Автор Тема: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]  (Прочитано 19833 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4198
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #30 на: Јуни 22, 2011, 11:46:26 am »
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Што се однесува до Шумахер џабе му се титули кога не се со чесна борба заработени.....
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Kalimero Nema Pravda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
  • Racing is state of mind
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #31 на: Јуни 22, 2011, 12:23:33 pm »
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Што се однесува до Шумахер џабе му се титули кога не се со чесна борба заработени.....

Сакаш сега да кажеш дека тропам глупости ? Тоа што го кажав се факти изнесени од милион лица во близок контакт со Ф1 и Вилиамс посебно. Болидот точно не е ист но конструкцијата била таа. Гледај го филмот во него мислам дека беше кажано, доколку не е гледај ги сите делови за Сена на ју туб, отвори и на sennathefiles и слично. Тоа не се глупости другар тоа се факти, ако мислиш дека се глупости ондак не знаеш многу работи поврзани за Сена. Имено точно за електрониката, била забранета исто и Сена многу се бунел за истата. Но за допирот со подлогата се битни многу фактори, како полниот резервоар претходно безбедносното возило, ослабнувањето на гумите и слично. Што се однесува до Шумахер сите титули ги освои чесно според мене барем и со претекнувања каде ни Сена не се обидел да помине. Како на пример Ниргбургинг 1995, Спа 1995 кога на гуми за суво го држеше Хил со гуми за на дожд на дождливо време. Како на пример Шпанија 96та на дожд и првата победа за Ферари. Како на пример притискањето до лудост од 5-6 круга во Унгарија каде направи 15 секунди разлика во тие кругови на Култхард и Хакинен. Како држењето на Батон лани во Шпанија на свои 43 години со далеку по неконкурентен болид. И уште многу многу други моменти на кои неможам да се сетам сега. Имено Сена така се поставувал да он психички веке е победник и поминува преку одреден возач или свиок и остава на другите да решат дали ке дојде до судир или не, сеедно он поминува! И за тоа му оддавам почит и тоа го сакам најмногу! Он е со мозокот напред и поминува а дали ке се удрите или не оставал на другите и буквално влагал таму каде што неможе да се помине но ете успевал.
« Последно менување: Јуни 22, 2011, 12:28:08 pm duX »
Racing, competing, it's in my blood. It's part of me, it's part of my life, I have been doing it all my life and it stands out above everything else.
Ayrton Senna

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4198
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #32 на: Јуни 22, 2011, 13:28:50 pm »
 ;D ;D ;D
Болидот не е ист но конструкцијата е иста....Е тогаш како може кога претходно возеа заедно со Прост,во болид со иста конструкција,правен по Прост--Мекларен,да нема никаков проблем......Неможеш да зборуваш дека е ист болид ако основата е иста...

  овој филм изгледај го и последниот 2010....

Колку само податоци фалат од болидот,а тие работи за допирот со подлогата(као демек удира во земја го губи downforce-ot,сите возачи рекоа дека нема врска),незагреани гуми(тој не се удира веднаш кога ке се тргне возилото за безбедност,туку после тој круг или 2....така да гумите не се толку ладни)

Најди од некаде прочитај и за судењето како течеше,и кои беа доказите на семејството Сена,сомнителните моменти кои се премолчуваа......не ги земај работите здраво за готово од еден изгледан филм!
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Kalimero Nema Pravda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
  • Racing is state of mind
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #33 на: Јуни 22, 2011, 13:49:07 pm »
;D ;D ;D
Болидот не е ист но конструкцијата е иста....Е тогаш како може кога претходно возеа заедно со Прост,во болид со иста конструкција,правен по Прост--Мекларен,да нема никаков проблем......Неможеш да зборуваш дека е ист болид ако основата е иста...

 овој филм изгледај го и последниот 2010....

