Автор Тема: Ново возило - буџет 20K  (Прочитано 27540 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #60 на: 03 Март 2019, 14:13:16 pm »
Каква Дачиа се зема за 20 бона...

Edit:
На прво место би ги рангирал инсигнијата и октавијата.
Второ и понатаму се останато.
Е сега, тоа што неѓа тест возила тоа кочи ситуација.
Инсигнија и Октавија?????
Небо и земја. Аман со Октавиите веќе

Октавијата е автомобил скроен како за наш пазар и менталитет. Компакт класа, а кокетира со д сегмент. Во однос на инсигнијата би наведил предност што има помолем багажник, а помалата должина ја прави попрактична за во град. Главен проблем што не можам да дадам суд е што ја немам возено. Кога ќе ја возам, ќе си бидан на чисто. Инаку дизајнерски, може опел ја сјебаа работата со задниот бришач, ама шкода мамата му ја ебаа со новите предни светла. И уште работа ми е на ум, мислам дека шкодитр повеќе држат на цена по 6-7 години отколку опел, иако ова не ми е проверено.

Да бидам искрен, филингот е сосема различен во Октавија и Инсигнија, и е на страна на Инсигнијата. Ни јас не би ги споредувал воопшто.

Во мои очи, Инсигнијата е прекрасно возило, веројатно најубаво во својата класа. Тоа што се паѓа у несвест за мочан бришач, е благо кажано апсурдно. Одлично изгледа, сосема солидно вози, завршната обработка и квалитетот на материјалите исто така не се за занемарување... Одличен целокупен пакет. Не знам како вози со послабата изведба на ТБ, ама тој со 165КС одлично си ја вршеше работата.

Ако гледаш која кола која цена ќе ја држи после Х години, не купувај нова кола, купи си половна.

Единствено што не ми се свиѓа, не само кај Инсигнијата, туку кај било кое поново возило, се жолти халогени светла и бели дневни ЛЕД. Чинам дека нема нешто посељачко од тоа. Можда “АлиЕкспрес” жмигавците на Ауди (и за жал и кај некои други) или евентуално “Лексус” штопови на Калибра... или на било која кола што не е Лексус.

Јас ги возев скоро сега и Октавијата и Инсигнијата. Не се споредуваат тие две. Октавијата е едноставно многу ефтино возило. Многу убаво изгледа, чисто, елегантно, отмено ама е многу назад зад Инсигниата, назад е и зад Фокусот и зад i30, освен ако не е во Laurin & Klement изведба, ама и тогаш би било дискутабилно. Здравје следната генерација навивам да биде далеку подобра.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #61 на: 03 Март 2019, 15:43:57 pm »
Дечки, фала на совети.
Капаривме денес Insignia 1.5, црна боја. Испорака за 3 месеци.
Нормално. Таман работа.

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 349
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #62 на: 17 Април 2019, 16:41:57 pm »
Сеа видов си избрал веќе, ајде нека е честитки, сакав да споделам за инсигниите, гледавме 4-5 инсигнии вратени од лизинг 2-3-4 години стари, веруваш сите беа зарѓавени на полумесечинките, значи и останатите возила беа допрени, каменчиња и кцнати ама никаде немаше знаци на рѓа.
Општо инсигниите се нуториас за лошо заштитено и изработено тело покриено со боја и заштита од корозија, и надворешни влијаниа.

Тоа што ти го велеа и другите, има многу разлика помеѓу тоа да седнеш у возило, да го повозиш и споредба вака на папир ова сакам она не сакам.

А особено ако имаш шанси да споредиш 3-4-5 години старо слично оддржувано возило, еве во твојот случај инсигниа со топ 3-4 гермнски, конкретно и со голфот или пассатот.
Ќе се изненадиш како брзо потонуваат останатите возила споредба со германските.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #63 на: 17 Април 2019, 17:52:14 pm »
Rage comments in 3.....2......1.....

