Автор Тема: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service  (Прочитано 100683 пати)

Отсутен Lazarus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
  • drive it like you stole it!
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #60 на: 29 Октомври 2013, 09:17:27 am »
Добро, а која е причината што шлајфуваат ваљаците кога ќе удри boost? Можеби глупо прашање, но дали треба да се провери или малку намали притисокот на гумите?дали се мери со вклучен TCS?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #61 на: 29 Октомври 2013, 09:57:13 am »
Еве го мојот графикон.

Според овој имам повеќе нм од тоа што треба да добијам со грчкиот чип. Они измериле 280нм, јас 290. Само ми фалат 20кс и 1500 обртаи :)


За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #62 на: 29 Октомври 2013, 10:01:52 am »
Мора да има некое објаснување зошто завршува на 5500, инаку и купрата треба да извади некое магаре плус, а и минито...

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #63 на: 29 Октомври 2013, 10:11:29 am »
рики му викаше за југцето на џукле да го врти поише
а овој што ги тестираше му вика дека отпушта гас кога ќе види дека почнува да се намалува моќноста

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #64 на: 29 Октомври 2013, 10:12:45 am »
Јас ќе ги замолам мојата да ја тестираат до лимитер. до 7200-7300

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #65 на: 29 Октомври 2013, 10:14:30 am »
Јас ќе ги замолам мојата да ја тестираат до лимитер. до 7200-7300
Нормално, тест ли е, не ли е...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #66 на: 29 Октомври 2013, 10:20:38 am »
Горан ја гледа кривата, како ги постигнува резултатите, и затоа не го врти до крај...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #67 на: 29 Октомври 2013, 10:20:46 am »
Еве го мојот графикон.

Според овој имам повеќе нм од тоа што треба да добијам со грчкиот чип. Они измериле 280нм, јас 290. Само ми фалат 20кс и 1500 обртаи :)



Од твојот графикон се гледа убаво дека од 4800-5600 вртежи имаш цело време преку 130KW... значи цело време кога ја возиш „малку подинамично“ располагаш со 180-тина кс... мене ме бендисува тој момент  :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #68 на: 29 Октомври 2013, 10:24:05 am »
До кај 6500 треба да имам благ успон или рамна линија ;) После се осеќа пад до 7000 каде исклучува.

Иначе јас колку што знам се мери до исклучување, затоа што не е битно само колку максимално КС има, туку и кривата каква е, кога и каде паѓа.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tommy

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6946
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #69 на: 29 Октомври 2013, 10:54:57 am »
Џабе се намачил Џиџи да ги скрие таблиците ...

Отсутен Darko-HPG

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 204
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #70 на: 29 Октомври 2013, 11:11:04 am »
Горан ја гледа кривата, како ги постигнува резултатите, и затоа не го врти до крај...

Dyno-то на крај ја вадеше кривата, пред да застанат скроз тркалата.
« Последно менување: 29 Октомври 2013, 11:35:14 am -Darko- »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #71 на: 29 Октомври 2013, 11:20:04 am »
@Tommy

Хаха ќути... а да знаеш само колку не ми иде таа работа :)
Кај Banzai мислам дека е ок, затоа што добил повеќе њутн-метри, што е и (по)добро.
У секој случај најдобро е да се направи класичен ремап и пак да се мери, мислам дека така е најпрофесионално. Со piggyback device никад не си на чисто, а и различно се понаша од возило до возило, без обзир дали возилата се исти.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #72 на: 29 Октомври 2013, 11:44:39 am »
Кај мене ако измерат околу 360-370 коња и те како ќе сум задоволен..:)
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #73 на: 29 Октомври 2013, 11:45:06 am »
Мене ми е чудно да сум добил колку што треба њутнметри, а коњски сили да сум добил само 5 повеќе од стандард. Ај ни едно ни друго, да разберам.

А и пред некој месец возев стандард Мини купер с со исто околу 30000км, разликата во перформанси е повеќе од очигледна.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: CarClub on DYNO Rolling Day @ Avtotech Electronic Service
« Одговори #74 на: 29 Октомври 2013, 11:52:04 am »
Друже Банзовски, како да ти кажу...

Мене лично, зборови не можат да опишат колку не ми е гајле што твојот Купер С е со „само“ 180КС. Би ја уживал вожњата со него секој ден, ко задњи да ми е :)

Али да, можам да разберам зашто ти није свеједно. Било кој од нас би се осеќал така.

П.С. Колку цена му бараш (ко за мене, wink-wink-nudge-nudge) сеа вака, откако те разочара на DYNO? ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.