Колку само податоци фалат од болидот,а тие работи за допирот со подлогата(као демек удира во земја го губи downforce-ot,сите возачи рекоа дека нема врска),незагреани гуми(тој не се удира веднаш кога ке се тргне возилото за безбедност,туку после тој круг или 2....така да гумите не се толку ладни)

Најди од некаде прочитај и за судењето како течеше,и кои беа доказите на семејството Сена,сомнителните моменти кои се премолчуваа......не ги земај работите здраво за готово од еден изгледан филм!
Другар ја не се обидувам да ти докажам тебе дека знам повеке од тебе,туку знам многу повеке од гледано еден филм , сум гледал со денови и денови илјадници часови. Тоа не се глупости и не знам како кажуваш дека се глупости кога тие се основни причинители за неговото излетување заедно со се прекршување на пругата од воланот и единствени кои го направија Сена во неговите последни мигови само сопатник. Во судењето кое не го имам читано во детали но воглавно се однесува на тимот Вилиамс и за нивната не професионална работа. Како и да е Сена таа година се најде во многу тешка позиција за која не беше свесен. Како што кажав, цитирам изјави од значајни луге околу Ф1 не дека ја ги измислувам, дека за Сена кокптитот бил претесен и не доволно сигурен во истиот или како сакаш кажи го, неудобно, го сменил тотално мислењето за болидот од другата планета како што го нарекувал. Имено сите тие мали ствари влијаат на се што се случи потоа. Јас не реков дека одма после тргање на безбедносното возило се удира него тоа се толку толку мали минијатурни детали кои само компјутерски можат да бидат воочени и пресметани влијаеле многу. Допирот со подлогата и оние два нерамни дела на свиокот Тамбурело како клучни, што доведе и до прекршување на ... знаеш. А ете го и видеото ти покажува за се тоа што јас ти го зборам.
« Последно менување: Јуни 22, 2011, 13:58:14 pm duX »
Racing, competing, it's in my blood. It's part of me, it's part of my life, I have been doing it all my life and it stands out above everything else.
Ayrton Senna

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9501
  • Giulietta QV
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #34 на: Јуни 22, 2011, 18:48:59 pm »
Дека ќе му ги порекнам на Шумахер титулите, нема да му ги порекнам, дека не е легенда, легенда е дека БИЛ исклучително талентиран БИЛ.
НО, 7-те титули на Шумахер се еден инзвореден склоп на случајности, Рос Брон > инзвонредно спремно Ферари > Шумахер > втор возач кој ќе одработува секоја трка за првиот.

Јас навивам за Ферари, но Шумахер не го можам. Шумахер се врати во Ф1 заради реклама и ништо повеќе. Се повлече како голема ѕвезда во зенитот на кариерата, сега си вози за душа и си таложи на сметка кеш.

Алонсо го обожавав, го приметив неговиот тален уште како дебитант, тој успеа да го држи Шумахер позади себе, чинам Бразил, цели 14 круга иако Шумахер беше далеку далеку по брз.
НО, иако вози за Ферари, замене он испадна лигуш кога кенкаше дека Кеке не го пушта да го помине. Бријаторе му даде елоквентен одговор: Ако си побрз, помини го.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 45365
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #35 на: Јуни 22, 2011, 20:15:22 pm »
Дека ќе му ги порекнам на Шумахер титулите, нема да му ги порекнам, дека не е легенда, легенда е дека БИЛ исклучително талентиран БИЛ.
НО, 7-те титули на Шумахер се еден инзвореден склоп на случајности, Рос Брон > инзвонредно спремно Ферари > Шумахер > втор возач кој ќе одработува секоја трка за првиот.

Јас навивам за Ферари, но Шумахер не го можам. Шумахер се врати во Ф1 заради реклама и ништо повеќе. Се повлече како голема ѕвезда во зенитот на кариерата, сега си вози за душа и си таложи на сметка кеш.