Отсутен Barca

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 42
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #64 на: 17 Април 2019, 21:16:54 pm »
Сеа видов си избрал веќе, ајде нека е честитки, сакав да споделам за инсигниите, гледавме 4-5 инсигнии вратени од лизинг 2-3-4 години стари, веруваш сите беа зарѓавени на полумесечинките, значи и останатите возила беа допрени, каменчиња и кцнати ама никаде немаше знаци на рѓа.
Општо инсигниите се нуториас за лошо заштитено и изработено тело покриено со боја и заштита од корозија, и надворешни влијаниа.

Тоа што ти го велеа и другите, има многу разлика помеѓу тоа да седнеш у возило, да го повозиш и споредба вака на папир ова сакам она не сакам.

А особено ако имаш шанси да споредиш 3-4-5 години старо слично оддржувано возило, еве во твојот случај инсигниа со топ 3-4 гермнски, конкретно и со голфот или пассатот.
Ќе се изненадиш како брзо потонуваат останатите возила споредба со германските.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Фала, да си возиш што ти е по мерак.

Инаку да, многу поголеми впечатоци добив за инсигнијата откако го возев тест возилото. Одлични педали, прецизен менувач, за чудо многу добра прегледност. Многу комфорна позиција на седиште. Назад одлична понуда на простор. Дизелот влечеше супер, што е право бензинецот не го возев, ама очекувам да биде многу солиден. Единствена замерка најдов кај управувачот, иако е одлично прецизен, прелесен е за мој вкус.
Друг битен фактор, субјективен секако, за мене е изгледот на возилото. А возилата од wv групацијата не ми се убави (освен сеат).
Секако дека премиум возилата од светото германско трио се подобри од инсигнијата, ама за мојот буџет може само на старо. А, мене мерак ми е за гланц нов автомобил.
За корозијата, немам причина да не ти верувам, веројатно си во право. Ама има 12 години гаранција од корозија, доплата за 5 години гаранција на се останато. Има и афтер-маркет солуции за заштита од корозија кои не се скапи. Астрата што ја возам, првите знаци на корозија ги покажа после 15-тата година од користење.
Единствено, мака ми е што не го пробав меганот со 1.3 тце, го немаше на тест.

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 349
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #65 на: 17 Април 2019, 21:25:38 pm »
Сеа видов си избрал веќе, ајде нека е честитки, сакав да споделам за инсигниите, гледавме 4-5 инсигнии вратени од лизинг 2-3-4 години стари, веруваш сите беа зарѓавени на полумесечинките, значи и останатите возила беа допрени, каменчиња и кцнати ама никаде немаше знаци на рѓа.
Општо инсигниите се нуториас за лошо заштитено и изработено тело покриено со боја и заштита од корозија, и надворешни влијаниа.

Тоа што ти го велеа и другите, има многу разлика помеѓу тоа да седнеш у возило, да го повозиш и споредба вака на папир ова сакам она не сакам.

А особено ако имаш шанси да споредиш 3-4-5 години старо слично оддржувано возило, еве во твојот случај инсигниа со топ 3-4 гермнски, конкретно и со голфот или пассатот.
Ќе се изненадиш како брзо потонуваат останатите возила споредба со германските.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Фала, да си возиш што ти е по мерак.

