, со гуми, додека Алонсо се влечка на стаза со опинци... Јасно беше дека ќе го изеде, неспорно, ризикот на Алонсо беше да извози со тие гуми и да освои нешто или да оди во бокс и да не освои ништо, ама моментот на такво нерамномерно претицање, со користење на ДРС и огромна предност која ја даваат 3-4 круга помалку возени гуми е во најблага форма смешно...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1261 на: 28 Јули 2014, 14:33:36 pm »
DRS е воведен 2011. Ама тогаш Ферари не беа толку бедни со резултати, па немаше бунење. Не веруваш? Види ги соодветните теми на овој форум. Никој „а“ не кажуваше за DRS. А сега? Сега одеднаш баш DRS е крив. Рџавом курцу и длаке сметају.

Ако некој те претица со DRS, од тој момент па натаму ти го имаш, а тој го нема. Па имаш фер шанса да си ја вратиш позицијата. Освен ако не е побрз од тебе... секунда по круг или така нешто.

Доста покушаваш да рационализираш емоции, да им дадеш рационална заднина. It never works. Емоциите се по дефиниција арационални. Стрпи се, догодина ваљда ќе му тргне на Ферари, и сите правила, звуци ово оно магично ќе почнат да ти се бедисуваат.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1262 на: 28 Јули 2014, 14:45:12 pm »
Провери поубаво околу ДРС..

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1263 на: 28 Јули 2014, 14:57:11 pm »
http://www.formula1.com/news/features/2004/8/2070.html

Текстот е од 2004-та

Цитат
These facts may lead us to draw a more relevant conclusion. Essentially, if cars are of similar, consistent performance and leave the grid together, there is no real reason to believe they will ever overtake each other. Similarly, if their performance is vastly different, and they are pre-sorted by speed, then the leading, faster cars will simply pull away. If we believe overtaking is important, then what we need to do is devise a method whereby the cars will have different levels of performance, at different stages of the race. This sometimes occurs if people use different types of tyres, which have different performance profiles through a race. It has also been employed in some form with turbocharged engines, where a limited number of over-boosts are allowed in a race. But overall, it is this concept of a variable performance differential between the cars that is central to generating overtaking during a race.

Ако ги истрошил гумите, останатите треба да имаат шанса да го претекнат. Влегол во бокс порано неколку круга и со тоа ќарил позиција. Е сега на крајот ќе му биде потешко. Тоа е тоа што го сакаме. Тактичка борба, обид да се претекне болид кој не е многу побавен со употреба на свежи гуми на почетокот, за на крајот од трката да видиме обратна ситуација, односно сега другиот е со понови гуми.

Не можам да сфатам како може човек што се нарекува Ф1 фан да има нешто против овој концепт.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1264 на: 28 Јули 2014, 15:09:04 pm »
Изгледа сакаат прост драг-рејс на кружна патека.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1265 на: 28 Јули 2014, 15:10:29 pm »
DRS е воведен 2011. Ама тогаш Ферари не беа толку бедни со резултати, па немаше бунење. Не веруваш? Види ги соодветните теми на овој форум. Никој „а“ не кажуваше за DRS. А сега? Сега одеднаш баш DRS е крив. Рџавом курцу и длаке сметају.

Ако некој те претица со DRS, од тој момент па натаму ти го имаш, а тој го нема. Па имаш фер шанса да си ја вратиш позицијата. Освен ако не е побрз од тебе... секунда по круг или така нешто.

Доста покушаваш да рационализираш емоции, да им дадеш рационална заднина. It never works. Емоциите се по дефиниција арационални. Стрпи се, догодина ваљда ќе му тргне на Ферари, и сите правила, звуци ово оно магично ќе почнат да ти се бедисуваат.

Ах, добро, чекај да се потсетам друг кој навива за Ферари... Те молам, ама стварно те молам, прочитај ги текстовите позади линковите:

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/08/30/drs-50-race-killing-passion-f1/

Монтоја:
http://www.f1fanatic.co.uk/2014/04/27/f1-fanatic-round-2704/

Розберг:
http://www.formula1blog.com/people-events/rosberg-raves-about-drs/

Рос Браун (откако не работи за Ферари):
http://www.formula1blog.com/12/brawn-ponders-a-drs-re-think-thank-the-racing-gods/comment-page-1/

И други некои луѓе далеку порелевантни од мојот гневноемотивен и твојот филозофскопосерителен поглед на работите.

Престани да играш на картата на моите навивачки склоности. Се` што кажав, последниве два-три (а и повеќе време наназад) денови нема врска со тоа за кој лузер тим навивам. Се` дур не навивам за победниците, моето мислење е потполно рамноправно со сите оние кои навиваат за останатите 8-9 тимови кои не победуваат. Ако ти навиваш за некој друг лузер, а не за Мерцедес, тогаш моето мислење е рамноправно со твоето и не е оптеретено со ништо повеќе нерационалност како твоето мислење.
Ако навиваш за победниците Мерцедес, тогаш кажи, изјасни се, да знам да не си го трошам времето на безполезни дискусии со тебе. (уствари стално се безполезни дискусиите со тебе, мора да приметам).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1266 на: 28 Јули 2014, 15:26:43 pm »
Слушај ме сега внимателно: кога темата е контроверзна (некои релевантни мислат вака, а некои релевантни онака) не се аргументира со авторитет.

https://yourlogicalfallacyis.com/appeal-to-authority

Повикувањето на авторитет треба да задоволува повеќе услови за да не биде fallacy:

1. Лицето на кое се повикуваш треба да има доволно стручен во областа за која се дискутира. Тука си добар - авторитетите на кои се повикуваш се навистина доволно стручни.