Алонсо го обожавав, го приметив неговиот тален уште како дебитант, тој успеа да го држи Шумахер позади себе, чинам Бразил, цели 14 круга иако Шумахер беше далеку далеку по брз.
НО, иако вози за Ферари, замене он испадна лигуш кога кенкаше дека Кеке не го пушта да го помине. Бријаторе му даде елоквентен одговор: Ако си побрз, помини го.
Мудар човек.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен Kalimero Nema Pravda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
  • Racing is state of mind
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #36 на: Јуни 22, 2011, 20:21:17 pm »
Цитат
сега си вози за душа и си таложи на сметка кеш.


се слагам!

Имено Алонсо е многу добар константен стабилен возач затоа и Рено се изгради во таков тим 2005 и 2006. Додека Шумахер напротив мислам дека од одличниот Бенетон прифати тешка мисија и отиде во тогаш веке кажав еднаш Ферари кој се бореше за 3-4 место. Шумахер го изгради тимот носејки во него вистински луге, со напорна работа, буткање до максимумот! На Шумахер не му откажа мотор цели 5 години се до Сузука каде и солзи ми течеа тоа утро во 8 часот. Не ми се веруваше дека на таков начин ке ја изгуби титулата и она по што  беше препознатлив и карактеристика плус, потфрли кога најмногу требаше. Шумахер кога првпат се појавил во Ф1 болид со Џордан во време на Сена Прост Лауда Пике Мансел и остали беше 7мо пласиран на белгијското гран при тоа е неверојатен успех иако во трката не извозе ниту 1 круг. Затоа прејде во Бенетон и наредната година стана најмладиот победник во историјата. До ден денес тој рекорд го бутнаа 3 пати, Алонсо Хамилтон и Фетел последен. Погледнете ја последната трка на Шумахер во неговата кариера, вистинска кариера и ке видите колку навистина брз беше он.

Цитат
Мудар човек.

Некој мудар бил некој спор :D
Racing, competing, it's in my blood. It's part of me, it's part of my life, I have been doing it all my life and it stands out above everything else.
Ayrton Senna

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #37 на: Јуни 23, 2011, 00:15:06 am »


Цитат
Мудар човек.

Некој мудар бил некој спор :D

Хахаха браво за постов.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 18700
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #38 на: Јуни 23, 2011, 01:09:57 am »
Ima ponesto za Senna i tuka..

http://www.carclub.mk/index.php/topic,706.0.html

Eve od mene mal wallpaper tribute..






desen klik + Save As Desktop background.  :)
« Последно менување: Јуни 23, 2011, 01:25:45 am Stratro »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 18700
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #39 на: Јуни 23, 2011, 01:32:47 am »
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Tocno.
Ova e crno na belo kazano na dokumentarecot...ali kolku e stvarno taka..oni si znaat.
« Последно менување: Јуни 23, 2011, 01:37:06 am Stratro »

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #40 на: Јуни 23, 2011, 02:51:25 am »
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Tocno.
Ova e crno na belo kazano na dokumentarecot...ali kolku e stvarno taka..oni si znaat.
Па баш заради таа електроника недозволена Шумахер ја освојува тиутлата таа година што подоцна се докажа дека ја имал неговиот болид се под надзор на најголемиот преварант во Ф1 Бриаторе.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #41 на: Јуни 23, 2011, 02:55:09 am »
Дека ќе му ги порекнам на Шумахер титулите, нема да му ги порекнам, дека не е легенда, легенда е дека БИЛ исклучително талентиран БИЛ.
НО, 7-те титули на Шумахер се еден инзвореден склоп на случајности, Рос Брон > инзвонредно спремно Ферари > Шумахер > втор возач кој ќе одработува секоја трка за првиот.

Јас навивам за Ферари, но Шумахер не го можам. Шумахер се врати во Ф1 заради реклама и ништо повеќе. Се повлече како голема ѕвезда во зенитот на кариерата, сега си вози за душа и си таложи на сметка кеш.