Инаку да, многу поголеми впечатоци добив за инсигнијата откако го возев тест возилото. Одлични педали, прецизен менувач, за чудо многу добра прегледност. Многу комфорна позиција на седиште. Назад одлична понуда на простор. Дизелот влечеше супер, што е право бензинецот не го возев, ама очекувам да биде многу солиден. Единствена замерка најдов кај управувачот, иако е одлично прецизен, прелесен е за мој вкус.
Друг битен фактор, субјективен секако, за мене е изгледот на возилото. А возилата од wv групацијата не ми се убави (освен сеат).
Секако дека премиум возилата од светото германско трио се подобри од инсигнијата, ама за мојот буџет може само на старо. А, мене мерак ми е за гланц нов автомобил.
За корозијата, немам причина да не ти верувам, веројатно си во право. Ама има 12 години гаранција од корозија, доплата за 5 години гаранција на се останато. Има и афтер-маркет солуции за заштита од корозија кои не се скапи. Астрата што ја возам, првите знаци на корозија ги покажа после 15-тата година од користење.
Единствено, мака ми е што не го пробав меганот со 1.3 тце, го немаше на тест.
Во се си во право и со гаранцијава ако е стварно заштита од корозија е одлично нешто, не дај боже што и да има се надевам ќе средат.
И секако ново возило е ново возило, без разлика, и ми е многу мило што огромен број на луѓе од Македонија купуваат се повеќе нови возила, тоа не прави повеќе проевропски. Со здравје да те служи и слики сподели.
Инаку ние отидовме за инсигнија и завршивме со Леон 2016, али сите нови возила се одлични.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #66 на: 17 Април 2019, 21:40:12 pm »
Сеа видов си избрал веќе, ајде нека е честитки, сакав да споделам за инсигниите, гледавме 4-5 инсигнии вратени од лизинг 2-3-4 години стари, веруваш сите беа зарѓавени на полумесечинките, значи и останатите возила беа допрени, каменчиња и кцнати ама никаде немаше знаци на рѓа.
Општо инсигниите се нуториас за лошо заштитено и изработено тело покриено со боја и заштита од корозија, и надворешни влијаниа.

Тоа што ти го велеа и другите, има многу разлика помеѓу тоа да седнеш у возило, да го повозиш и споредба вака на папир ова сакам она не сакам.

А особено ако имаш шанси да споредиш 3-4-5 години старо слично оддржувано возило, еве во твојот случај инсигниа со топ 3-4 гермнски, конкретно и со голфот или пассатот.
Ќе се изненадиш како брзо потонуваат останатите возила споредба со германските.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Фала, да си возиш што ти е по мерак.

Инаку да, многу поголеми впечатоци добив за инсигнијата откако го возев тест возилото. Одлични педали, прецизен менувач, за чудо многу добра прегледност. Многу комфорна позиција на седиште. Назад одлична понуда на простор. Дизелот влечеше супер, што е право бензинецот не го возев, ама очекувам да биде многу солиден. Единствена замерка најдов кај управувачот, иако е одлично прецизен, прелесен е за мој вкус.
Друг битен фактор, субјективен секако, за мене е изгледот на возилото. А возилата од wv групацијата не ми се убави (освен сеат).
Секако дека премиум возилата од светото германско трио се подобри од инсигнијата, ама за мојот буџет може само на старо. А, мене мерак ми е за гланц нов автомобил.
За корозијата, немам причина да не ти верувам, веројатно си во право. Ама има 12 години гаранција од корозија, доплата за 5 години гаранција на се останато. Има и афтер-маркет солуции за заштита од корозија кои не се скапи. Астрата што ја возам, првите знаци на корозија ги покажа после 15-тата година од користење.
Единствено, мака ми е што не го пробав меганот со 1.3 тце, го немаше на тест.

У задниве 20ина години, Опел нема проблем со корозија (под претпоставка дека возилото е соодветно одржувано, а не дека мамата му ја плакале). Многу повеќе проблеми имаат пријавено Форд, Мерцедес и Мазда, отколку Опел.

Се согласувам за седиштата и за леснотијата на воланот, а највеќе се согласувам за изгледот, пошто новата Инсигнија стварно изгледа одлично.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #67 на: 17 Април 2019, 21:54:47 pm »
Ќе ги сликнаш полумесеците од инсигнијата после 5 години тогаш ќе коментираме.
А до тогаш, со здравје да си ја возиш, да уживаш во секој км. Честито. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #68 на: 17 Април 2019, 22:59:56 pm »
Ќе ги сликнаш полумесеците од инсигнијата после 5 години тогаш ќе коментираме.
А до тогаш, со здравје да си ја возиш, да уживаш во секој км. Честито. :)

Зошто би давале гаранција од корозија од 12 години ако после 5 години треба да ја покаже? :)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #69 на: 17 Април 2019, 23:17:12 pm »
Чекајте малку другари.