2. Темата треба да биде внатре во рамките на експретизата на авторитетот на кој се повикуваш. И тука си добар.

3. Постои согласување меѓу другите авторитети за таа тема (неконтроверзност). Е, тука имаме проблем. Не сите експерти сметаат дека новите правила се глупи. Напротив.

4. Авторитетот не смее да биде пристран (biased). Тука не знаеме на што сме. Авторитетите кои ги наведе можеби се пристрасни, можеби не се.

5. Областа на стручност на авторитетот е легитимна област на истражување. Сака да каже дека не може експерт за тарот карти да ти објаснува баш ништо па дури ни за тарот. И тука си добар.

6. Авторитетот мора да биде идентификуван. И тука немам забелешки.

Значи, твојот аргумент не задоволува барем еден од шестте услови за да биде валиден. Така да не е валиден, па макар и господ бог лично се симне од небото и каже „не чинат новите правила“. Џабе. Аргументирање со повикување на авторитет е во ред само кога на темата има консензус во стручните кругови. Така да внимавај во иднина што презентираш како аргумент вс личен емотивен став завиткан во целофан на кој пишува „аргумент“.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1267 на: 28 Јули 2014, 15:41:01 pm »
Те прочитав внимателно. Сега ти слушај ме внимателно: Мојот став не е последица на моите навивачки афинитети.

Темата е контроверзна (ДРС темата во случајов), затоа што ти сакаш да наметнеш контроверзија. Авторитетите се речиси неподелени дека ДРС е вештачки давање предност на вториот во низата.

Може сега да продолжиме? Значи добро е, се согласивме дека постои контроверзија во темава. Бидејќи тема на дискусија се нови правила во Ф1, може да се согласиме дека постои контроверзија во новите правила кои важат од сезонава? :)

Колку од новите правила придонесоа за позабавна сезона од ланската? Што е тоа што ја прави оваа сезона поинтересна од минатогодишната (која, да се потсетиме, на ф1фанатик е прогласена за најтапа сезона од 2009)?.
Одговори ми на овие две прашања, ама не ми го дрви за ферари и какви лузери се и како ја уствари гледам од лузерски агол. Одговори ми  „поинтересно е заради...(наброи две три работи). Да видиме што е тоа што ја го пропуштам сезонава...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1268 на: 28 Јули 2014, 15:44:04 pm »
Темата е контроверзна (ДРС темата во случајов), затоа што ти сакаш да наметнеш контроверзија. Авторитетите се речиси неподелени дека ДРС е вештачки давање предност на вториот во низата.

Да беа авторитетите неподелени ќе го укинеа! Правилата не ги одредуваат ојле и дојле, туку авторитети.

Ако се договориме дека повеќе нема да ми настапуваш со „правилата се тапа затоа што вилнев вика дека се тапа“ - ќе продолжиме со останатите прашања. Но, со невалидни аргументи одбивам да дискутирам.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14032
  • Пудингот на шоферството
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1269 на: 28 Јули 2014, 15:46:37 pm »
A so e problemot so drs-ot?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1270 на: 28 Јули 2014, 15:51:13 pm »
A so e problemot so drs-ot?

Проблемот е што ниту со негова помош ферари не успева да победи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1271 на: 28 Јули 2014, 15:52:34 pm »
Темата е контроверзна (ДРС темата во случајов), затоа што ти сакаш да наметнеш контроверзија. Авторитетите се речиси неподелени дека ДРС е вештачки давање предност на вториот во низата.

Да беа авторитетите неподелени ќе го укинеа! Правилата не ги одредуваат ојле и дојле, туку авторитети.

Ако се договориме дека повеќе нема да ми настапуваш со „правилата се тапа затоа што вилнев вика дека се тапа“ - ќе продолжиме со останатите прашања. Но, со невалидни аргументи одбивам да дискутирам.

Не настапувам јас така. Јас настапувам со ставот „не сум едиснтвен што мисли дека правилата се тапа. Дури и Вилнев мисли дека се тапа“. Има голема разлика.

Сега обиди се да ми објасниш што е тоа сезонава што ја „измрда“ формула1 далеку над ланската сезона, која покрај мене, и ф1фанатик мисли дека е тапа.

A so e problemot so drs-ot?

Проблемот е што ниту со негова помош ферари не успева да победи.
Денес е верски празник. К*роподуение оточко.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1272 на: 28 Јули 2014, 15:55:23 pm »
Не настапувам јас така. Јас настапувам со ставот „не сум едиснтвен што мисли дека правилата се тапа. Дури и Вилнев мисли дека се тапа“. Има голема разлика.

Нема никаква разлика. Тоа истото со други зборови.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6429
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1273 на: 28 Јули 2014, 15:59:46 pm »
Вчера Ферарито, особено на Алонсо имаше добри перформанси, успеа преку 20 круга да се држи против далеку помокниот Мерцедес на Хамилтон. Исто така и редбулот покажа перформанси слични на мерцедесот.
Е сеа што ми е муабетот. Не забележав колкава беше температурата на воздухот, но би требало да беше поладно заради дождот што пагаше ?
Дали тоа значи дека останатите болиди имаат проблем со прегревањето ? Дали вчера ако беше нешто поладно, овозможи другиве тимови да немаат проблем со прегревање и да имаат подобри перформанси ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1274 на: 28 Јули 2014, 16:02:47 pm »
@FilipV, Има разлика, но ми скршнуваш од темата.

Прашање број 3, (покрај горните две):

Дали правилото за доделување дупло бодови на победникот на последната трка во оваа сезона ќе придонесе сезонава да биде Асм?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.