Алонсо го обожавав, го приметив неговиот тален уште како дебитант, тој успеа да го држи Шумахер позади себе, чинам Бразил, цели 14 круга иако Шумахер беше далеку далеку по брз.
НО, иако вози за Ферари, замене он испадна лигуш кога кенкаше дека Кеке не го пушта да го помине. Бријаторе му даде елоквентен одговор: Ако си побрз, помини го.
Плус да се надоврзам целиот тим на Ферари позади него,Бриџстоун кој цело време се водеа во правење компоненти според него бидејќи Ферари беше нивниот најпознат тим додека Мишелин мораше да развива за повеќе топ тимови во исто време и доста нови компоненти им беа забранети зошто секогаш ФИА беше на страната на Ферари тоа се виде и кога беше изгласан новиот председател на секој добро познат.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #42 на: Јуни 23, 2011, 03:05:10 am »
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Tocno.
Ova e crno na belo kazano na dokumentarecot...ali kolku e stvarno taka..oni si znaat.
Па баш заради таа електроника недозволена Шумахер ја освојува тиутлата таа година што подоцна се докажа дека ја имал неговиот болид се под надзор на најголемиот преварант во Ф1 Бриаторе.

Jas mislam deka prost so taa elektronika osvoi titula ne sumaher. Djabe vi e muabetot, jas go cenam sena, stvarno e mudonja no i kga zagina zagina brkajki go Shumaher, mozda naj interesnite vreminja ke sledea dokolku ne zaginese sena no toa e toa, nikoj nemoze i ne smee da zbori vaka onaka, baska ne mu se sitetituli na sumaher pod znameto na ferari.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #43 на: Јуни 23, 2011, 03:29:47 am »
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Tocno.
Ova e crno na belo kazano na dokumentarecot...ali kolku e stvarno taka..oni si znaat.
Па баш заради таа електроника недозволена Шумахер ја освојува тиутлата таа година што подоцна се докажа дека ја имал неговиот болид се под надзор на најголемиот преварант во Ф1 Бриаторе.

Jas mislam deka prost so taa elektronika osvoi titula ne sumaher. Djabe vi e muabetot, jas go cenam sena, stvarno e mudonja no i kga zagina zagina brkajki go Shumaher, mozda naj interesnite vreminja ke sledea dokolku ne zaginese sena no toa e toa, nikoj nemoze i ne smee da zbori vaka onaka, baska ne mu se sitetituli na sumaher pod znameto na ferari.
[/quote
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Tocno.
Ova e crno na belo kazano na dokumentarecot...ali kolku e stvarno taka..oni si znaat.
Па баш заради таа електроника недозволена Шумахер ја освојува тиутлата таа година што подоцна се докажа дека ја имал неговиот болид се под надзор на најголемиот преварант во Ф1 Бриаторе.

Jas mislam deka prost so taa elektronika osvoi titula ne sumaher. Djabe vi e muabetot, jas go cenam sena, stvarno e mudonja no i kga zagina zagina brkajki go Shumaher, mozda naj interesnite vreminja ke sledea dokolku ne zaginese sena no toa e toa, nikoj nemoze i ne smee da zbori vaka onaka, baska ne mu se sitetituli na sumaher pod znameto na ferari.
The 1994 season was Schumacher's first Drivers' Championship. The season, however, was marred by the deaths of Ayrton Senna. Following the San Marino Grand Prix, the Benetton, Ferrari and McLaren teams were investigated on suspicion of breaking the FIA-imposed ban on electronic aids. Benetton and McLaren initially refused to hand over their source code for investigation. When they did so, the FIA discovered hidden functionality in both teams' software.By contrast, the Benetton software was deemed to be a form of 'launch control' which would have allowed Schumacher to make perfect starts, which was explicitly outlawed by the regulations.Најбитното:On lap 36 of the race Schumacher clipped the guardrail while leading from Hill. With his race over by then, he steered towards Hill's path as the latter was passing him, forcing a crash that took Hill out of the race ете како ја зема Шумахер својата прва титула па слободно кажете дека била чиста :)
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Ayrton Senna - Аиртон Сена [1960 - 1994]
« Одговори #44 на: Јуни 23, 2011, 08:33:21 am »
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Tocno.
Ova e crno na belo kazano na dokumentarecot...ali kolku e stvarno taka..oni si znaat.
Па баш заради таа електроника недозволена Шумахер ја освојува тиутлата таа година што подоцна се докажа дека ја имал неговиот болид се под надзор на најголемиот преварант во Ф1 Бриаторе.