Поцинкуван лим имаат повеќето возила у 21 век, да не речам сите.

Каква корозија, какви карики. Муабетот со Опел и корозија е чаршиски штос, исто како дефект у Алфа.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1462
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #70 на: 17 Април 2019, 23:49:15 pm »
Друже, радувај си се на колата и мисли кај ќе шеташ со неа.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #71 на: 18 Април 2019, 03:21:01 am »
Ќе ги сликнаш полумесеците од инсигнијата после 5 години тогаш ќе коментираме.
А до тогаш, со здравје да си ја возиш, да уживаш во секој км. Честито. :)

Зошто би давале гаранција од корозија од 12 години ако после 5 години треба да ја покаже? :)
Никаде не реков дека треба да ја покаже ;)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #72 на: 18 Април 2019, 07:40:27 am »
Чекајте малку другари.

Поцинкуван лим имаат повеќето возила у 21 век, да не речам сите.

Каква корозија, какви карики. Муабетот со Опел и корозија е чаршиски штос, исто како дефект у Алфа.
Шала на страна, еден озбилен муабет од мене. Пошто живеам во убер кочан клима каде што 6 месеци во годината се фрла сол и тоа е вистински тест да се види кој каде штедел. Поновите Опели едноставно немаат проблем барем јас што сум видел со никаков вид на корозија, плус ако не се лажам голем дел од подвозјето на Инсигниа е алуминиумско, а за самата шасија исто така немам приметено или видено ниту Астра ниту Инсигнија со вакви проблеми. Мислам дека имаат добра заштита.

Ама доволно е да видиш од позади на пример Мондео старо не повеќе од 5 години, или било кој модел на Мазда и тогаш ти стануваат многу работи јасни. Во датабаза на регистрирани возила веќе можам да видам модели на Мазда од 2015 каде што при технички преглед им е забележано дека веќе започнало да се појавува корозија на шасијата. Те пуштаат на технички ама со предупредување, а што ќе правиме после 5 години кога корозијата ќе се прошири уште повеќе? Првин започнува мала корозија на некое штрафче на дел од подвозје и се шири како канцер и после започнува се да скапува. Или па за полумесеци да не правам муабет. Исто така, скоро сите модели на Хонда од 2005 годиште па нагоре веќе имаат знаци на корозија на подвозје. Такво нешто или го нема или е во многу мал процент за германски возила + Волво. Исто така и француските немаат проблеми со корозија на долг рок.

Ама да, за нормална клима односно од Германија па надоле било какво ново возило не би требало да има никаков проблем наредни 15 години.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #73 на: 18 Април 2019, 11:08:27 am »
Дечки, фала на совети.
Капаривме денес Insignia 1.5, црна боја. Испорака за 3 месеци.

Честито.
1.5 турбо бензин со 160 КС за 20К?

Отсутен Barca

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 42
Одг: Ново возило - буџет 20K
« Одговори #74 на: 18 Април 2019, 22:17:46 pm »
Дечки, фала на совети.
Капаривме денес Insignia 1.5, црна боја. Испорака за 3 месеци.

Честито.
1.5 турбо бензин со 160 КС за 20К?

Фала, да си возиш што ти е по мерак.
Не, послабиот мотор е, со 140 (138) КС. Ист обртен момент, само до 4100 обртаи, а на 165 КС моторот, максималниот обртен момент е до 4500 вртежи. Не е ценовно многу поскап појакиот мотор, работата е што мора да се земе со повисоко ниво на опрема и тоа ја зголемува цената да биде преку буџет.
Инаку да, 20 К е цената, за Edition - прво ниво на опрема со edition пакет (двозонска клима, паркинг сензори), стакла кои намалуваат бучава, пакет за изглед со хромирани лајсни и затемнети задни стакла, намалено резервно тркало. Иде со 17 ки алуминиумски бандаши. Плус ќе доплатам околу 500 евра за продолжена гаранција.