Најнови пораки

Страници: [1] 2 3 ... 10
1

[/quote]Стави и буџет па да почнат предлози :

би сакал да прочитам мислења за моторите, деловите, филтри ти викам тргнав некако со многу скапи и нови модели пример A4 понов модел аутоматик мењач по можност и allroad да биде кога го прашав мајсторов ми вика ептен скапо за одржавање па сега некако натака гледам од одржавање, истрајност .... па на крај аутоматик или 4x4
2
Естетско Одржување / Одг: Полирање на возила
« Последна порака AUUU на денес во 13:29:08 »
Sto hemija kje bese ova
https://youtu.be/baNK3wwZXZ4

Со ова Мерцедесот со мачките ќе го светнеа за 15 минути.
3
Естетско Одржување / Одг: Перални низ Скопје?
« Последна порака osmica8 на денес во 13:20:30 »
Ок беа.
Последното перење беше поскапо за 50 ден и полошо.
4
Таа што ја гледам е од последните верзии на Корса Д, пред да го претстават другиот модел, како погоре.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Читав нешто, истата платформа е со Гранде Пунто и Алфа МиТо.

Луки ми спомна дека моторот (1.4 100 КС) знаел да биде трошач на масло

Update: бевме у саботата да ја видиме Корсата, ја повозев малце и така...

+ : Убава боја, одлично опремена, убаво вози, нови Нокиан олсизн гуми, одлична понуда на простор поготово во кабината, последна изведба на Корса Д, пред претставувањето на Корса Е, поминати < 105000 км, интересен пакет сѐ на сѐ
- : на неколку места подзагребана, на прагот на совозачката врата набиена (со распукан лак), не само површна корозија на добошите позади, радио / навигација многу ниско поставена, бучна на 100, на 120 веќе прописно гласно, моторот врти преку 3300, очекував моторот да е малце поживчан итн.

Не напраивме пазар, ама не би ја исклучил Корса како модел.

Малце ми е тешко да ја одредам бучноста, пошо и Јарисот ми беше бучен на 100 км, а беше нов од салон изваден. Можда таа класа на возила се нешто побучни, а ја се имам навикнато на Инсигнијата, појма неам...
1.
https://www.honestjohn.co.uk/our-cars/ford-fiesta/high-in-comfort-low-in-noise/
One of the Fiesta’s trump cards lies in its refinement - it’s extremely quiet and comfortable. I've also been impressed by the fact that the car is aerodynamically sound, which is great in the winter months as high winds don’t bash the car around like a football.
On the contrary, the Ford is surefooted in adverse weather and really inspires confidence behind the wheel. The refinement of the cabin is also good and the Fiesta has one of the quietest rides we’ve experienced in a small car. In fact, it’s more comparable to a Range Rover Evoque, it’s that good.

2.

3.
https://www.km77.com/coches/ford/fiesta/2013/3-puertas/informacion
The Fiesta is an alternative to models such as the Renault Clio , the Seat Ibiza , the KIA Rio , the Hyundai i20 , the Opel Corsa , the Peugeot 208 , the Citroën C3 or the  Š koda Fabia. In front of them, it is notable for being one of the most involved in driving because it has very agile reactions and a suspension with an excellent compromise between comfort and firmness. It is also silent at high speed.

In addition, the adjustments between the different pieces are good and convey a feeling of solidity when driving on bumpy roads or cobbled asphalt.

On roads along highway or highway type it is also satisfactory; It has good linear stability and is not noisy

With this unit we perform our usual circuit tests . Both in the dodge maneuver and in the slalom, the results were outstanding: the car shows great agility in the face of successive changes in trajectory and the electronic aids intervene so that the reactions are always safe, although without reducing fluidity to the movements. We pass the dodge maneuver without throwing cones at a maximum speed of 79 km / h, which is very high.

5
Форд Фокус СТ прва генерација
http://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=3459013
6
Генерално за Автомобилите / Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Последна порака Simo - Carrier159 на денес во 13:05:25 »
пушти линк...
Само ова сличе му е, ама очекувам дека ќе има наскоро уште по некоја...

https://www.facebook.com/PariS5GaraGe/

8
Генерално за Автомобилите / Одг: U.S. Muscle Cars
« Последна порака Stratro на денес во 12:58:02 »
Само Чаленџерот е прав muscle car - Големо двовратно купе со задни седишта, V8 напред, задња влеча, удобна, брза вожња на правец без замарање да лепи по кривини или да руши рекорди на стаза.

Обичен Мустанг и Камаро би требало да се pony cars, но бидејки и самите не се мали како порано проаѓаат како мuscle cars.
 
Мустанг ГТ350 , Шелби ГТ500 и Камаро ЗЛ1 со сите спојлери, камен тврда суспензија и грижи за понашање по кривни и лап тајмс се sports cars.

За Вајпер, Корвета (дури и во стандардна изведба) или Форд ГТ нема ни потреба од дискусија за тоа што се.

 

9
Совет за кола на старо фамилијарна (караван) прифаќам се за предлог ако може и искуство или зошто е предложено (добар мотор, удобна вожња, малце троши, ефтин сервис, ефтини делови ....) што и да е причината за моделот. Барам година дена читам разгледувам памет немам више :(

Во моментов имам пежо 207 1.4 Дизел (2008) прв газда сум имам поминато 120 000 км и Шкода Фелиција бензин/плин исто прв газда има поминато помалце од 60 000 км работи не се служа а и не ни троши. Да не должам многу ми треба поголема, понова,  поудобна, побрза за на пат кола  не дека нешто брзо возам ама дизелот на угорница натоварен нема душа  и нема реално место со две деца за на одмор нема шанси мал багашник, а фелицијата некако не ми е за надвор од МКД.

Го имам прашано мајсторот кај што го носам пежото на сервис вика стварно незнам што да ти предложам најубаво ТУЛЕ на пежото сега за сега.

До сега имам гледано само каравани и тоа

Audi  A4, A6  бензин дизели ал роуд све е у оптег години од 2008 до 2015

VW Passat, 2010-2016 Golf 7 исто караван  бензин(мајсторот на овој муабет ми спомна ако зимам понов модел стрикно дизел демек новиве бензини не биле како фелицијата исто имале заебанции како дизел мотор ) дизел алроуд пасат

исто имам гледано

Mazda 6 karavan 2013 - 2015
i30 karavan 2013
Kia Ceed karavan 2013
исто Volvo имам гледано
секој предлог е добре дојден дури и да не од овие модели
Стави и буџет па да почнат предлози :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

10
Работилница / Одг: Средување на бандажи
« Последна порака AUUU на денес во 12:49:25 »
Иако е можно, бандаж никогаш не се исправа 100%, или перфектно.

Ганц новите бандажи исто не се 100% прави, од фабрика.

Тоа е така пред се ради гумата и балансирањето. Ако е бандажот 100% прав, откако ќе се монтира гума - не е можно да се балансира.

Гумата при транспорт и при складирање се деформира и не е 100% права. Минимално, ама има деформација.

Сите бандаши се криви, освен 20 години стар бандаш што ќе искочи од кај Григориј.... на тој ни балансирање му треба, ни тегови.....
Страници: [1] 2 3 ... 10