Jas mislam deka prost so taa elektronika osvoi titula ne sumaher. Djabe vi e muabetot, jas go cenam sena, stvarno e mudonja no i kga zagina zagina brkajki go Shumaher, mozda naj interesnite vreminja ke sledea dokolku ne zaginese sena no toa e toa, nikoj nemoze i ne smee da zbori vaka onaka, baska ne mu se sitetituli na sumaher pod znameto na ferari.
[/quote
Не е точно дека Сена незнаел да се снајде во болидот во кој доминираше Прост претходната година,и дека болидот бил тесен...ГЛУПОСТИ ТЕШКИ!!!!  Никогаш во Ф1 еден тотално ист болид не се вози две сезони,и секогаш,ама баш секогаш се земаат во предвид пропорциите на возачот!!!
Прост доминираше затоа што Вилијамс таа година имаше во болидот електроника кој ја регулираше висината на болидот,а наредната година кога Сена возеше таа електроника беше забранета и болидот беше многу нестабилен.....

Tocno.
Ova e crno na belo kazano na dokumentarecot...ali kolku e stvarno taka..oni si znaat.
Па баш заради таа електроника недозволена Шумахер ја освојува тиутлата таа година што подоцна се докажа дека ја имал неговиот болид се под надзор на најголемиот преварант во Ф1 Бриаторе.

Jas mislam deka prost so taa elektronika osvoi titula ne sumaher. Djabe vi e muabetot, jas go cenam sena, stvarno e mudonja no i kga zagina zagina brkajki go Shumaher, mozda naj interesnite vreminja ke sledea dokolku ne zaginese sena no toa e toa, nikoj nemoze i ne smee da zbori vaka onaka, baska ne mu se sitetituli na sumaher pod znameto na ferari.
The 1994 season was Schumacher's first Drivers' Championship. The season, however, was marred by the deaths of Ayrton Senna. Following the San Marino Grand Prix, the Benetton, Ferrari and McLaren teams were investigated on suspicion of breaking the FIA-imposed ban on electronic aids. Benetton and McLaren initially refused to hand over their source code for investigation. When they did so, the FIA discovered hidden functionality in both teams' software.By contrast, the Benetton software was deemed to be a form of 'launch control' which would have allowed Schumacher to make perfect starts, which was explicitly outlawed by the regulations.Најбитното:On lap 36 of the race Schumacher clipped the guardrail while leading from Hill. With his race over by then, he steered towards Hill's path as the latter was passing him, forcing a crash that took Hill out of the race ете како ја зема Шумахер својата прва титула па слободно кажете дека била чиста :)

Абе другар ти се ако зема од некаде напишан текст на англиски јас треба да слепо ли да ти верувам или што, може и не знам англиски да читам :) , работата е што миљон луѓе, новинари различно шпекулираат секој гледа свој интерес. 7 титули, не знам што повеќе дати кажам, и уште се заебава, џабе се докажувате, пак ќе кажам, сена е поштуван од моја страна, ама премногу храбро и понекогаш не промислено делуваше, затоа крц и Прост со повеќетитули од него остана, мислам гледај ги трките  Сена vs Прост, во 90% ОВОЈ Сена влага или го мава или неправилно го престигнува, Сакам да кажам покрај се, покрај неговиот талент неуспеа самит себеси да се искористи до максимум и загина, инаку кој знае што ќе беше до сега, јас верувам дека болидот не бил исправен, ама тука со 300 да утрчаш со неисправен болид неиде, у буквална смисла сам себе го убил. Значи покрај се КОга збориме за овие тројца во Формула 1: Шуми 7, Прост 4, Сена 3. Барселона-Милан 1:0, никој нема да каже еј добри беа милан легенди, боље се, боље ама барселона нумеро 1 во лига на шампиони.