Мое мислење е дека може да ја оптимизира максимум 7-8 кс, со тоа што ќе мора тјунингот да биде на дино т.е. ќе мора оригиналниот фајл да претрпи неколку измени. Освен тоа што Симо спомна, се зголемува и времетраењето на отвореност на дизните, а пожелно е (доколку е изводливо) и регулаторот на притисок на комон реилот да го зголеми за 10%. Дали ќе ги осеќа тие коњи е субјективно (лично не верувам), но секако дека у најмала рака ќе ја анулира барем климата или загубите во разликата бензин/плин
Звукот на моторот ќе биде малку по остар, а потрошувачката намалена за околу 2%, при исти услови на возење. Секако дека се исплати ако човек има желба и пари, само би те советувал добро да пазиш кој ќе ти ја ремапира, зашто од искуство кажувам дека дури може и да ти се намали снагата со погрешен ремап
Плинот се калибрира према бензинската мапа, така да не е проблем ...